Tegenhouden afsluiten Kerkstraat Bergen ( NH ) op zaterdagen

De gemeente is van plan om de Kerkstraat voortaan iedere zaterdag af te sluiten.

Het gevolg is dat de winkels aan de Ruïnelaan, Dorpsstraat, Karel de Grotelaan en de Kleine Dorpsstraat niet of slecht bereikbaar zijn die zaterdagen.

Daarnaast zullen de parkeerplekken niet meer te gebruiken zijn in die straten.

Tijdens een bijeenkomst in de Ruïnekerk is het plan toegelicht en zijn er meerdere alternatieven plannen aangedragen om tot een situatie te komen waarbij de Kerkstraat open kan blijven, maar een paar kramen een iets andere opstelling zouden krijgen. Een win-win situatie. De gemeente wil daar niets van weten.

Met deze petitie willen wij de gemeente verplichten om de alternatieve plannen te besturen en laten beoordelen.2019-05-14.png

Door te tekenen geef ik Jos Clijnk ( ShoeboxBergen ) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.