Steun voor dhr Keeman

Opmerkingen

#2202

Ik teken omdat het eens afgelopen moet zijn het snel op de ziel getrapt zijn en tijd voor een strengere aanpak! We creëren alleen maar tere zieltjes die nergens tegen kunnen in een latere leeftijd!

(Kristiansand, 2019-01-26)

#2203

De leraar heeft volkomen terecht heeft gehandeld . Die leerling was hondsbrutaal .... dat mag dan wel?
Omgekeerde wereld!

(Helmond, 2019-01-26)

#2204

Ik teken omdat deze meneer uit het beste hout wat er te vinden is is gesneden en precies goed heeft gereageerd

(Hantum, 2019-01-26)

#2206

geef deze man een lintje. Die knaapjes hebben nog een les respect nodig. Wat is deze man aangedaan! wat een slap schoolbestuur

(Numansdorp, 2019-01-26)

#2207

Ik teken omdat ik vind dat ze de betreffende leerling van school hadden moeten sturen.. die malloot... en niet de heer Keeman!!!!

(Alkmaar, 2019-01-26)

#2208

Het is toch belachelijk dat een kind alles mag zeggen en doen

(Anna Paulowna, 2019-01-26)

#2209

Ellen Schotman

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2211

Belachelijk dat deze man thuis zit

(Heemskerk , 2019-01-26)

#2220

Er op school (en daarbuiten) respect hoort te zijn... Dit gedrag is schandalig!!!

(Castricum, 2019-01-26)

#2226

Dit de omgekeerde wereld is. De verkeerde persoon is geschorst . Bijzonder dat dit soort pubers geen respect meer heeft voor anderen. Voor een groot deel ligt dit mi aan de opvoeding ( of het gebrek daar aan ) .

(Alkmaar, 2019-01-26)

#2227

Ik vind dat de leraar correct heeft gehandeld!

(Leersum, 2019-01-26)

#2228

De wereld op z'n kop.
Meneer zou een lintje en bonus moeten krijgen ipv een schorsing.

(Alkmaar, 2019-01-26)

#2230

Dat uitschot moet allemaal naar een opvoedingskamp (dienst).
Respect hóórt bij je opvoeding.

(Bergen op zoom, 2019-01-26)

#2231

Deze man geen blaam treft.

(Ommen, 2019-01-26)

#2234

Hij heeft gelijk.

(Purmerend, 2019-01-26)

#2235

omdat wij voor de volle 100% achter de heer Keeman staan. Dit had nooit mogen gebeuren. De daders weer op school en hij onterecht thuis.

(Assendelft, 2019-01-26)

#2236

Ik teken omdat het Kennemercollege zich diep moet schamen dat ze een collega zo laten vallen. Het kennemercollege is bang dat ze minder leerlingen krijgen als ze dat pubertje gaan schorsen, en minder leerlingen is minder geld. Het zal mij benieuwen wat de collega’s van de heer Koeman gaan doen. Ik persoonlijk zou niet meer voor het kennemercollege gaan werken. En ze kunnen overal aan het werk, er zijn leraren tekort. Dus ik zou zeggen: zoek het maar uit Kennemercollege

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2239

Het belachelijk is dat de leraar geschorst ouds eem niet de leerling!!!!

(Schagen, 2019-01-26)

#2244

Wederzijds respect door huidige gedragingen van de jeugd behoorlijk ondermijnt wordt.

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2246

Ik teken omdat deze man in zijn recht staat. Er zijn grenzen en daar is die leerling ver overheen gegaan. Er is weinig respect naar docenten. Je kan het ergens niet mee eens zijn, maar ga daarover in gesprek!
Dat deze man nu op non actief is gesteld is niet terecht! Dit is een verkeerd signaal naar leerlingen.
Leerlingen moeten weten dat ze respectvol om moeten gaan met hun docenten!
En nogmaals ben je het als leerling ergens niet mee eens ga dan met die docent in gesprek desnoods met ouders en mentor en/of directeur erbij.

('t Harde, 2019-01-26)

#2248

Dat deze man in de steek wordt gelaten door de directie/schoolbestuur die eigenlijk zijn personeel hoort te beschermen.. Ze hadden de jongen moet schorsen. Onbegrijpelijk, en ergens begrijp ik de lerarentekort. Wie wilt er nog docent worden en dan met een burn out straks thuis zitten door dit soort tuig!

(oulu, 2019-01-26)

#2249

Schandalig wat de jeugd tegenwoordig maar kan en mag doen. Respect is volledig verdwenen. Dit soort jongelui moeten maar weer eens aan de diensplicht onderworpen worden. Daar leren ze wel wat respect is.

(Marum, 2019-01-26)

#2252

Ik geef u helemaal gelijk. Het wordt hoog tijd dat docenten en leerkrachten meer respect krijgen. Er wordt verwacht dat ze mede opvoeders zijn, maar zodra ze dat doen worden zij gestraft en is de leerling zielig.

(Hippolytushoef , 2019-01-26)

#2253

GVDSchaaf

(Wijdewormer , 2019-01-26)

#2254

omdat ik de handelsweise van het college uitermate vreemd vind en steun die onderwijzer

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2256

Ik teken omdat ik het niet eens ben met het beleid van de school om dhr. Keeman op non- actief te zetten na het incident met de leerling. Het zou niet mogen zijn dat leerlingen ongestraft leraren mogen beledigen, kwetsen en aanvallen. Het beetpakken van de leerling in dit geval zie ik niet anders dan een corrigeerde handeling naar een leerling die zeer brutaal is en op dat moment onhandelbaar.

(Heerhugowaard , 2019-01-26)

#2257

Ik teken omdat ik het de om gekeerde wereld vind is te gek voor woorden dit

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2258

Deze meneer onterecht geschorst is, school had de leerling moeten schorsen

(Almelo, 2019-01-26)

#2263

Ik teken omdat ik vierkant achter de leraar sta !

(Amsterdam , 2019-01-26)

#2264

Wat mij betreft mag er ook een petitie komen voor het starten van een onderzoek naar het bestuur van Kennemer College... Zo ga je niet met docenten om respectloos van de leerlingen, respectloos van het bestuur.

(Beverwijk, 2019-01-26)

#2265

Ik wil mijn handtekening zetten omdat ik de maatregel van de school absurd en buiten proporties vind!

(Venray, 2019-01-26)

#2267

Voor de leraar op kom.hij heeft niets fout gedaan.de jeugd moet aan gepakt woorden.

(Heemskerk, 2019-01-26)

#2269

#respectvoordedocent

(alkmaar, 2019-01-26)

#2270

Het te gek voor woorden is dat deze man geschorst is. Mijn dochter zit op een speciale school voor gedragsproblemen en daar word de arm op de rug gedaan zoals politie agenten dat doen met geweld. Dat zouden alle leraren mogen doen.

(Geleen, 2019-01-26)

#2273

Ik dit geen mishandeling vindt

(Ijmuiden, 2019-01-26)

#2276

Absoluut belachelijk dat deze man niet meer zijn functie mag uitoefenen.
Dit moet heel snel worden rechtgezet, en de leerling in kwestie moet zich verantwoorden.

(Sommelsdijk, 2019-01-26)

#2277

Ik teken omdat ik als onderwijsassistent een dik jaar geleden precies hetzelfde heb meegemaakt. Helaas ben ik door dit voorval werkeloos geraakt. Het is niet normaal dat het respectloze gedrag van kinderen op deze manier gesteund wordt. Als kinderen eens wat normen en waarden bij gebracht krijgen was dit allemaal niet eens nodig. Maar kinderen worden alleen maar gesteund hier in nederland op scholen zodat ze dit gedrag kunnen blijven vertonen!
Dus daarom teken ik! Wij hebben niks fouts gedaan, wij zijn geen slechte mensen!!!!

(Roermond, 2019-01-26)

#2281

Dit echt niet normaal is

(Heemskerk , 2019-01-26)

#2284

Ik het schandalig vind dat de jeugd zich tegenwoordig misdraagt en maar denken dat ze overal mee weg kunnen komen. En de school een schande om niet achter zijn medewerker te gaan staan.

(Purmerend , 2019-01-26)

#2287

Ik teken dit omdat ik het juist vind hoe deze leraar gehandeld heeft de jeugd van tegenwoordig heeft geen respect meer voor ouderen

(Ijmuiden, 2019-01-26)

#2288

Dhr keeman volkomen gelijk heeft om die snotneus eruit te zetten .diep triest van het bestuur(zonder ruggengraat ) om hem op non actief te zetten

(Huizen, 2019-01-26)

#2289

Ik teken omdat ik vind dat deze leerkracht correct heeft gehandeld. Zowel de leerling als het schoolbestuur zou bestraft moeten worden.

(Oostwold, 2019-01-26)

#2291

Om de dood simpele reden dat er geen fatsoen meer is te vinden die jongen is ver buiten zijn boekje gegaan en vind dat de leerkracht zich zeer netjes heeft gedragen ken menig mens die heel anders had gereageerd

(Assen, 2019-01-26)

#2292

Ik teken omdat het maar eens en vooral duidelijk moet worden dat de softe aanpak van leerlingen als deze relschoppers niks opleverde en je als leerkracht aan de schandpaal wordt genageld als je iemand in zijn tere nekkie pakt.Nou Nederland dit is de reden waarom leerkrachten afhaken ,bij het minste wordt je aan de schandpaal genageld.
Ouders klagen over het gedrag van de leerkracht , want hun prinsje heeft nooit geleerd thuis hoe het hoort.
Kinderen leren geen respect meer te hebben voor volwassenen
Kijk hoe ze omgaan met hulpverleners ,hoe kinderen omgaan met de zwakken in onze samenleving ,die schop je toch gewoon het leven uit en je maakt er een filmpje van!!

(ABBENES, 2019-01-26)

#2296

Ik teken omdat de leraar op kwam voor zichzelf!!

(Assendelft, 2019-01-26)

#2298

De leraar hoeft zich niet voor alles en nog uit te laten maken, ook niet zijn moeder, en hoeft het ook niet te accepteren dat er een kruk naar hem wordt gegooid, laten ze de leerling er maar afgooien want die heeft alleen maar voeding gehad en geen opvoeding

(Bergh, 2019-01-26)

#2300

Deze leerkracht laat tenminste niet met zich sollen, ook dat hoort bij opvoeden, ook op school.

(HEEMSKERK, 2019-01-26)

#2302

Je moet respect voor de leraar hebben

(Bergen op zoom, 2019-01-26)

#2303

Deze man volledig in zijn recht staat.
De jeugd word teveel het hand boven het hoofd gehouden.
Respect is er gewoon niet.

(Zwolle, 2019-01-26)

#2304

Ik teken omdat, dit weer een signaal is van de verloederende maatschappij. Er is geen respect meer voor elkaar en zeker niet voor mensen zoals de heer Keeman, die met het hart op de juiste plaats, zijn best doet kinderen iets te leren. Schoolbestuur: U MOET ZICH SCHAMEN!!! U LAAT WEER EEN MENS VALLEN.
Neem eens en keer je verantwoordelijkheid.
Heer Keeman, ik leef met u mee.

Jan de Groot

(Heiloo, 2019-01-26)

#2306

Ik het de omgekeerde wereld vind. Die tiener moet aangepakt worden wegens ongewenst gedrag.

(Den helder, 2019-01-26)

#2312

Ik vind dat de school de verkeerde persoon straft.

(Maastricht, 2019-01-26)

#2315

Ik niet vind dat deze leraar te ver is gegaan. Tuurlijk mag je geen geweld gebruiken tegen kinderen. Maar wat deze leerling heeft gedaan kan absoluut niet. Even bij zijn nekvel pakken laat zien dat de leerling gewoon te ver is gegaan door met krukken te gaan gooien enz.
De leerlingen zouden langer geschorst moeten worden. Niet die leraar. De school zou juist achter de leraar moeten staan

(Heerlen, 2019-01-26)

#2316

Ik meneer steun. Er moeten strengere regels komen voor leerlingen. Ondenkbaar dat je een leerkracht respectloos behandeld

(Zaandam, 2019-01-26)

#2320

Ik vind dat die leraar een lintje verdiend!!

(Kreileroord, 2019-01-26)

#2321

omdat het moet !!!

(Heemskerk, 2019-01-26)

#2323

Door de slappe houding van de schoolleiding ontstaat dit gedrag bij leerlingen. Dat de heer Keeman dit wangedrag pas na de nodige provocatie corrigeerde is prijzenswaardig.

(Wervershoof, 2019-01-26)

#2325

Deze leerling toont totaal geen respect , mag van mij op deze manier terecht worden gewezen. Zoiets moet aangepakt worden, normen en waarden!!!

(Uithuizen, 2019-01-26)

#2327

De jeugd moet weten dat ze te ver gaan op dit moment. Als je dit gedrag nu geen halt toe roept is het over een aantal jaren gedaan met de wereld.

(Barger Compascuum, 2019-01-26)

#2329

Ik vind dat die leraar niet geschorst mag worden !!! Hij heeft juist gehandeld door die leerling t klaslokaal uit te sturen die leerling heeft totaal geen respect !! Die moet geschorst worden !!!

(Klazienaveen , 2019-01-26)

#2330

wat heeft die man gedaan ?

(Haarlem, 2019-01-26)

#2331

Ik vind dat we ook de leraren mogen en zelfs móeten beschermen , dit soort "gasten" moeten gewoon een halt toegeroepen worden en zelfs worden gestraft voor deze acties! Ze denken dat ze nu dus overal mee weg kunnen komen en dit soort acties helpen de maatschappij naar de klote. En daarbij ons veiligheidsgevoel.
Als je goed kijkt gebeurt er niets van de leraar uit wat echt niet door de beugel kan. Waar de leraar achterna gezeten wordt door bezem en eigenlijk ook bedreigd wordt met een kruk ! Ik snap dat de leraar in grijpt en de jongen op zijn plek zet! Zo hoort te zijn dat doe je namelijk ook met je eigen kinderen als ze zich misdragen. Tenminste dat zou toch ook moeten!! Zó leren de kinderen grenzen herkennen en het om deze grenzen niet te overschrijden!! Als we dit nu toe laten en normaal gaan vinden zijn we toch de echte bedreigers in deze dus de jongeren aan t zeggen dat ze hier dus vooral me door moeten en kunnen gaan!!! En dat is de omgekeerde wereld! Totaal respectloos hoe ze met deze leraar in zijn gegaan.

(Heemskerk, 2019-01-26)

#2332

Deze meneer terecht en goed gehandeld heeft. Het schoolbestuur geeft een heel groot verkeerd signaal af. En zou eens in de spiegel moeten kijken en hun eigen handelen eens moeten evalueren. Door deze actie geef je de jeugd het signaal,de leraar is een speelbal voor jullie doe er mee wat je er mee wilt doen.

(Zaandam, 2019-01-26)

#2333

Er geen respect meer is voor leraren de ouders van deze opgeschoten pubers moeten maar eerst hun excuus aanbieden voor hun tekortkomingen

(Almere, 2019-01-26)

#2335

Het eens klaar moet zijn met wat dit 'tuig' tegen een docent of andere mensen in onze samenleving teweeg brengt!

(Bovenkarspel , 2019-01-26)

#2338

Dit de wereld op zn kop is.

(Cruquius, 2019-01-26)

#2341

Ik onderteken deze petitie omdat ik het er niet mee eens ben dat deze leraar van school verwijderd wordt! Deze man heeft niets maar dan ook helemaal niets verkeerd gedaan.
Leraar terug, scholier eruit!

(Heemskerk, 2019-01-26)

#2343

Ik het zeer onterecht vind dat de leraar is geschorst...de man heeft uitstekend gereageerd op de situatie...bij de nekvel pakken is niet buiten proportie...

(Hilversum , 2019-01-26)

#2345

De omgekeerde wereld in Nederland ik schaam mij gewoon om Nederlander te zijn

(Noordscharwoude, 2019-01-26)

#2348

Dit de omgekeerde wereld is. Leraar had niet geschorst mogen worden.

(Den Haag, 2019-01-26)

#2352

De school achter de leraar zou moeten staan. De jeugd heeft geen enig respect meer voor wat voor leven dan ook. En het blijft aangestuurd door deze pampergeneratie die zogenaamd nooit wat fout doet. Dan had hij zich maar moeten gedragen zoals het hoort!
Schors dat kind maar eens. Laat hem maar zien dat zijn acties consequenties gaat hebben.
Omgekeerde wereld allemaal.
Hulde voor de leraar. ✌

(Assen, 2019-01-26)

#2353

Ik heb een groot respect voor onderwijsmensen, ik zou het niet kunnen.
Als je liever een "populair"(niet dus!) filmpje en het opjagen van een bv onderwijsassistent belangrijk vind dan verdwijn je maar gewoon.
Je mag gewoon naar een onderwijzer of assistent luisteren, die staat er voor jou.
Nogmaals respect voor onderwijsmensen, ik zou het geduld niet hebben.
Gerrit, alle steun en kracht die ik me maar zou kunnen verzinnen, Jan

(Alkmaar, 2019-01-26)

#2355

Gerrit, laat je niet gek maken.....relax, je gaat straks lekker met pensioen!

(Vught, 2019-01-26)

#2359

Deze man verdiend het absoluut niet dat hij geschorst is, deze school moest hunnogen uit hun kop schamen, ze moesten die onopgevoede koters schorsen

(Julianadorp, 2019-01-26)

#2361

Het van de zotte is dat dit al een reden is voor schorsing van een docent. Man komt op voor de Nederlandse normen en waarden en dat komt hem duur te staan.

(Castricum, 2019-01-26)

#2364

Respect tegenwoordig heel ver te zoeken is.
Er zijn grenzen.

(Zwaag, 2019-01-26)

#2366

Ik vind het dieptriest dat we zo met docenten omgaan. Deze mensen verdienen juist onze steun!

(Bovenkarspel, 2019-01-26)

#2367

Ik

(Wormerveer, 2019-01-26)

#2369

De leerkrachten vèèl meer respect verdienen

(Zaandam, 2019-01-26)

#2370

Achter deze meneer sta

(Aalsmeer , 2019-01-26)

#2371

Ik teken deze notitie omdat onderwijzers in dit soort situaties juist steun verdienen. De rechten van leerlingen lijken ver doorgeschoten. In ieder geval had deze onderwijzer 100% steun verdiend i.p.v. nu de leerlingen min of neer “gelijk” te geven.

(Den Dolder, 2019-01-26)

#2373

Wie geen respect geeft verliest het recht respect te ontvangen.

(Anna Paulowna, 2019-01-26)

#2374

Ik teken omdat de leraar onterecht is ontslagen. Ik sta achter de leraar.

(Den helder, 2019-01-26)

#2375

Ik teken omdat ik het er niet mee eens ben dat Dhr Keeman geschorst is!

Waar is de tijd gebleven dat ouders hun kinderen respect bijbrengen voor hun leerkracht?!

In mijn tijd hoefde je er niet eens aan te denken om zo tegen een leerkracht te doen, je had gewoon te luisteren deed je dat niet dan werd je dubbel gestraft zowel op school als thuis!

(Uithoorn, 2019-01-26)

#2377

Leraren moeten meer en harder optreden tegen dat tuig. Ouders voeden niet meer op tegenwoordig.

(Hoorn, 2019-01-26)

#2379

Je als leraar ook opvoeding mag geven en niet als pispaal gebruikt mag worden door leerlingen en dan zelf gestraft wordt.

(Almere, 2019-01-26)

#2381

Ik vind dat een leraar mag optreden als het nodig is om misschien ooit weer een beetje respect terug te krijgen. Die is ver te zoeken. En dat was vroeger met een iets hardere aanpak wel anders. Zelf ook wel eens een corrigerende tik gekregen en ben daar echt niet slechter van geworden!

(Katwoude, 2019-01-26)

#2385

Ik achter deze leerkracht sta en dat het tijd word dat er weer respect komt voor de leerkrachten!!

(Alkmaar, 2019-01-26)

#2386

De wereld op zijn kop.

(De Rijp, 2019-01-26)

#2387

Belachelijk !

(Alkmaar , 2019-01-26)

#2388

Dit is Nederland op zijn kop. De A-sociale hebben het voor het zeggen. Toen ik nog zo jong was was de handeling van de docent vrij normaal. Dit heet normen en waarde.

(Velserbroek, 2019-01-26)

#2391

Ik vind dat hij niks fout heeft gedaan moeten leraren dan alles pikken respect is erg ver te zoeken!!!

(Wageningen, 2019-01-26)

#2395

Ik teken deze petitie omdat het toch niet gekker moet worden. Ik werk ook als assistent in het onderwijs en maak bijna dagelijks soortgelijke gebeurtenissen mee. Wat eigenlijk de leukste baan van de wereld zou moeten zijn word vaak het tegengestelde waar.

(Wijk aan zee, 2019-01-26)

#2396

Ik ben jaren conciërge ben geweest. Dat is 10 jaar geleden. Toen staken ze al hun middelvinger op. Ik heb diep respect voor wat dhr Keeman heeft gedaan. Ik had hetzelfde gedaan, misschien nog erger. En.... de directie is ook mede verantwoordelijk.

(Amsterdam, 2019-01-26)

#2397

De leraren moeten harder mogen en kunnen optreden
De jongen in kwestie zou geschorst moeten worden
Ik heb vroeger ook wel is een corrigerende tik mogen ontvangen ben er niet slechter van geworden

Waar gaat dit land toch heen

(Hilversum, 2019-01-26)

#2398

Ik teken dit omdat het van de zotte is wat hier gebeurd. Waar is het respect gebleven.

(Assendelft, 2019-01-26)

#2399

Dit is de wereld op zijn kop. Wat een agressie tegenwoordig

(Amstelveen , 2019-01-26)

#2400

Het mega uit de hand loopt met deze school kinderen in deze buurt !!!

(Bevrwijk , 2019-01-26)