Steun voor dhr Keeman

Opmerkingen

#8602

Ik teken omdat ik 37 jaar in het basisonderwijs heb gewerkt en soortgelijke situaties heb meegemaakt. Als er niet meer opgetreden wordt in het onderwijs tegen dit soort zaken wordt het steeds erger.

(Muiden, 2019-01-29)

#8606

Ik voel de woede in me opkomen als ik lees hoe dat schoolbestuurtuig met deze man zijn omgegaan. Ze hebben echt een afslag gemist in deze maatschappij waarin het woord ‘gezag’ zijn waarde heeft verloren. Boekjespedagogiek in optima forma.

(Tilburg, 2019-01-29)

#8607

Ik geef de leraar groot gelijk!!!
Hopelijk komt hij weer terug op de school

(Heemskerk , 2019-01-29)

#8608

dhr. Keeman terecht is opgetreden en juist datgene heeft gedaan waar het kennelijk in de opvoeding door de ouders aan ontbrak.

(Leusden, 2019-01-29)

#8611

Wat een laffaards, de "leiding" van het Kennemercollege. Bah! Sterkte Mr Keeman!

(amsterdam, 2019-01-29)

#8613

Ik wil de leerkracht een hart onder de riem steken en hem steunen omdat ik vind dat hij goed heeft gehandeld zou precies het zelfde hebben gedaan want het is respectloos van de leerling om je zo te gedragen dus alle respect voor de leerkracht

(Oude-tonge, 2019-01-29)

#8623

Ik vind het te gek voor woorden dat een leerling tegenwoordig alles maar mag zeggen/doen en dat de leraar dan niet in mag grijpen als het mijn zoon was geweest had hij er thuis nog een probleem bij gehad

(Vriezenveen, 2019-01-29)

#8624

De leraar heeft gelijk, het gedrag van leerling en ouders onaanvaardbaar.
Medeleraar schandalig dat hij niet zijn collega helpt. Díe houdt zich niet aan de regels, gedoogd mobieltjes.
Die zou geschorst moeten worden.

(Heerhugowaard, 2019-01-29)

#8626

Belachelijk dat deze man geen steun krijgt van het schoolbestuur. Omgekeerde wereld zou ik zeggen.

(Heemskerk, 2019-01-29)

#8630

Vroeger keken we op tegen onze leraar, hadden respect voor hem/haar. Tegenwoordig is respect heel ver te zoeken. Belachelijk dat de schoolleiding zich niet achter Gerrit schaart. Gelukkig doen heel veel andere mensen dat wel.

(Assendelft, 2019-01-29)

#8639

Dhr zeeman volledig in zijn staat in mijn ogen

(Huizen, 2019-01-29)

#8641

Omdat ik het met de leraar eens bent. De leerling moet beseffen dat je niet alles zomaar mag zeggen en dat daar consequenties tegenover staat. Erg goed v d leraar dat hij voor zijn moeder is opgekomen. Erg slecht dat de school hem heeft laten zakken en dat de leerling niet geschorst is. Zwaktebod.

(Capelle ad ijssel, 2019-01-29)

#8642

Dit omgekeerde wereld is!!!dat joch moet geschorst en gestraft worden

(Castricum , 2019-01-29)

#8645

ik teken omdat ik vind dat dhr. Keeman proportioneel en uiterst correct heeft gehandeld. Door zijn doortastend en uiterst professioneel handelen is het voorval niet verder uit de hand gelopen. Keeman verdient een dikke pluim!

(Heythuysen, 2019-01-29)

#8648

Ik teken omdat ik mijn respect wil tonen.

(Heerlen, 2019-01-29)

#8656

Ik teken, omdat ik vind dat leraren tenminste even machtig moeten kunnen zijn als leerlingen. De huidige 'zero tolerance' regels die alleen voor leraren gelden, gecombineerd met schoolleiding, alleen uit op het niet falen van zichzelf en de instelling, maakt leraren minder machtig dan de leerlingen en hun ouders. Dat heeft niet alleen negatieve gevolgen vor de leraren. Leerlingen komen sociaal kreupel van school en kunnen zich later als werknemer moeilijk handhaven.

(Haarlem, 2019-01-29)

#8657

Leerlingen steeds idioter mogen doen met alle rugzakjes en excuus brieven en de leerkrachten door bestuur en regels steeds verder gecastreerd worden.
Deze leerkracht is ook een mens.

(Zuidlaren, 2019-01-29)

#8658

Held!!!

(‘s-Gravenzande, 2019-01-29)

#8659

Sterkte en hulde voor de leraar.

(IJmuiden, 2019-01-29)

#8664

Ik teken omdat ik niet goed tegen 'omgekeerde wereld-zaken' kan...

(Weesp, 2019-01-29)

#8665

Ik teken omdat ik het de omgekeerde wereld vind wat hier gebeurt.
Dat onbeschofte straat schoffie had thuis moeten zitten!
Onopgevoede jeugd heeft meer recht dan degene die ze normen en waarden leert.

(Zwaagdijk, 2019-01-29)

#8666

Ik teken omdat ook ik vind dat leerlingen zich volgens algemene fatsoensnormen dienen te gedragen. Het optreden van de docent leek mij zeer gepast. Eerder een reden om de leerling(en) zeer ernstig toe te spreken dan om de docent van school te verwijderen.

(Ede, 2019-01-29)

#8667

Dit te gek voor woorden is, dit is het tuig van de toekomst !

(de Weere, 2019-01-29)

#8671

Kinderen moet beleeft blijven tegen de leraar …
Hij begeleid de leerlingen naar hun toekomst ...

(Antwerpen, 2019-01-29)

#8672

Hoewel ik het heel erg vervelend zou vinden te zien dat iemand mijn kinderen aanpakt, verbaal of fysiek, zeg ik altijd tegen mensen die op mijn kinderen oppassen, en ook op school: ze moeten zich GEDRAGEN. En zo niet, dan corrigeren, en ik wil het weten ook.

Ik help veel op school, zolang mijn opdrachten dat toelaten, en ik schrik iedere week weer van zoveel onbehoorlijk gedrag. En vooral hoe weinig hiertegen opgetreden wordt. Al die excuses voor 'moeilijke' leerlingen, maar ook de rest hoor. Ik sta er niet van te kijken dat mijn kinderen nu ook denken dat zij thuis zo'n grote mond kunnen geven.

Absoluut ontoelaatbaar! En dat maak ik ze duidelijk ook. En dat zouden alle ouders moeten doen, ipv vrienden voor hun kinderen willen zijn, uit schuldgevoel of hip gedoe, of gemakzucht. Het zijn jouw kinderen, neem VERANTWOORDELIJKHEID! Opvoeden doe je er niet even bij!! Begin er anders niet aan!!

(Zoetermeer , 2019-01-29)

#8674

Ik teken dit omdat ik volledig achter Gerrit sta.
Hij dient excuses te ontvangen van de school, de leerling en het bestuur. Daarnaast ben ik van mening dat dit bestuur dient op te stappen wegens onprofessioneel handelen. Zulke gasten horen niet in het bestuur te zitten

(geleen, 2019-01-29)

#8677

Er moet eens respect voor leraren politie,ambulance en brandweer komen in dit land
Niet zo gek dat we steeds populistischer worden

(Ijmuiden, 2019-01-29)

#8678

Ik het besluit van de schoolleiding onvoorstelbaar vind.

(Nieuw buinen, 2019-01-29)

#8681

Omdat ik Gerrit als een integere harde werker ken. Jaren mee gewerkt in de Bos en Lommer. Oprecht en zeer duidelijk. Wat hij deed was super. Die jongen heeft grenzen nodig. Met zachte dwang de klas uit begeleiden is niets mis mee. Goed gedaan Gerrit.

(Loosdrecht, 2019-01-29)

#8685

Het onterecht is wat er met Gerrit is gebeurd!!

(Eemnes , 2019-01-29)

#8687

De leerling is te ver gegaan.
De schoolleiding zou zijn team moeten steunen: dmv regelmatige training en workshops aanleren hoe om te gaan met agressie en conflicten.
Met wegsturen los je niets op, in tegendeel!

(Berkhamsted, 2019-01-29)

#8688

Ik teken deze petitie omdat ik het van de zotte vind dat deze man zijn excuses moest aanbieden en is ontslagen. Die rotjongens van tegenwoordig met hun grote mond denken dat ze alles mogen en kunnen. De school is goed verkeerd bezig, ronduit laf en schandalig. Ik zou mijn kind direct daar van school halen, soft beleid en bang voor die rotte appels en (dikwijls) ook hun ouders.
Als het mijn kind was geweest had hij er flink van langs gekregen !!

(De Bilt, 2019-01-29)

#8690

Mijn moeder voor hoer uitmaken?
Dan lag deze non-valeur nu in het ziekenhuis z'n eten door een rietje te nuttigen.

(Haarlem , 2019-01-29)

#8691

Te belachelijk dat deze leraar geschorst is. Het gaat tijd worden dat we in Nederland is strenger worden.

(Amsterdam , 2019-01-29)

#8696

Omdat deze man het goed gedaan heeft.

(Alkmaar, 2019-01-29)

#8697

Ik het vreselijk vind dat ouderen het slachtoffer worden van onopgevoede kinderen.

(Wervershoof , 2019-01-29)

#8706

Ik teken omdat ik het belachelijk vind dat het tuig hiermee wegkomt en een leraar geschorst wordt. Echt de omgekeerde wereld.

(Heemskerk, 2019-01-29)

#8715

Dit is een van de redenen dat er zo weinig leerkrachten zijn...

(De Bilt, 2019-01-29)

#8717

De leraar heeft juist gehandeld,
Hij had nog een paar trappen na ook verdiend door zijn ouders bijvoorbeeld.
Wie wil er nou voor de klas staan voor zulk volk!

(Callantsoog, 2019-01-29)

#8719

Ik me aansluit bij allen die mij voorgegaan zijn bij het tekenen van deze petitie t.a.v.dhr. G. Keeman die volgens mij in zijn grootste recht stond om die provocerende leerling in zijn nekvel te nemen en de klas uit te zetten.
Wat is hier mis in onze maatschappij?
Moeten wij ons maar laten koeieneren
door die doorgeslagen pubers die denken dat ze met een grote mond en agressie maar alles naar hun hand kunnen zetten. Het moet niet gekker worden dat in dit geval de leerkracht wordt bestraft. Waar is de moraal gebleven ???

(Heemskerk , 2019-01-29)

#8721

Ik volledig achter de aanpak sta van deze leerkracht.

(Surhuisterveen, 2019-01-29)

#8723

Werk zelf op een BSO .maar daar denk je ook .waar is respeckt en waar zijn de normen en waarden .zo herkenbaar .
Hoop dat hij een pracht baan terug krijgt Directie daar zal wel bang zijn voor reactie.s uders

(Lelystad, 2019-01-29)

#8726

Als ik eind 2014 een leerling bij haar nekvel had mogen pakken dan was ik niet in het ziekhuis beland met als gevolg 6 maanden revalidatie en volledig arbeidsongeschikt-heid. Mijn voormalige werkgever HORIZON is tot heden niet bereid om haar verantwoordelijkheid te nemen. Daarom in HOOFDLETTERS mijn handtekening.
Veel sterkte...........

(numansdorp, 2019-01-29)

#8727

passie voor orde en normale omgangsvormen beloond moet worden in plaats van dat de kwaden er steeds beter mee wegkomen.

(IJsselmuiden , 2019-01-29)

#8728

De leerlingen veel te brutaal zijn tegenwoordig! De jeugd heeft geen discipline meer, ik had ook zo gehandeld als ik in zijn schoenen stond

(Uitgeest , 2019-01-29)

#8729

Er eens wat opvoeding moet komen

(Schiedam, 2019-01-29)

#8732

Ik teken omdat ik vind dat hij goed gehandeld heeft en de school de weg kwijt is. Wat een afgang voor deze school.

(Ooij, 2019-01-29)

#8733

Die leerlingen tegenwoordig vreselijk zijn. Respect voor leerkrachten hulpverleners enz. Is ver te zoeken. Heel fout om die knul te handhaven en de leerkracht te straffen. Schaam je directie

(Den burg , 2019-01-29)

#8734

Omdat het onacceptabel is dat leerlingen zich zo agressief gedragen en leerkrachten daar niks meer tegen mogen doen! Directies moeten optreden tegen agressieve leerlingen en ouders en laten zien dat zij hun leerkrachten steunen!

('s-Gravenzande, 2019-01-29)

#8738

Ik teken omdat deze man helemaal niks verkeerds heeft gedaan.

(Almelo , 2019-01-29)

#8742

Als jongere vind ik dat dat joch zelf geschorst zou moeten worden! Hij hoort niet zo'n taalgebruik te hebben tegenover een volwassene. Ik kreeg vroeger een adidasslipper tegen mn billen aan als ik respectloos was..

Als ik lerares zou zijn zou ik hetzelfde gedaan hebben!

(Maastricht, 2019-01-29)

#8744

Hierbij hoop ik dat de discussie over wangedrag t.a.v. docenten en onderwijspersoneel landelijke aandacht krijgt. En dat we allen gaan beseffen dat de school nog de laatste plek is waar we onze jongeren kunnen corrigeren i.p.v. later te straffen voor criminele ontsporingen.

(Tilburg, 2019-01-29)

#8746

Ik het een schande vindt wat er gebeurd is. Dit is zo de omgekeerde wereld.

(IJmuiden, 2019-01-29)

#8747

Ben het volledig eens met de leraar assistent, bij dit soort storend gedrag gelijk goed aanpakken en daar hoort de school volledig achter te staan, en vervolgens in gesprek met de ouders en eventueel schorsing van de leerling

(Eerbeek, 2019-01-29)

#8748

Ik achter deze leraar sta en vind dat het schoolbestuur dat ook had moeten doen.

(Groningen, 2019-01-29)

#8752

Ik zelf leerkracht ben en dit gedrag van leerlingen ontoelaatbaar is. Goed gehandeld!

(Kampen, 2019-01-29)

#8754

Ter ondersteuning van dhr. Keeman. Gedrag leerling is onaanvaardbaar.

(Rhenen, 2019-01-29)

#8755

Alsof kinderen dan altijd maar ongestraft alles mogen zeggen en de ouderen een knieval moeten maken...nee!! Dus....de omgekeerde wereld!!

(Rijssen, 2019-01-29)

#8756

Ik ben het eens met de handelswijze van Gerrit Keeman en ik vind het heel erg dat er niet achter hem wordt gestaan door zijn school. Daarnaast vind ik het heel erg dat de ouders van de leerling via een filmpje stelling hebben gekozen voor hun zoon. Slecht voor Gerrit maar ook uiteindelijk voor die leerling die niet leert om te luisteren - een belangrijke vaardigheid in het leven.

(Nijmegen, 2019-01-29)

#8758

Ik teken omdat ook ik vind dat de school de plek bij uitstek is om normen te handhaven. Dat gebeurt door de docent. Die moet dus gesteund worden. En niet de normovertredende leerling!.

(Hoofddorp, 2019-01-29)

#8761

Het wordt steeds gekker hier! Dit is toch de omgekeerde wereld dit?

(Lelystad , 2019-01-29)

#8768

Deze jongen wss nooit echt grenzen heeft gekregen van zijn ouders. En nu zit de docent en assistent met de gebakken peren. Aanpakken dus en desnoods met (gepast) fysiek geweld. Jongens die zo ver zijn hebben dat absoluut nodig.

(Paterswolde, 2019-01-29)

#8770

IK teken deze petitie omdat weer eens blijkt dat leerkrachten en assistenten vogelvrij zij bij een incompetente teamleiding en directie.
Verder zal het een opvoedkundig probleem zijn wat in de huiselijke sfeer opgelost dient te worden. Slotvraag is in hoeverre zitten deze gasten al met 1 been in het criminele milieu??
Alle hulde voor de hr Keeman, met koningsdag een lintje aan deze persoon uitreiken. De lafaards zoals deze directie en bestuur direct ontslaan.

(Breda, 2019-01-29)

#8772

Ik constateerde dit zelf ook in het onderwijs in de jaren '90. Interview met Keeman gelezen; man heeft helemaal gelijk, school moet achter hem staan.

(Wijdenes, 2019-01-29)

#8774

Het tegenwoordig etters zijn die docenten het bloed onder de nagels halen.
Als dit mijn zoon was geweest, had hij thuis het pak slaag van zijn leven gehad.
Respect voor ouderen had ik hem met harde hand bijgebracht.

(Heerhugowaard, 2019-01-29)

#8775

Als het mijn kind was geweest die dit heeft gedaan had ik de leraar gelijk gegeven.

(Utrecht, 2019-01-29)

#8776

Ik teken dit , omdat het in Nederland de omgekeerde Wereld is.......respect normen en waarden, horen door ouders/opvoeders bijgebracht te worden. Niet de heer Keeman hoort gestraft te worden door hem te schorsen.Maar die ettertjes die helemaal geen weet hebben van wat ze aan het doen zijn !!!

(den helder, 2019-01-29)

#8777

Er zal toch orde en handhaving moeten zijn op school. Leiding zal geaccepteerd moeten worden door leerlingen, zodat zij ook later op hun werk niet kunnen doen wat zij maar willen.

(WOUBRUGGE, 2019-01-29)

#8780

Helemaal eens met Keeman! Het bestuur van het Kennemer College zijn slappe zakken die eens moeten opkomen voor hun personeel. Die etterbakken moeten aangepakt worden.

(Castricum, 2019-01-29)

#8781

het godgeklaagd is dat je pas rond je pensioen de moed verzameld eens stevig van je af te bijten.
Alle makke onderwijsschapen van Nederland wordt wolf. Er zijn in Nederland nog territoria vrij.

(Schoonoord, 2019-01-29)

#8782

Ik het eens ben met de leerkracht .Wat een rotkind

(Vlaardingen , 2019-01-29)

#8783

Scholen volgens duidelijke protocollen zouden moeten kunnen handelen. Deze jongen had al geschorst moeten zijn voordat dit incident plaats had kunnen vinden. Ik vermoed dat het niet de eerste keer was dat hij moeilijk gedrag vertoonde...

(Luxwoude, 2019-01-29)

#8786

Omdat het MEER dan Genoeg is hoe dat tuig onze onderwijskrachten denkt te kunnen behandelen!Deze onderwijzer moet niet alleen in ERE hersteld worden,maar dit SCHOOLbestuur dient AANGEKLAAGD te worden hun leraar niet onmiddellijk te hebben bijgevallen.Zij dienen hem PUBLIEKELIJK een EXCUUS aan te bieden. Zowel de school als de #jongen dienen veroordeeld te worden tot een FIKSE SCHADEVERGOEDING te betalen aan de leraar EN voor zijn beledigde moeder, voor de opgelopen materiele en immateriele schade.Gezien onze WETENSCHAP over dit #soort #jongeren WETEN WIJ inmiddels wel ongeveer WELK soort #woorden dit #jong gebruikt zal hebben!Deze #jongen dient v school VERWIJDERD te worden, hetgeen OOK geldt voor alle #JOELERS op de achtergrond! Alleen deze houding zal zowel de SCHOOL LEIDING als deze #JONGEREN leren dat het consequenties heeft!

(Vila Nova de Cacela, 2019-01-29)

#8788

Ik teken omdat ik vind dat de jeugd respect moet worden bijgebracht en dat dit gedrag van minderjarigen niet gepikt moet worden.

(Harmelen, 2019-01-29)

#8794

De ouders en politiek correcte niksnutten dit land naar de verdommenis hebben geholpen

(Zoetermeer, 2019-01-29)

#8798

Ik vind dat de leerkracht juist heeft gehandeld. Er is tegenwoordig geen respect meer. de jeugd mag van alles zeggen en als je ze dan aanpakt heb diegene het gedaan.

(Assendelft, 2019-01-29)