STOP BLIND, RED ORANJE

Na het missen van het EK in 2016 zijn we, onder leiding van Blind, hard opweg naar het opnieuw missen van een eindtoernooi. Het Nederlands elftal heeft er nog nooit zo zwak uit gezien. De wedstrijd tegen Bulgarije is de druppel. Dit moet anders!!

Ik neem jullie mee naar 2010, de kopgoal van Sneijder, de comeback van Robben en natuurlijk de wondergoal van van Bronckhorst. Het was een eindtoernooi vol passie en hartstocht, het land leefde mee. Nederland kleurde Oranje, overal waar je liep voelde je het. Oranje leeft! Ik krijg een brok in m'n keel en kippenvel als ik de beelden terug zie.

Dan het WK van 2014 onder leiding van Louis van Gaal. Met een team wat volgens alle media weinig kans van slagen kreeg. Het team zette de schouders eronder, strijdplan gemaakt en het land volledig achter ons Oranje. De snoekduik van van Persie, de Usain Bolt sprint van Robben, de comeback tegen Mexico en de wonderwissel van van Gaal die Krul een nationale heldenstatus bezorgde.

Dat willen we toch niet missen in 2018?

Met deze petitie zeggen wij, de oranje leeuwen, ons vertrouwen op in de bondscoach. Oranje heeft een ander geluid nodig op de training en in de kleedkamer. Een team met de kwaliteiten van Oranje hoort op het WK thuis.

Teken de petitie!!

Door te tekenen geef ik Stephan van Aalzum toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.