Petities.com

Realiseer een gezamenlijk kunstgrasveld voor honkbal én voetbal in Voorschoten!

Opmerkingen

#607

Ik lid ben van v 97 en merk dat het hard nodig is

Marja Soonius (Voorschoten, 2026-01-14)

#617

Ze hebben echt met spoed extra velden nodig.

Marinus Witbraad (Woudenberg, 2026-01-16)

#618

iedereen moet op de club kunnen spelen

Herman de vries (Voorschoten, 2026-01-17)

#620

Ik zelf bij de club speel en ook meer ruimte wil

Joey Janssen (Leiderdorp, 2026-01-18)

#628

Ik onderteken omdat ik al sinds de oprichting lid van Voorschoten '97 ben en de faciliteiten momenteel zwaar onder de maat zijn. Een extra veld is dringend noodzakelijk.

David Bremmer (Leiden, 2026-01-22)

#629

Het belangrijk is dat wij van Voorschoten 97 een extra veld hard nodig hebben.

Jules Van der Veldt (Voorschoten, 2026-01-22)

#631

Ik het belangrijk vind dat er meer plek is voor de nieuwe generatie, maar ook dat iedereen vaker op een schappelijke tijd kan voetballen

Fabian Jeu (Zoeterwoude, 2026-01-23)

#646

Onze zoon bij v97 voetbalt!

Sharon Snijder (Voorschoten, 2026-01-27)

#647

Ik onderteken omdat iedereen zou moeten kunnen voetbal zonder wachtlijsten!!

Paul van Wijlen (Voorschoten, 2026-01-27)

#653

Ik deze actie ondersteun.

Cyrille Zweekhorst (Voorschoten, 2026-01-27)

#658

ik hou van efficientie

L Eras (Voorschoten, 2026-01-27)

#664

Mijn zoontje speelt bij Voorschoten97 en die vind zijn thuiswedstrijden het leukst. Dan komen er meerdere mensen kijken. Dus wil graag dat het mogelijk blijft

Vanja Verwoerd (Voorschoten, 2026-01-27)

#679

Het is belangrijk voor de jeugd om voldoende plek te hebben om hun sport te kunnen beoefenen .

Milou Cakiroglu-Meijer (Voorschoten, 2026-01-27)

#686

Ik onderteken omdat, ik wil een nieuwe veld

Bemsi Afumbom (Voorschoten, 2026-01-27)

#700

Het belangrijk is dat iedereen thuis kan spelen

Floriaan Steens (Voorschoten, 2026-01-27)

#720

Mijn dochter op voetbal zit en door de drukte nooit penalty's aan het eind vam de wedstrijd kunnen nemen wat vaak het leukste is.

Sander Onderwater (Voorschoten, 2026-01-28)

#724

Ik onderteken dit in het belang van kinderen.Sport en spel,individueel of in een team,sporten is essentieel voor een gezonde jeugd.

Joke van Es-Verstrael (Zoeterwoude, 2026-01-28)

#740

Sporten belangrijk is

J Van Meggelen (Voorschoten, 2026-01-28)

#743

Voetbal

Cae Vdr (Leiden, 2026-01-28)

#745

Zodat mijn kinderen op goede velden kunnen sporten

Marloes Rooijakkers (Voorschoten, 2026-01-28)

#748

Er moet iets aan dir probleem gedaan worden!

Paul Veninga (Voorschoten, 2026-01-28)

#749

Het is noodzakelijk dat er een passende oplossing komt.

Wouter Van den berg (Leiden, 2026-01-28)

#751

ik mijn club wil supporten, en dit een goed idee is om de ruimte te verbreiden zodat iedereen kan spelen op hun eigen club

goya soto (leiden, 2026-01-28)

#755

Het een goed idee is

Noah van Welzen (Leiden, 2026-01-28)

#757

Sporten is gezond en de inwoners niet moeten uitwijken naar een andere club. Wees trots dat voorschoten veel aan sporten doet en zoveel leden heeft.

Ramon Leupe (Leiderdorp, 2026-01-28)

#771

Iedere een kan bieden om bij zijn eigen club thuis te kunnen spelen

Mike Berg (Zoetermeer, 2026-01-29)

#776

We zo meer kinderen kunnen laten sporten in Voorschoten.

Mark Groen (Voorschoten, 2026-01-29)

#777

Meer spe(e)lplezier voor de jeugd (en senioren)!

Evelien van Meggelen (Capelle aan den IJssel, 2026-01-29)

#779

Het geen goed plan is om uit te wijken naar andere clubs bij thuiswedstrijden.

Dennis van den Berg (Voorschoten, 2026-01-30)

#781

Ik graag een extra veld wil. Ik wil niet meer uitwijken naar andere clubs of wedstrijden moeten inhalen

Jet Bakker (Leiden, 2026-01-30)

#786

Ik het niet vind kunnne dat als je thuis speelt nog steeds bij de tegenpartij speelt

Wilco Van der meel (Voorschoten, 2026-01-30)

#787

Het nodig is.

Denny Van Veen (Voorschoten, 2026-01-31)

#789

De jongens moeten ook thuis gewoon kunnen voetballen. De Gemeente moet haar rol pakken.

jeroen de jonge (voorschoten, 2026-01-31)

#792

Ik graag bij m’n kleinkinderen ga kijken. Dat wil ik dan wel op Voorschoten doen. Het kan toch niets zo zijn dat er geen plek voor de voorschotelde jeugd is om tevoetballen in het eigen dorp. Hier ligt een taak voor de gemeente. Sporten is belangrijk zeker in dit mobiele tijdperk. Gemeente neem je verantwoording.

Jan Berg (Voorschoten, 2026-02-01)

#793

Er veel te weinig velden zijn voor het aantal leden die de club heeft. In een tijd waarin bewegen, sporten belangrijk wordt geacht moeten wel faciliteiten zijn. En die zijn er onvoldoende.

Ellie Berg (Voorschoten, 2026-02-01)

#794

Omdat ik niet 2x om 8.00 in Waddinxveen wil gaan spelen.

Kevin Beij (2251GD, 2026-02-01)