Steun het eetcafé in Linne

• Op de Marktstraat in Linne, in het voorgaande café pand, is momenteel een ijssalon. Amy de eigenaresse wil hiervan graag een eetcafé maken. Helaas is de vergunning om een eetcafé te beginnen afgekeurd. Vanwege de afwijzing van de drank-horeca vergunning is de exploitatievergunning ook geweigerd, omdat deze complementair aan elkaar zijn. In dit geval bevat de weigering echter privacygevoelige informatie, waardoor er geen openbare motivatie vrijgegeven kan worden. Het initiatief om een leuk concept op te zetten in het dorp, is hiermee ontnomen. En er is al zo weinig over van Linne. De verbouwing met als doel eetcafé heeft plaatsgevonden, dus Amy heeft alle voorbereidingen al getroffen en was klaar om te beginnen. Met deze petitie hopen we de gemeente Maasgouw een ander inzicht te geven op hun besluit, en dat ze alsnog de vergunning verstrekken.

Door te tekenen geef ik Bewoners Linne toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.