Stop uitbreiding kippenstal in Zelhem, gemeente Bronckhorst

• Stop uitbreiding kippenstal in Zelhem, buurtschap Velswijk!

De gemeente Bronckhorst is een grote agrarische gemeente in Oost Gelderland. Onlangs heeft zij een omgevingsvergunning toegekend voor de uitbreiding van een pluimveebedrijf van 90.000 vleeskuikens  naar 140.000 vleeskuikens. De uitbreiding van deze stallen leidt tot nog meer stank-, vliegen- en geluidsoverlast dan de omwonenden nu al ervaren.

De bewoners in deze buurtschappen zijn tegen deze uitbreiding en zij willen de gemeente Bronckhorst duidelijk maken dat de gezondheid van de bewoners in dit gebied nu al in het geding is. De gemeente heeft haar bewoners niet gehoord voordat de vergunning werd verleend.

Teken deze petitie zodat de gemeente Bronckhorst haar verantwoordelijkheid neemt voor de gezondheid en welzijn van haar bewoners. Niet alleen in dit buurtschap maar voor de hele gemeente. Zodat jij niet de volgende bent die opgeschrikt wordt door bouw of uitbreiding van megastallen in de buurt!

Stopuitbreidingkippen@gmail.com    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Stopuitbreidingkippen@gmail.com toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.