Stropdas

Beste Collega’s

Wij willen graag een petitie starten tegen het verplicht dragen van de stropdas. Wij vinden de stropdas een kledingstuk dat niet meer van deze tijd is. Bijna in iedere branche en ook bij meerdere vervoersbedrijven is het verplicht dragen van een stropdas afgeschaft. Uiteraard zijn wij van mening dat een chauffeur, steward of machinist er verzorgd en netjes uit dient te zien. Wij constateren ook dat de stropdas hier in veel gevallen geen positieve bijdrage aan levert omdat deze niet correct gedragen wordt of niet netjes is geknoopt.

Daarnaast wordt het dragen van een stropdas door veel collega’s als zeer onprettig ervaren.  Om bovenstaande redenen willen wij de directie van Arriva verzoeken het kledingbeleid te herzien en het verplichte karakter van de stropdas af te schaffen.

Met vriendelijke groet,

Personeel uit Regio Oost.

Door te ondertekenen, machtig ik Alexander van der Valk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.