Realiseer een gezamenlijk kunstgrasveld voor honkbal én voetbal in Voorschoten!
Opmerkingen
#607
Ik lid ben van v 97 en merk dat het hard nodig isMarja Soonius (Voorschoten, 2026-01-14)
#617
Ze hebben echt met spoed extra velden nodig.Marinus Witbraad (Woudenberg, 2026-01-16)
#618
iedereen moet op de club kunnen spelenHerman de vries (Voorschoten, 2026-01-17)
#620
Ik zelf bij de club speel en ook meer ruimte wilJoey Janssen (Leiderdorp, 2026-01-18)
#628
Ik onderteken omdat ik al sinds de oprichting lid van Voorschoten '97 ben en de faciliteiten momenteel zwaar onder de maat zijn. Een extra veld is dringend noodzakelijk.David Bremmer (Leiden, 2026-01-22)
#629
Het belangrijk is dat wij van Voorschoten 97 een extra veld hard nodig hebben.Jules Van der Veldt (Voorschoten, 2026-01-22)
#631
Ik het belangrijk vind dat er meer plek is voor de nieuwe generatie, maar ook dat iedereen vaker op een schappelijke tijd kan voetballenFabian Jeu (Zoeterwoude, 2026-01-23)
#646
Onze zoon bij v97 voetbalt!Sharon Snijder (Voorschoten, 2026-01-27)
#647
Ik onderteken omdat iedereen zou moeten kunnen voetbal zonder wachtlijsten!!Paul van Wijlen (Voorschoten, 2026-01-27)
#653
Ik deze actie ondersteun.Cyrille Zweekhorst (Voorschoten, 2026-01-27)
#658
ik hou van efficientieL Eras (Voorschoten, 2026-01-27)
#664
Mijn zoontje speelt bij Voorschoten97 en die vind zijn thuiswedstrijden het leukst. Dan komen er meerdere mensen kijken. Dus wil graag dat het mogelijk blijftVanja Verwoerd (Voorschoten, 2026-01-27)
#679
Het is belangrijk voor de jeugd om voldoende plek te hebben om hun sport te kunnen beoefenen .Milou Cakiroglu-Meijer (Voorschoten, 2026-01-27)
#686
Ik onderteken omdat, ik wil een nieuwe veldBemsi Afumbom (Voorschoten, 2026-01-27)
#700
Het belangrijk is dat iedereen thuis kan spelenFloriaan Steens (Voorschoten, 2026-01-27)
#720
Mijn dochter op voetbal zit en door de drukte nooit penalty's aan het eind vam de wedstrijd kunnen nemen wat vaak het leukste is.Sander Onderwater (Voorschoten, 2026-01-28)
#724
Ik onderteken dit in het belang van kinderen.Sport en spel,individueel of in een team,sporten is essentieel voor een gezonde jeugd.Joke van Es-Verstrael (Zoeterwoude, 2026-01-28)
#740
Sporten belangrijk isJ Van Meggelen (Voorschoten, 2026-01-28)
#743
VoetbalCae Vdr (Leiden, 2026-01-28)
#745
Zodat mijn kinderen op goede velden kunnen sportenMarloes Rooijakkers (Voorschoten, 2026-01-28)
#748
Er moet iets aan dir probleem gedaan worden!Paul Veninga (Voorschoten, 2026-01-28)
#749
Het is noodzakelijk dat er een passende oplossing komt.Wouter Van den berg (Leiden, 2026-01-28)
#751
ik mijn club wil supporten, en dit een goed idee is om de ruimte te verbreiden zodat iedereen kan spelen op hun eigen clubgoya soto (leiden, 2026-01-28)
#755
Het een goed idee isNoah van Welzen (Leiden, 2026-01-28)
#757
Sporten is gezond en de inwoners niet moeten uitwijken naar een andere club. Wees trots dat voorschoten veel aan sporten doet en zoveel leden heeft.Ramon Leupe (Leiderdorp, 2026-01-28)
#771
Iedere een kan bieden om bij zijn eigen club thuis te kunnen spelenMike Berg (Zoetermeer, 2026-01-29)
#776
We zo meer kinderen kunnen laten sporten in Voorschoten.Mark Groen (Voorschoten, 2026-01-29)
#777
Meer spe(e)lplezier voor de jeugd (en senioren)!Evelien van Meggelen (Capelle aan den IJssel, 2026-01-29)
#779
Het geen goed plan is om uit te wijken naar andere clubs bij thuiswedstrijden.Dennis van den Berg (Voorschoten, 2026-01-30)
#781
Ik graag een extra veld wil. Ik wil niet meer uitwijken naar andere clubs of wedstrijden moeten inhalenJet Bakker (Leiden, 2026-01-30)
#786
Ik het niet vind kunnne dat als je thuis speelt nog steeds bij de tegenpartij speeltWilco Van der meel (Voorschoten, 2026-01-30)
#787
Het nodig is.Denny Van Veen (Voorschoten, 2026-01-31)
#789
De jongens moeten ook thuis gewoon kunnen voetballen. De Gemeente moet haar rol pakken.jeroen de jonge (voorschoten, 2026-01-31)
#792
Ik graag bij m’n kleinkinderen ga kijken. Dat wil ik dan wel op Voorschoten doen. Het kan toch niets zo zijn dat er geen plek voor de voorschotelde jeugd is om tevoetballen in het eigen dorp. Hier ligt een taak voor de gemeente. Sporten is belangrijk zeker in dit mobiele tijdperk. Gemeente neem je verantwoording.Jan Berg (Voorschoten, 2026-02-01)
#793
Er veel te weinig velden zijn voor het aantal leden die de club heeft. In een tijd waarin bewegen, sporten belangrijk wordt geacht moeten wel faciliteiten zijn. En die zijn er onvoldoende.Ellie Berg (Voorschoten, 2026-02-01)
#794
Omdat ik niet 2x om 8.00 in Waddinxveen wil gaan spelen.Kevin Beij (2251GD, 2026-02-01)