There’s NO excuse for ANIMAL ABUSE

Laat zien dat je het ZAT BENT en kom op
28 AUGUSTUS 2013 OM 12.00 VROUWE JUSTITIAPLEIN 1 te UTRECHT.
En zeg NEE … tegen GEWELD tegen DIEREN!!

Jaarlijks worden in de privésfeer honderden, zo niet duizenden dieren mishandeld. De daders worden maar zelden gepakt en bestraft en áls ze dan bestraft worden is de straf minimaal omdat voor de wet huisdieren nog steeds als ‘goederen’ gezien worden.
DIT MOET VERANDEREN !!

Onze huisdieren zijn GEEN goederen maar levende wezens die deel uitmaken van het gezin en daarin een belangrijke functie vervullen. Het is ook d.m.v. onderzoeken al lang bewezen dat huisdieren een positief effect hebben op het welzijn van de mens, zowel fysiek als psychisch.

Zij verdienen dus het volledig recht op erkenning als levend wezen!
Wij willen dat de wet verandert en dat de straffen voor mishandeling van dieren hoger worden.

Op 28 AUGUSTUS 2013 OM 12.00 VROUWE JUSTITIAPLEIN 1 te UTRECHT. Is er een demonstratie tegen geweld tegen dieren als je tijd hebt kom ook!! Om gezamenlijk NEE te zeggen… waarom deze dag omdat dit de dag is dat de man van een van de afschuwelijkste moorden van het afgelopen jaar op 2 honden die dag terecht staat…

Er werd gevraagd via onze site om een petitie die we kunnen overhandigen om zo de samen een poging te wagen om de wet te veranderen … en dierenmishandelaars harder aan te pakken.

Door te tekenen geef ik Angel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.