Steun voor dhr Keeman

Opmerkingen

#9203

Het onterecht is

(Ridderkerk , 2019-01-30)

#9206

Ik sta volledig achter u

(Nederland, 2019-01-30)

#9207

Goede leraren steun verdienen.

(Groningen, 2019-01-30)

#9209

Ik teken omdat ik 1000% (duizend) achter Keeman sta.

(LEENDE, 2019-01-30)

#9211

Respect voor docenten.

(Gouda, 2019-01-30)

#9212

Ik vindt dat er meer respect voor de leraren en oudere mense moet wezen.
Momenteel doet ieder maar wat en regels wat zijn dat.
Het gaat hier in Nederland goed fout, en dit is 1 van de vele gevallen. We moeten terug naar de basic

(Baard, 2019-01-30)

#9213

Ik ben zelf werkzaam geweest als docent middelbare school en dit soort ongehoord en onbeschoft gedrag is aan de orde van de dag door deze jochies. Eindelijk iemand die opstaat! Je wordt er helemaal tot waanzin gedreven elke dag weer zonder ook maar gepaste steun van de directeur of teamleiders! Dus zonder twijfel teken ik dit als signaal ook naar arbeidsinspectie —-> die overigens ook bij bezoeken aan scholen ook bij geselecteerde docenten mogen komen zitten!

(Tilburg, 2019-01-30)

#9216

Ik teken omdat ik het schandalig vind dat deze beste man op non actief wordt gezet. De leerling is veel te ver gegaan en dan is dit de beste manier. Die leerling kan beter voor een half jaar geschorst worden wat een brutaliteit. Waardeloos school bestuur ook!

(Vledder , 2019-01-30)

#9217

Ik vind dat de school achter dh Keeman moet gaan staan, hij heeft juist gehandeld, als mijn zoon dit gedaan had, had mijn zoon van mij nog eens flink te horen gekregen dat hij fout was. Zo ga je niet met met leerkrachten/onderwijsassistenten om. Respect en veel sterkte voor dhr Keeman.

(Deurne, 2019-01-30)

#9218

Met het handelen van de docent eens ben. Het getuigt niet van respect als je met krukken gaat gooien en de moeder van de docent besmeurd. Prima actie van Kermen.

(Huizen, 2019-01-30)

#9219

Ben verontwaardigd dat de school met 2 maten meet en niet achter zijn docenten staat, geen veilige werkomgeving biedt.
De zg leiding bevordert zo verruwing en moedigt verhuftering aan.

(Uithoorn, 2019-01-30)

#9220

Ik teken de petitie omdat het een keer klaar moet zijn met al die asociale jongeren die denken dat ze alles kunnen en mogen. Als je met respect behandeld wilt worden, dien je zelf ook respectvol te handelen.

(Middelburg, 2019-01-30)

#9224

Ik vindt dat er respect moet zijn voor leraren en hebben ze dat niet mag er best tegenopgetreden worden .maar de fout ligt ook bij de ouders ze hebben de kinderen maar bij te brengen dat je zo niet met leraren omgaat .

(Oss, 2019-01-30)

#9225

Ik word kotsmisselijk van het gedrag van kinderen die zich als prinsjes en prinsesjes gedragen. Er is moed voor nodig om ze aan te pakken. Goed gedaan Gerrit!

(Bodegraven, 2019-01-30)

#9226

Ik vind dat leraren het recht horen te hebben om in te grijpen! Er is helemaal géén respect meer bij de jeugd en dat hoort een leraar zeker te krijgen!

(Kerkrade, 2019-01-30)

#9230

Ik teken omdat ik het helemaal eens ben met de standpunten van dhr Keeman . Heb zelf mogen ervaren hoe leerlingen zich kunnen gedragen en je voelt je dan met je hand gebonden op je rug omdat je kan uitrichten en vaak niet wordt gesteund door de leiding .

(Wijchen, 2019-01-30)

#9234

Het is waarschijnlijk in deze tijd heel moeilijk voor de leraren om de orde te handhaven, bang voor confrontaties, uitgeput of andere zaken. Helaas is deze orde wel nodig en steun dhr Keeman in zijn handelen.

(Beirtu, 2019-01-30)

#9238

De heer Keeman verdient alle steun bij zoals hij heeft gehandeld en alle lof over hoe hij de toedracht van zijn zogenaamde 'schorsing' duidelijk toelicht.

(Amsterdam, 2019-01-30)

#9240

Ik teken deze petities omdat ik vind dat kinderen respect horen te hebben voor leerkrachten. Er wordt nu compleet over deze mensen heen gelopen en kinderen denken alles te mogen. Omgedraaide wereld. De leraar moet gesteund worden, het kind gestraft.

(Maastricht, 2019-01-30)

#9241

Belachelijk die klacht van de ouders.
Waar zou dat pisventje het van hebben.

(Weert, 2019-01-30)

#9249

Ik het volkomen absurd vind dat jongeren op school én in de maatschappij niet meer mogen worden “gewezen” op hun dagelijks verkeerde gedrag.

(Vleuten, 2019-01-30)

#9250

.ik steun Gerrit Keeman.

(Leiden, 2019-01-30)

#9251

Ik vind dat hij goed gehandeld heeft. Hij hoeft zich niet te laten beledigen.

(Heerhugowaard , 2019-01-30)

#9254

Het respectloos is tov deen leraar dat hij geschorst is. De leerling moet aangepakt worden.

(Bergen op zoom , 2019-01-30)

#9256

Ik wordt hier heel verdrietig van. Ik betuig steun aan de heer Keeman.

(Beesd, 2019-01-30)

#9257

Belangrijk is dat de jeugd hun plaats weten en leren omgaan met andere mensen op een normale manier. Wordt alleen maar slechter als je al zo jong niet gecorrigeerd word.

(Warmenhuizen, 2019-01-30)

#9260

Ik sta achter deze man, belachelijk dat hij geschorst is!

(Rotterdam, 2019-01-30)

#9264

Gerrit Keeman moet Minister van Onderwijs worden. Er moet een wet komen op het inleveren van telefoons, net als van wapens, bij het binnekomen van de school door de leerlingen.

(Twijzel, 2019-01-30)

#9270

Nederland wordt al gekker

(Groningen, 2019-01-30)

#9271

Ik teken omdat veel te veel schoolleiders hun oren laten hangen naar de ouders en zelden eerst achter hun personeel gaan staan.

(HOLTEN, 2019-01-30)

#9273

Dit is de wereld op z’n kop!

(Waalre, 2019-01-30)

#9275

Ik ben het volledig eens met dhr. Keeman. Het kan zo niet verder.
Hier begint respect, rust, regelmaat, orde en het behalen van een kwalitatief goed diploma. In mijn beroepsleven was ik directeur van een basisschool en docent bij het VMBO.

(Mechelen, 2019-01-30)

#9277

Wij zaten zelf in dit werk en geven de onderwijs assistent groot gelijk in zijn handelen. Schandalig hoe deze man door de manager behandeld is en het kind vrij uit laat. Weg met de manager

(Oosterzee, 2019-01-30)

#9278

Dhr. Keeman, wat mij betreft heeft u juist gehandeld. Jammer dat de school zo opportunistisch "correct" wil zijn.

(Driehuizen, 2019-01-30)

#9280

Een leraar mag absoluut een leerling in z’n nek pakken nadat hij een kruk gooit! Waar ligt de grens? Waarom mag een leerling wel fysiek geweld inzetten en de leraar niet? De hele situatie is vreselijk maar de schorsing nog erger, wat een gigantisch slechte school.

(Zoeterwoude, 2019-01-30)

#9281

Ik teken omdat Ik achter de docent sta...t is hier tegenwoordig de omgekeerde wereld...belachelijk dat deze man geschorst werd...in mijn ogen moest dat snotjong geschorst worden...sterkte voor de docent. En geniet straks van u pensioen

(Bergeijk, 2019-01-30)

#9282

- orde en respect op school thuishoort
- ouders hun kroost met die waarden horen op te voeden ipv n klacht in te dienen
- medewerkers namens ouders voor de kinderen zorgen, deze waarden dus mogen verwachten en daarvoor respect verdienen
- dit gedrag vd kinderen onacceptabel is, evenals de klacht vd ouders en de reactie vd school
- deze school volkomen de plank misslaat, we hopen alle andere scholen niet
- wat doen die telefoons daar overigens tijdens schooltijd?

(Hsm, 2019-01-30)

#9284

Ik vind dat er weer respect en vertrouwen in en naar leerkrachten moet komen!

(Raerd, 2019-01-30)

#9285

Sta op voor gerrit keeman

(Vijfhuizen, 2019-01-30)

#9289

er eindelijk iemand durft op te treden tegen dit onbeschofte gedrag van een leerling.

(HAARLEM, 2019-01-30)

#9290

Ik teken omdat de jeugd totaal geen respect voor de leraren meer heeft. Het bloed onder hun nagels vandaan haalt. En het wegsturen door een hand in je nek een belachelijke reden is om een leraar te schorsen. De leerling zou ik eerder schorsen wegens wangedrag.

(Haarlem, 2019-01-30)

#9291

Ik teken omdat ik het eens ben met dhr Keeman. Als er regels op school zijn moet je die handhaven anders wordt t gedrag van leerlingen steeds erger. Grenzen zijn ook voor hen prettig.

(Wijk bij Duurstede, 2019-01-30)

#9293

Het tijd wordt voor betere opvoeding, meer discipline en respect.

(Hilversum, 2019-01-30)

#9297

Ik vind dat dit soort jeugd veel strenger aangepakt mot worden. En als praten dan geen effect heeft dan maar op de manier van gerrit. Het valt ons ook op dat dit soort incidenten meestal worden veroorzaakt door kinderen van Marrokkaanse of Turkse afkomst. Het schort hier aan de opvoeding in de gezinnen waar zij vandaan komen.

(Nederweert, 2019-01-30)

#9300

Het hoog tijd wordt dat een leerkracht kan doen waar hij voor betaald wordt, kennis overdracht. Opvoeden en respectvol gedag, dat moet weer van huis uit mee gegeven worden

(Apeldoorn, 2019-01-30)

#9302

Hij meer dan groot gelijk heeft! Het zijn geen incidenten meer, helaas.

(Eindhoven, 2019-01-30)

#9303

Ik teken omdat ik (als voormalig leidinggevende in het beroepsonderwijs) mij schaam voor de directie van het Kennemer College te Heemskerk. Zo ga je niet met je personeel om! Gerrit Keeman heeft naar behoren gehandeld en ik vind het volledig correct en heb bewondering voor hem dat hij dit publiekelijk aan de orde stelt.

(Foxwolde, 2019-01-30)

#9308

Heer Keeman heeft even laten zien waar het aan mankeert in het onderwijs. En de politiek doet hier niets aan. Kwaliteit wordt steeds minder. Bezuinigen is in!
We leiden steeds meer watjes en angsthazen op.
Laat je omringen door je maatjes. Vraag of ze willen filmen. Het werkt als doping en je voelt je steeds stoerder!
Enne, van je vader heb je ook geen last.
Die is wel bereid een klacht in te dienen bij die waardeloze school van je!

(Huissen, 2019-01-30)

#9309

Keeman respect verdient.

(Den Haag, 2019-01-30)

#9313

Het ' t er weer eens van de zotte aan toe gaat!

(IJMUIDEN , 2019-01-30)

#9317

Belachelijk dat hij geschorst is!!!!

(Gorinchem, 2019-01-30)

#9319

Ik teken omdat dhr Keeman keurig netjes is gebleven en de leerling in de fout is gegaan
Als er wat vaker ingegrepen zou worden zoals deze assistent heeft gedaan ,dan geef je een krachtig sigmaal van tot hier en niet verder
Tegenwoordig is het de omgekeerde wereld.
Asociaal gedrag moeten we niet belonen maar een krachtig halt toeroepen

(Sint Pancras, 2019-01-30)

#9322

Ik teken omdat ik deze man heel goed begrijp. Hij heeft heel goed gehandeld. Mijn complimenten

(ZUTPHEN, 2019-01-30)

#9324

Ik vind het bizar dat hier niet de leerling geschorst wordt, maar de docent.
Deze leerling heeft geen respect voor zijn docenten. Zijn schorsing zou ook een duidelijk signaal af geven naar de andere leerlingen en helpt docenten die zulk wangedrag meemaken.

Ik heb zelf interesse om voor de klas te gaan staan op een middelbare school, maar dit soort gedrag van de leerlingen en de reactie van deze school, maken het beroep er zeker niet aantrekkelijker op. Ik steun dhr. Keeman van harte en hoop dat de school een goed afscheid tgv zijn pensioen voor hem organiseert.

(De Meern, 2019-01-30)

#9329

Ik teken omdat deze leerkracht volkomen zijn recht staat.

Ik teken omdat hij slachtoffer wordt van een foute redenering

Ik teken omdat respect hier aan alle kanten geschonden wordt

Ik teken omdat zijn collega's en schoolleiding deze man in de steek laten

Ik teken omdat school een verlengstuk is van de opvoeding. Tolereren we dit en zijn de leerlingen vogelvrij? Dan moet je ook niet klagen over andere misstanden in de samenleving... hier ligt de basis.

(Marknesse , 2019-01-30)

#9330

Ik teken dit omdat ik het al in het primair onderwijs fout zie gaan. Geen gezag meer voor leerkrachten/assistentes. Ook door ouders en leerlingen. Waar gaat dat heen.....

(Elst, 2019-01-30)

#9332

Omdat de leraar, ondanks zijn aankomend pensioen, op deze wijze van is geschorst en zonder het opkomen/steun voor de leraar van deze school, hij zo zijn werk moet afsluiten.

(Leiden, 2019-01-30)

#9334

Ik teken omdat door dit soort handelen, waarbij de docent bij agressie van leerling altijd verliest, er geen respect meer is voor leerkrachten. Leerlingen moeten harder aangepakt worden en leren wat wel en niet kan. Dit noemt men opvoeden!!!!! Leerkrachten moeten weer respect krijgen van leerlingen en ouders!!!!!!!

(Merkelbeek, 2019-01-30)

#9338

Het is toch te gek voor woorden dat je hierdoor je baan kwijt raakt of je nu wel of niet bijna met pensioen gaat , als ik dit vroeger had gedaan had op school hadden mijn ouders me echt gestraft , dit is een gebrek aan opvoeding

(Nederhorst den Berg, 2019-01-30)

#9339

Knap dat Gerrit Keeman zich zo ontzettend beheerst heeft gedragen!!
Dat jochie had van mij allang een hengst tegen z’n kop gehad.
Als we dit soort gedrag op school al (moeten) accepteren, waarom zijn we dan nog verbaasd dat we dat in de maatschappij om ons heen ook zien gebeuren.
De directie op die school is kennelijk ook maar een slappe hap ...
Aso gajes; wat mij betreft geldt dat voor die hele klas.
Dat jochie hoort thuis te zitten, niet Gerrit Keeman.

(Emmen, 2019-01-30)

#9343

Ik teken omdat ik de school zwaar in gebreken vind blijven. Mogelijk uit angst voor de linkse media. Dhr. Keeman moet een lintje krijgen als het weer eens een regendag is ergens in april. Hij heeft mogelijk geen paard maar is wel een ridder. Zo'n poepvlek van een jongen moet thuis ook eens een flinke draai om zijn oren hebben. Maar ik ben bang dat zijn pa / ma / voogd ook nog verhaal gaat halen op school.

(Katwijk aan Zee, 2019-01-30)

#9346

De school moet achter zijn leerkrachten staan en hun overeengekomen protocollen handhaven. De leraar is voor de leerling altijd "MIJNHEER".!

(Heemskerk, 2019-01-30)

#9347

Succes heer Keeman.

(Katwijk aan Zee, 2019-01-30)

#9348

Dit is echt de wereld op zn kop ! Die leerlingen zitten op school om te leren, niet om te zieken. Lof voor de aapak van Dhr Keeman ; onbegrip voor de houding van de vakdocenten en school. Goed interview in de Volkskrant !

(Nice, 2019-01-30)

#9350

In wat voor een verknipte, omgekeerde, wereld zijn we terechtgekomen?

(Zwanenburg, 2019-01-30)

#9352

de leerkrachten verdienen meer bevoegdheden t.o.v. de leerlingen

(Enschede, 2019-01-30)

#9353

Het niet normaal is dat leraren zich zo moeten laten behandelen . De jeugd moet wel enige discipline bijgebracht worden.

(Kolham, 2019-01-30)

#9358

Willen we het vak leraar en onderwijzer weer aantrekkelijk maken is alleen een salarisverhoging niet genoeg maar zal er meer respect moeten komen van de leerlingen. Straffen mag en moet.

(Nieuwegein, 2019-01-30)

#9364

Zoals de heer Keeman door zijn leidinggevenden behandeld is, is de beste manier om kandidaten voor het onderwijs af te schrikken.
Wie zijn zelfrespect en zelfvertrouwen wil verliezen, moet het onderwijs ingaan.

(Valkenburg Lb, 2019-01-30)

#9366

Dit incident laat zien hoe verziekt ons onderwijs is. Dit soort ouders kan maar beter geen kinderen krijgen, ze weten niet wat opvoeden is.
Snotneuzen moeten hun plaats weten!

(Hillegom, 2019-01-30)

#9368

Ik teken omdat ik vind dat het beroep van leraar al zo uitgehold is. Neem deze situatie, Keeman sloeg niet, schopte niet maar liet alleen duidelijk merken dat de leerling de grenzen van het toelaatbare had overschreden. Wanneer het schoolbestuur op deze manier haar personeel laat vallen getuigd dat van zwakte! Sterkte met alles

Een collega docent in het vmbo

(Tollebeek, 2019-01-30)

#9370

Respect voor deze leraar, er moet een grens aangegeven worden waar gedrag van een leerling niet meer aanvaardbaar is. Schande dat het schoolbestuur zo'n slecht signaal afgeeft

('t Zand, 2019-01-30)

#9376

Ik teken omdat ik het helemaal eens ben met dhr. Keeman en dit het resultaat is van schoolbesturen en leerkrachten met slappe knieen

(Medemblik, 2019-01-30)

#9377

Ben het helemaal eens met de handelswijze van dhr Keeman en wens hem van harte sterkte.

(Saint-Mars-d'Égrenne, 2019-01-30)

#9379

Ik vind het belachelijk als iemand duidelijk is en er door de schoolleiding wordt geschorst!

(Brunssum, 2019-01-30)

#9385

Ik teken omdat ik het de wereld op zijn kop vind. Eindelijk iemand die precies benoemt waar de schoen wringt. Veel leidinggevenden missen ruggegraat. De angst regeert.

(Drachten, 2019-01-30)

#9387

Ik teken omdat ik vind dat leraren alle lof verdienen. Leraren brengen hun rijke kennis over op leerlingen en zijn belangrijke personen in het opgroeiproces. Een leraar bestraffen is de omgekeerde wereld.

(Heeswijk-Dinther, 2019-01-30)

#9388

Ik docent ben aan het vmbo en ik me in toenemende mate stoor aan het grensoverschrijdende gedrag van leerlingen en er m.i. te weinig daadkrachtig wordt ingegrepen door directies. Directies hebben regels opgesteld die leerlingen regelmatig overtreden en waarbij de opgelegde sancties vaak een lachertje zijn voor de betreffende leerlingen.

(Grou, 2019-01-30)

#9389

Ik teken omdat meneer Keeman op gepaste wijze optrad tegen wangedrag van deze leerling. Heel slecht dat werkgever op deze wijze hierop reageert. Ook geen goed voorbeeld voor de leerlingen en geen steun voor eigen personeel. Zou daar dus beslist niet willen werken.

(Den Burg , 2019-01-30)

#9390

Ik deze onderwijsassistent steun en het eens ben met de stelling dat regels gehandhaafd moeten worden!

(Wanssum, 2019-01-30)

#9391

Deze meneer is naar mij doen nog voorzichtig is geweest.

(Noordwijkerhout , 2019-01-30)

#9392

Het ongelooflijk is dat dit gebeurd!!!

(Leiderdorp, 2019-01-30)

#9393

Omdat: Veel jongeren geen autoriteit dulden, geen respect voor ouderen hebben. Dat begint al jong, ouders durven geen grenzen te stellen, zijn niet consequent. Steun voor deze leerkracht!

(Akkrum , 2019-01-30)

#9394

Een leraar al heel kwetsbaar is, en zo helemaal vogelvrij wordt.

(Alkmaar, 2019-01-30)

#9398

Belachelijk geen respect voor de leraren tegenwoordig. En de leerling zit weer fijn in de klas. Omgekeerde wereld

(Rotterdam , 2019-01-30)

#9399

Ik niet onder eenb schoolbestuur zou willen werken, dat niet achter zijn personeel staat.
(Heb 40 jaar onderwijservaring).
Dit is ongehoord.
Niet je kinderen naar deze school sturen!!

(Mechelen, 2019-01-30)