uitzetting

Teken deze petitie tegen uitzetten van 3 onze 3 families khan hassam en amiri!!!

3 van mijn leerlingen worden binnekort nederland uitgegooid ... ik dacht schrijf dit maar ff naar de wereld voor wie het niet weet wij hebben asielzoekers bij ons trainen.nou gaat het hier om een aantal mensen die naar 13 , 10 en 1 jaar ons land worden uitgezet. niet alleen hunzelf maar ook de ouders.
de jongsten zijn mohamed en aram hassam van 8 en 13 jaar zijn hier geboren en zijn pas naar katwijk gebracht met hun ouders zitten in een hutje moeten zich elke dag melden mogen de hut niet uit en gaan kapot van verdriet.. ze voelen zich alsof ze in een kamp zitten als misdadigers..
ahmet khan is 19 woont hier al 10 jaar doet het heel goed op school zit in het laatste maar is er nu mee gestopt want het leven heeft geen zin meer als hij en zn 3 broers uit worden gezet naar afghanistan zijn ze ten dode opgeschreven...
ze spreken de taal niet eens...en zullen niet worden geaccepteerd in de afgaanse samenleven , dit weet ik omdat ik meerder afgaanse en nederlands afgaanse mensen ken mij dit hebben verteld..
ik hoop dat ik alles een beetje netjes heb kunne verwoorden , ben niet zo een ster in tiepen zeker niet een online bla bla tegen de wereld.. maar ik krijg het gevoel alsof er straks een trein komt waar iedereen word ingestouwt en afgevoerd , als ze nederland maar uit zijn wie maakt het uit wat er met deze mensen gebeurt.. dit is te gek voor woorden.. wat de procedure ook is zoiets moet niet mogen

is er een mogelijkheid ergens voor de trein te gaan liggen? zo ja vertel spread the word.. stop this BS...!!!