Stop Bomenkap Molvense Erven (Nuenen)

Bedreigde bomenDe gemeente Nuenen wil bomen kappen in onze groene wijk De actiegroep STOP Bomenkap Molvense Erven wil de gemeente stoppen nu het nog kan. Voordat de kaalslag in onze wijk begint. Er is haast bij, want de eerste 29 bomen zijn al gemarkeerd
(oranje stippen) om op korte termijn te worden gekapt.

De bomen zijn niet alleen mooi. Ze zijn ook bepalend voor de woon- en leefkwaliteit van onze wijk, voor alle bewoners, van ouderen tot kinderen.

Op 25 april was in de ochtend het eerste spoedberaad in ons speeltuintje. Vanavond om 21.00 uur komen we opnieuw bij elkaar om te bespreken hoe we dit vreselijke plan van tafel kunnen krijgen. We hopen dat vanavond ook onze belangenvereniging Molvense Erven aanwezig is, zodat we samen met één stem naar de gemeente kunnen spreken.

E-mailadres: stopbomenkapmolvenserven@gmail.com

Zie hier welke bomen bedreigd worden: http://tour.bvme.nl/IngangPootlaan.htm

Door te tekenen geef ik Marc Rosmalen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.