Realiseer een gezamenlijk kunstgrasveld voor honkbal én voetbal in Voorschoten!
Opmerkingen
#404
Ik het eens benSem Smit (Voorschoten, 2026-01-05)
#405
Er echt meer velden nodig zijn voor de clubTim Kluivers (Voorschoten, 2026-01-05)
#409
Iedereen in Voorschoten lekker moet kunnen voetballen en honkballenEelke van Dijken (Wassenaar, 2026-01-05)
#410
Richard m’n maat isMarv van der Zon (Voorschoten, 2026-01-05)
#417
Ik mijn thuiswedstrijden thuis wil spelenSilvan Woertman (Voorschoten, 2026-01-08)
#447
Alle jongens recht hebben op een thuiswedstrijd maar ook zeker de ouders zonder auto mogelijkheid hebben om te komen kijken naar hun kind dat is voor de kinderen ook fijn… maar ook onderling kunnen ze naar elkaar kijken dus ik zie heeeeeel veel plusjesGabriel Berg Vd (Voorschoten, 2026-01-10)
#454
Ik vind het belangrijk dat kinderen voor hun thuispubliek (vertrouwde omgeving) kunnen spelen en niet geregeld moeten uitwijken.Oscar van dam (Leiderdorp, 2026-01-10)
#461
Er niet genoeg velden zijn voor de voetbal voor het aantal teams er zijnStefan Berg (Voorschoten, 2026-01-10)
#466
Graag een nieuwe combiveld zou heel jammer zijn als dit niet kan gebeuren en ergens anders de wedstrijden dan plaatsvindenEsmeralda De Schipper (Voorschoten, 2026-01-10)
#467
Ik onderteken, omdat mijn zoon bij V97 voetbalt en er velden te kort zijn.Ellen Aniba (Voorschoten, 2026-01-10)
#473
Alle jeugd maar ook volwassen in Voorschoten moeten kunnen sportenMarieke Heerlijk g (Voorschoten, 2026-01-10)
#498
Ik vind het een uitstekend idee dat de honkbal- en voetbalvereniging hun handen ineenslaan.Mariken Segers (Voorschoten, 2026-01-10)
#505
V97 is een grote vereniging en groeiend ook nog en komt al velden te kort.Marcel Bolleboom (Voorschoten, 2026-01-10)
#507
We een extra veld nodig hebben voor de kids die zich nog steeds blijven aanmelden om te kunnen blijven voetballen.Joost Van Dalen (Voorschoten, 2026-01-10)
#513
Het nodig isR Wilde (Voorschoten, 2026-01-10)
#514
Één van de grootste clubs van NL met 6 veldjes. Ik train er op dinsdag met 3 teams. Mag de gemeente wel wat mee doen.Hans Boekhoud (Leiden, 2026-01-10)
#519
Het belangrijk is dat sport mogelijk is voor iedereen.Linda van Kesteren (Voorschoten, 2026-01-10)
#520
Sporten is gezond, verbindend en belangrijk voor het lekker buiten kunnen zijn.Bartje Gerke - Bruins Slot (Voorschoten, 2026-01-10)
#524
De voetbal meer leden heeft dan de honkbal. Staan mensen te wachten om te mogen voetballen. Bewegen is goed voor de jeugd!!!Dennis Wils (Voorschoten, 2026-01-10)
#529
Ik heb belangrijk vind dat de mensen van Voorschoten 97 echt thuis op hun eigen Velden kunnen spelen en niet verder weg moeten reizen naar andere clubs voor sommige personen zal dat lastig zijnFenna van Zuijlen (Leiden, 2026-01-10)
#532
Toegang tot sport in je eigen buurt moet voor alle (jeugd)spelers mogelijk zijn! Een gemeente die er is voor zijn inwoners moet zich hier voor inzetten!R Kleine (Voorschoten, 2026-01-10)
#540
Deze uitbreiding en efficiënte combinatie van de Voorschotense sportvelden is broodnodigMarijn van Paassen (Voorschoten, 2026-01-10)
#544
Regel nu eens fatsoenlijke faciliteiten voor het aantal leden dat er zijn!!!!Bas Riele (Voorschoten, 2026-01-10)
#550
Mijn zoon dir nodig heeftStef Bamborough (Leiden, 2026-01-11)
#552
Ik het belangrijk vind dat alle teams thuis kunnen spelen!Astrid Penseel-van den Akker (Voorschoten, 2026-01-11)
#556
Heb zelf leren honkballen in Voorschoten en vind het een van de sporten die beschikbaar moet zijn voor kinderen in nederlandRoy Blok (Voorschoten, 2026-01-11)
#561
Dit een juiste wijze van gemeenschapsgeld investeren is.Stefan Lucassen (Voorschoten, 2026-01-11)
#564
Ik wil thuiswedstrijden spelenKai Sorber (Voorschoten, 2026-01-11)
#566
We echt nodig speelvelden bij moeten komen. Al 2x dit jaar uit moeten spelen omdat er geen ruimte is. Dat is belachelijk.Maurits Mostert (Leiden, 2026-01-11)
#569
Ik onderteken omdat hrt belangrijk is dat je kan spelen op de dag dat het hoort. De zaterdag is voor de jeugd om te voetballen en dt hoort ben je eigen vereniging en niet elders. We hebben de velden hard nodig.Eveline Lardee (Voorschoten, 2026-01-11)
#571
Ik onderteken deze petitie omdat op deze manier de sportvelden voor zowel honk- en softbalvereniging Adegeest als voor Voorschoten 97 vaker bespeeld kunnen worden. En een kwaliteitsniveau geborgd blijft.Paul Paassen van (Voorschoten, 2026-01-11)
#572
Mijn zoon daar voetbaltRonald Vegten (LEIDEN, 2026-01-11)
#573
Er nu te weinig ruimte is voor thuiswedstrijden.Lena van Rijsael (Voorschoten, 2026-01-11)
#578
HarryvdpeetHarry Peet (Voorschoten, 2026-01-11)
#583
Ik wil dat mijn dochter gewoon lekker thuis kan voetballen bij haar eigen club , haar tweede huis op zaterdag ! En de honkbal is toe aan een renovatieMarieke Nijman (Leiden, 2026-01-12)
#590
Wij het belangrijk vinden om alle wedstrijden die thuis gespeeld moeten worden door de jeugd maar ook de senioren ook daadwerkelijk thuis gespeeld kunnen worden. Dit ook o.a. dat een must is voor een voetbalvereniging van deze tijd, om zo hun professionaliteit uit te stralen. En zo ook stappen kunnen maken naar een nog professionelere vereniging.Reinoud Kleine (Leiden, 2026-01-12)
#597
Ik onderteken omdat de voetbal vereniging n belangrijk onderdeel is van de sportgemeenschap van Voorschoten en omgeving. Het sportpark en omgeving moet hiervoor optimaal en slim gebruikt worden om de groeiende vereniging te ondersteunen.Door terughoudendheid van gemeentes gaan veel verenigingen in Nederland ten onder. Laat dat in Voorschoten op ons mooie sportpark niet gebeuren.
Loes Van der wagt (Voorschoten, 2026-01-12)
#600
Er zijn te weinig velden dus vind ik het goed dat er een nieuw veld bijkomeJayson De la rie (Voorschoten, 2026-01-13)