Petities.com

Realiseer een gezamenlijk kunstgrasveld voor honkbal én voetbal in Voorschoten!

Opmerkingen

#404

Ik het eens ben

Sem Smit (Voorschoten, 2026-01-05)

#405

Er echt meer velden nodig zijn voor de club

Tim Kluivers (Voorschoten, 2026-01-05)

#409

Iedereen in Voorschoten lekker moet kunnen voetballen en honkballen

Eelke van Dijken (Wassenaar, 2026-01-05)

#410

Richard m’n maat is

Marv van der Zon (Voorschoten, 2026-01-05)

#417

Ik mijn thuiswedstrijden thuis wil spelen

Silvan Woertman (Voorschoten, 2026-01-08)

#447

Alle jongens recht hebben op een thuiswedstrijd maar ook zeker de ouders zonder auto mogelijkheid hebben om te komen kijken naar hun kind dat is voor de kinderen ook fijn… maar ook onderling kunnen ze naar elkaar kijken dus ik zie heeeeeel veel plusjes

Gabriel Berg Vd (Voorschoten, 2026-01-10)

#454

Ik vind het belangrijk dat kinderen voor hun thuispubliek (vertrouwde omgeving) kunnen spelen en niet geregeld moeten uitwijken.

Oscar van dam (Leiderdorp, 2026-01-10)

#461

Er niet genoeg velden zijn voor de voetbal voor het aantal teams er zijn

Stefan Berg (Voorschoten, 2026-01-10)

#466

Graag een nieuwe combiveld zou heel jammer zijn als dit niet kan gebeuren en ergens anders de wedstrijden dan plaatsvinden

Esmeralda De Schipper (Voorschoten, 2026-01-10)

#467

Ik onderteken, omdat mijn zoon bij V97 voetbalt en er velden te kort zijn.

Ellen Aniba (Voorschoten, 2026-01-10)

#473

Alle jeugd maar ook volwassen in Voorschoten moeten kunnen sporten

Marieke Heerlijk g (Voorschoten, 2026-01-10)

#498

Ik vind het een uitstekend idee dat de honkbal- en voetbalvereniging hun handen ineenslaan.

Mariken Segers (Voorschoten, 2026-01-10)

#505

V97 is een grote vereniging en groeiend ook nog en komt al velden te kort.

Marcel Bolleboom (Voorschoten, 2026-01-10)

#507

We een extra veld nodig hebben voor de kids die zich nog steeds blijven aanmelden om te kunnen blijven voetballen.

Joost Van Dalen (Voorschoten, 2026-01-10)

#513

Het nodig is

R Wilde (Voorschoten, 2026-01-10)

#514

Één van de grootste clubs van NL met 6 veldjes. Ik train er op dinsdag met 3 teams. Mag de gemeente wel wat mee doen.

Hans Boekhoud (Leiden, 2026-01-10)

#519

Het belangrijk is dat sport mogelijk is voor iedereen.

Linda van Kesteren (Voorschoten, 2026-01-10)

#520

Sporten is gezond, verbindend en belangrijk voor het lekker buiten kunnen zijn.

Bartje Gerke - Bruins Slot (Voorschoten, 2026-01-10)

#524

De voetbal meer leden heeft dan de honkbal. Staan mensen te wachten om te mogen voetballen. Bewegen is goed voor de jeugd!!!

Dennis Wils (Voorschoten, 2026-01-10)

#529

Ik heb belangrijk vind dat de mensen van Voorschoten 97 echt thuis op hun eigen Velden kunnen spelen en niet verder weg moeten reizen naar andere clubs voor sommige personen zal dat lastig zijn

Fenna van Zuijlen (Leiden, 2026-01-10)

#532

Toegang tot sport in je eigen buurt moet voor alle (jeugd)spelers mogelijk zijn! Een gemeente die er is voor zijn inwoners moet zich hier voor inzetten!

R Kleine (Voorschoten, 2026-01-10)

#540

Deze uitbreiding en efficiënte combinatie van de Voorschotense sportvelden is broodnodig

Marijn van Paassen (Voorschoten, 2026-01-10)

#544

Regel nu eens fatsoenlijke faciliteiten voor het aantal leden dat er zijn!!!!

Bas Riele (Voorschoten, 2026-01-10)

#550

Mijn zoon dir nodig heeft

Stef Bamborough (Leiden, 2026-01-11)

#552

Ik het belangrijk vind dat alle teams thuis kunnen spelen!

Astrid Penseel-van den Akker (Voorschoten, 2026-01-11)

#556

Heb zelf leren honkballen in Voorschoten en vind het een van de sporten die beschikbaar moet zijn voor kinderen in nederland

Roy Blok (Voorschoten, 2026-01-11)

#561

Dit een juiste wijze van gemeenschapsgeld investeren is.

Stefan Lucassen (Voorschoten, 2026-01-11)

#564

Ik wil thuiswedstrijden spelen

Kai Sorber (Voorschoten, 2026-01-11)

#566

We echt nodig speelvelden bij moeten komen. Al 2x dit jaar uit moeten spelen omdat er geen ruimte is. Dat is belachelijk.

Maurits Mostert (Leiden, 2026-01-11)

#569

Ik onderteken omdat hrt belangrijk is dat je kan spelen op de dag dat het hoort. De zaterdag is voor de jeugd om te voetballen en dt hoort ben je eigen vereniging en niet elders. We hebben de velden hard nodig.

Eveline Lardee (Voorschoten, 2026-01-11)

#571

Ik onderteken deze petitie omdat op deze manier de sportvelden voor zowel honk- en softbalvereniging Adegeest als voor Voorschoten 97 vaker bespeeld kunnen worden. En een kwaliteitsniveau geborgd blijft.

Paul Paassen van (Voorschoten, 2026-01-11)

#572

Mijn zoon daar voetbalt

Ronald Vegten (LEIDEN, 2026-01-11)

#573

Er nu te weinig ruimte is voor thuiswedstrijden.

Lena van Rijsael (Voorschoten, 2026-01-11)

#578

Harryvdpeet

Harry Peet (Voorschoten, 2026-01-11)

#583

Ik wil dat mijn dochter gewoon lekker thuis kan voetballen bij haar eigen club , haar tweede huis op zaterdag ! En de honkbal is toe aan een renovatie

Marieke Nijman (Leiden, 2026-01-12)

#590

Wij het belangrijk vinden om alle wedstrijden die thuis gespeeld moeten worden door de jeugd maar ook de senioren ook daadwerkelijk thuis gespeeld kunnen worden. Dit ook o.a. dat een must is voor een voetbalvereniging van deze tijd, om zo hun professionaliteit uit te stralen. En zo ook stappen kunnen maken naar een nog professionelere vereniging.

Reinoud Kleine (Leiden, 2026-01-12)

#597

Ik onderteken omdat de voetbal vereniging n belangrijk onderdeel is van de sportgemeenschap van Voorschoten en omgeving. Het sportpark en omgeving moet hiervoor optimaal en slim gebruikt worden om de groeiende vereniging te ondersteunen.
Door terughoudendheid van gemeentes gaan veel verenigingen in Nederland ten onder. Laat dat in Voorschoten op ons mooie sportpark niet gebeuren.

Loes Van der wagt (Voorschoten, 2026-01-12)

#600

Er zijn te weinig velden dus vind ik het goed dat er een nieuw veld bijkome

Jayson De la rie (Voorschoten, 2026-01-13)