Stichting Dierenvoedselbank Utrecht binnenkort dakloos

Per 1 januari 2021 moet Stichting Dierenvoedselbank Utrecht de huidige locatie aan de Amsterdamsestraatweg 239 a 3551CC Utrecht verlaten. Een andere locatie van minimaal 250m2 is er nog steeds niet en de tijd dringt! Om de druk te verhogen gaat Stichting Dierenvoedselbank Utrecht handtekeningen verzamelen en aanbieden aan de gemeente Utrecht.

Wij willen niet stoppen en de minima huisdieren en hun baasjes in de stad Utrecht aan hun lot overlaten! Help ons mee door deze petitie te ondertekenen.

Bianca Leijgraaff Stichting Dierenvoedselbank Utrecht    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Bianca Leijgraaff Stichting Dierenvoedselbank Utrecht toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.