Te grote toetsweek

Op het Spinoza Lyceum hebben we een toetsweek in periode 4. Aan docenten werd gevraagd om alleen stof te toetsten die niet getoetst waren in voorgaande periodes maar dat is niet gelukt voor alle vakken, bijvoorbeeld voor scheikunde krijgen we een toets die over alle lesbundels gaat die we in dit jaar behandeld hebben en die 5x meetelt dus het is wel een beslissende toets, voor wiskunde krijgen we een toets die over alle hoofdstukken gaat, voor NLT krijgen we ook dubbel werk want in de toetsweek staat een PTA gepland over dynamische modellen uit periode 3 en hebben we een praktische opdracht uit periode 4. MAW gaat ook over het hele jaar en de toets van economie zijn hoofdstukken 4 & 5 al getoetst. Wij snappen dat het lastig is voor docenten maar op deze manier wordt het voor de leerlingen extra lastig want wij hebben ook last gehad van de online lessen en met alles er om heen. Wij willen graag dat de stof vermiderd wordt voor de vakken waarvan de stof al getoetst is.

Door te ondertekenen, machtig ik 4 VWO om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.