Stop de dreigementen van Jerry Afriyie en zijn slachtofferrol tegen een Kinderfeest

Jerry probeert de rechter te intimideren te manipuleren en te indoctrineren want hij zal en moet het kinderfeest uitschakelen zodat niemand prettig Sinterklaas kan vieren met Zwarte Piet erbij het gaat jaar in jaar uit al alleen maar om de huidskleur van Zwarte Piet en in huidskleur denken is niet gezond tenslotte zijn we toch allemaal van binnen hetzelfde en Jerry maakt alleen maar van een mug een olifant terwijl het een kinderfeest is waar kinderen over beslissen en niet meneer Jerry afriyie daarom roep ik iedereen op deze petitie te tekenen om Jerry te stoppen, Wanneer gaat lezingen geven in Tilburg om daar weer een kinderfeest tot een hel te maken dit kan en mag gewoon niet gebeuren!

Door te tekenen geef ik Sonny van der Heijden toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.