Behoud van gezellige familiecamping de Put zonder arbeidsmigranten

Opmerkingen

#201

Ik her een slecht plan vind, er komt enorm veel overlast van en veel onveiligheid uit voort.

(Bleskensgraaf, 2018-12-24)

#202

Waarom wat verandere gwn ff zo houde

(Ottland, 2018-12-24)

#203

De camping moet blijven zoals het is

(Wassenaar , 2018-12-24)

#204

Mijn ouders 79 en 80 jaar 2jaar teug een caravan gekocht hebben om van hun oude dag te kunnen genieten op een rustige plaats op de put ik ben bang dat mijn ouders dadelijk niet meer veilig op de camping kunnen staan

(Alblasserdam, 2018-12-24)

#209

Dit een top canping is

(Wassenaar, 2018-12-24)

#210

Ik teken deze petitie als bewoner van de camping,aangezien ik grote twijfels heb dat camping de Put een gezellige familie camping blijft.Als je al op voorhand extreme maatregelen moet nemen betreffende openbare orde en veiligheid mag je je wel eens achter de oren krabben.

(Goes, 2018-12-24)

#217

Mijn zus en haar gezin staan al vele jaren met plezier op deze camping en wij gaan ook graag op bezoek.Zou zonde zijn als de identiteit deze fijne familie camping zal verdwijnen.

(Oud-Alblas, 2018-12-24)

#221

als kampeerders zijn we in de minderheid.
we hopen dat de gemeente,positief reageert op de kampeerders.
en dat we van onze rust kunnen blijven genieten!

(hendrik ido ambacht, 2018-12-24)

#226

Op dat, ik het een leuke en gezellige camping vindt.waar menssen naar een week hart werken gezamenlijk onder elkaar gezellig wat kunnen drinken en plezier kunnen maken.

(Wassenaar , 2018-12-24)

#229

Wij zijn het er niet mee eens dat er mirgranten op de camping komen.

(Meerkerk, 2018-12-24)

#232

Omdat dat tuig hier niet thuis hoort ze stelen alles leeg hiet

(Ridderkerk , 2018-12-24)

#233

het een rare gang van zaken is dat de campingbewoners er niets vanaf wisten, en ook geen inspraak hadden/hebben

(Bleskensgraaf, 2018-12-24)

#234

De camping moet blijven zoals het nu is.

(Den Haag, 2018-12-24)

#237

Het hoort hier niet..

(Nieuwlekkerland, 2018-12-24)

#238

Ik teken de petitie, omdat ik er tegen ben zo veel arbeidsmigranten bij elkaar te plaatsen.
Hier komt alleen maar ellende van, voor de buurt en VVAC.

(Molenaarsgraaf, 2018-12-24)

#246

Ik in één van de aangrenzende, mooie dorpen woon, en wil een veilige leef omgeving

(Bleskensgraaf , 2018-12-24)

#250

Wij hebben een boerderij in Ottoland en ons land grenst aan de camping, nu nooit geen overlast maar wat dit gaat brengen?

(Ottoland , 2018-12-25)

#255

Dit absoluut niet thuis hoort in dit behouden dorp. Wij ondervinden qua verkeer al enorme overlast van Montapacking het is momenteel zo rustig nu daar geen activiteiten plaatsvinden want de Kweldamweg was net een snelweg geworden met alle gevaar wat daarbij komt kijken. Er wonen hier boeren met regelmatig overstekende koeien en officieel is dit een ruilverkavelingsweg geen doorgaande weg waar dan ook naartoe. Nu zou men hier nog meer verkeer willen laten passeren met de komst van zoveel extra mensen?? Onze woon en verkeersveiligheid neemt zo ontoelaatbare vormen aan want men schrijft niet voor niets : onder strenge voorwaarden.

(Molenaarsgraaf, 2018-12-25)

#256

Absoluut mee oneens, laat het een gezellige familiecamping blijven waar mensen al jaren met enorm veel plezier vertoeven en waar niemand last van heeft. Schandalig sowieso dat de vaste gasten en het dorp zo teleurgesteld wordt door deze idiote plannen.

(Molenaarsgraaf, 2018-12-25)

#262

O verantwoord kijk naar campings in Brabant en op de veluwe.nee dus past niet in ottoland

(Ottoland , 2018-12-25)

#267

Veiligheid, diefstal, kinderen naar de put gaan om te voetballen. Als ouders weet je niet wat voor gasten daar rond hangen. Ik wil een gezellige camping waar je ook een daagje naar toe kan gaan voor zwembad of speeltuin voor de kinderen.

(Molenaarsgraaf , 2018-12-25)

#270

Al die rare alleen maar voor overlast gaan zorgen

(Brandwijk, 2018-12-25)

#274

Er zijn al zoveel immigranten in de dorpen gewoon belachelijk dat er nog meer moeten komen in zulke kleine dorpjes

(Molenaarsgraaf , 2018-12-25)

#277

Ik tekent omdat ik er niet mee eens bent.

(Molenaarsgraaf, 2018-12-25)

#281

Wij graag op een rustige camping staan en en dat het rustig blijft.

(Capelle aan den IJssel, 2018-12-25)

#282

Heb jaren op de camping gestaan en kom er nu nog regelmatig op bezoek.

Zou toch zonde zijn als deze mooie plek ten onder gaat.

(Ridderkerk , 2018-12-25)

#290

Ik vind dat de put zijn oude vertrouwde imago moet behouden

(Molenaarsgraaf, 2018-12-25)

#293

Het is een familie camping. Kinderen moeten zich vrij kunnen bewegen. Maar ook vrouwen. Je moet je veilig voelen. Wij hebben dit jaar een wagen gekocht. Voor de kinderen. Zodat ze zich zelf kunnen vermaken. En veilig moeten voelen bij de ouders en omstanders. Laten we denken aan onze kinderen. En vrouwen. En onbezorgde vakantie.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#294

Ik ben tegen de arbeidsmigranten op onze familie camping.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#295

Late informatie verkoop.inzage wil in de maatregelen die worden genomen door de wethouder. Bestemmingsplan plaatsing en hoeveelheid en waar deze caravans huisje worden geplaatst.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#296

Tegen ardbeidsmigranten
Als kampeerders zijn we dik in de minderheid.
En dan is onze rust verdwenen!

(Hendrik ido ambacht, 2018-12-25)

#297

Om overlast te voorkomen, arbeidsmigranten hebben al vele campings verpest.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#299

Heb me wel thuis gevoeld tussen de mensen waar ik de horeca heb mogen uitbaten.en migranten die hier komen werken hebben recht op eerlijke huisvesting en de recreatie is voor ontspanning.

(Oosterhout, 2018-12-25)

#300

Tegen de migranten ben. Deze mensen komen niet om het gezellig te maken en een leuke plek op de camping te hebben. Ze zijn er alleen voor onderdak en werk. Mijn inziens is dit nooit de bedoeling van een gezellige familie camping.

(Schiedam , 2018-12-25)

#301

Ik vind het onzin om weer iets weg te nemen van de Nederlanders want dat dat gaat gebeuren is zo goed als zeker,
Ook wordt het waarschijnlijk een plaats voor criminelen die net als bij Breda alles doen wat niet kan én mag, weed plantages en betaalde sex e.d., de mensen die er dan al jaren staan worden er dan later verwijderd van de camping.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#302

Wij gaan hier niet mee akkoord we weten niet wat er komt en we zien en horen cvan andere camping's dat er veel inbraken zijn dit teken ik uit veiligheid voor onze kinderen en om inbraak te voorkomen

(Rotterdam, 2018-12-25)

#304

De Put is opgebouwd met de campinggangers vanaf het begin tot heden alle centen er ingestopt DePut moet geen migrantenkuil worden

(Denhaag, 2018-12-25)

#307

Als oud campinggast komen wij nog regelmatig op de camping, en vinden het jammer als deze familiecamping verloren zou gaan aan arbeidsmigranten.

(Rotterdam, 2018-12-25)

#308

Normaal mag je op een camping niet het hele jaar wonen,nu zou dat wel in eens kunnen ?.
En dan nog zoveel van die mensen bij elkaar
En waar moeten de camping gasten blijven?
Het is er altijd mooi en rustig geweest houden zo

(Groot-Ammers, 2018-12-25)

#310

Ik ben het er niet mee eens dat mensen een sta caravan ect op de camping hebben staan waar ze veel geld aan hebben uitgegeven en dat dat dalijk niks meer waard is als die arbeidsmigranten er komen te staan en de vaste campinggasten word dit gewoon door de neus gedrukt

(Rijswijk, 2018-12-25)

#311

Ik als niet bewoner van deze camping mijn steun wil betuigen aan de vakantievierende bewoners en de bewoners aan de omliggende dorpen. Het kan toch niet zijn dat een wethouder deze migranten niet in zijn dorp wil hebben gezien een potentieel risico en deze migranten gewoon wil dumpen op 'n familiecamping? Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken, en hoop daarom van ganse harte dat deze plannen niet zullen doorgaan.

(Mierlo, 2018-12-25)

#314

Onze dochter is vaak op de camping en willen het graag leuk en veilig houden, dit zien we absoluut niet zitten, al die figuren

(Ridderkerk , 2018-12-25)

#315

Ik wil een veilige omgeving voor kinderen en vrouwen.

(Ridderkerk , 2018-12-25)

#316

Echt een belachelijk idee

(Alblasserdam, 2018-12-25)

#318

Voor ons al 25 jaar heerlijk vertoeven in de mooie polder.Doe alle boodschappen en andere aankopen bij de plaatselijke middenstand.Als de gemeente denkt dat de migranten dat zullen doen ? Eigenaar belooft immers kampwinkel,zeker voor het bier voor de migranten ,niet voor de kampeerders die gaan liever naar de Molenwaard .Krijgen we ook een eigen politie post net als fort Oranje ?Daar sloop de ellende langzaam binnen met als resultaat ,ontruiming.

(Goes, 2018-12-25)

#319

dit is altijd een rustige mooie camping geweest, wie haalt het in zijn hoofd om deze huidige huurders eraf te sturen en er buitenlandse werknemers op te zetten. te zot voor woorden en ik ben tegen

(langerak, 2018-12-25)

#322

Ik het niet eens ben met de plannen vd nieuwe eigenaar

(Rijswijk, 2018-12-25)

#324

Mijn collega met veel plezier met haar gezin op de camping staat en deze plannen niet ten goede komen van de goede sfeer op de camping.

(Dirksland , 2018-12-25)

#326

Dit plan mag geen doorgang vinden want dit is onverantwoord daarom hopen wei dat de nieuwe gemeenteraad van Molenlanden hiervoor geen enkele medewerking aan zal verlenen want anders zullen ze Ottoland en omliggende dorpen zeer tekort dan en veel onrust veroorzaken dus bij deze stop dit risico volle plan en verbied het.

(Ottoland, 2018-12-25)

#329

Arbeidsmigranten komen niet voor de gezellige vakantie naar de camping. Alleen voor onderdak en niet om hun tuintje bij te houden en gezelligheid. Dit kan nooit de bedoeling zijn van een kleinschalige familiecamping, waar kinderen nu in de beschutte omgeving heerlijk kunnen spelen. Met uitbreiding met 250 chalets is de kleinschaligheid meteen weg.

(Schiedam , 2018-12-25)

#336

Ik teken omdat de camping voor de bewoners uit de Alblasserwaard is en voor de toerist. Het kan niet zo zijn dat het een opvang moet gaan worden!! Waar gaat het dan naar toe????

(wijngaarden, 2018-12-26)

#337

Ben op de camping opgegroeid...maar dit kan toch niet waar zijn, hier in de buurt zitten ze ook op een park. Vecht en zuippartijen gebeuren wekelijks.
Succes put bewoners.

(Rotterdam, 2018-12-26)

#339

Ik teken omdat ik het niet normaal vind dat dit gaat gebeuren op een camping waar veel kinderen zitten

(Rotterdam, 2018-12-26)

#341

Het gewoon moet blijven zoals het is

(Sliedrecht, 2018-12-26)

#352

Ik wil dat er geen arbeidsmigranten op het terrein gehuisvest worden

(Delft, 2018-12-26)

#355

Ik teken omdat mn aangetrouwde neef gewoon een biertje op zn vrije dag moet kunnen drinken

(Ridderkerk , 2018-12-26)

#359

Laat dit gewoon een gezellige familie camping blijven !!!

(Dordrecht, 2018-12-26)

#363

Ik teken dit omdat mijn familie en andere camping gasten het naar hun zin hebben ook de ouderen die niet ergens anders heen kunnen tog nog willen genieten van de laatste jaren .. neem ze het niet af .

(Ridderkerk, 2018-12-26)

#373

Mijn kleinzoon hier onbezorgd is opgegroeid en hier nog een fijne onbezorgde jeugd wil hebben op deze familiecamping

(Nootdorp, 2018-12-27)

#384

Ik ben tegen arbeidsmigratie en huisvesting van op de camping De Put.

(Hardinxveld , 2018-12-27)

#389

Dit lijkt mij niet de bedoeling van een camping, daarbij mogen autochtone mensen ook niet in vakantiewoningen wonen dus dit is echt te belachelijk voor woorden!

(Oud alblas, 2018-12-27)

#390

een stacaravan plaats heb op de camping en ik tegen idee ben om hier arbeidsmigranten op te hebben. Het is nl een familiecamping!

(Rijen, 2018-12-27)

#392

Ik teken omdat ik als campinggast met een vaste staanplaats op camping De Put de plannen van de nieuwe eigenaar niet zie zitten.

(Rijen, 2018-12-27)

#393

Ik het niet eens met t nieuwe beleid

(Rotterdam, 2018-12-27)