Realiseer een gezamenlijk kunstgrasveld voor honkbal én voetbal in Voorschoten!
Opmerkingen
#202
Ik merk dat voetbal de velden hard nodig heeftJeannette De Kort (Voorschoten, 2025-12-20)
#209
Ik onderteken, omdat wij bij Voorschoten'97 enorm geholpen zouden zijn als wij structureel wedstrijden en trainingen op kunstgras af te kunnen werken op een veld wat wij nu tijdelijk huren bij de honkbal.Maarten Hillenaar (Voorschoten, 2025-12-21)
#211
Positief voor de sport toekomst van de voetbal en honkbal tak in Voorschoten.Hans Wesselman (Voorschoten, 2025-12-21)
#212
Het zou een veel efficienter gebruik van de ruimte betekenen. Voor de Honkbal betere faciliteiten en voor de voetbal een verlichting van de capaciteitsproblemen m.b.t trainingstijden en op wedstrijddagen.Marjan Westra (Voorschoten, 2025-12-21)
#225
Mijn oudste zoon regelmatig op veld 7 wordt ingedeeld.Nico Niersman (Voorschoten, 2025-12-21)
#228
Er meer velden beschikbaar zijn en dat de wedstrijden niet omgedraaid worden naar uitwedstrijden wat al meerdere malen gebeurd is bij mijn zoon.Marco van der Zon (Voorschote, 2025-12-21)
#237
Ik onderteken deze petitie omdat we veel jeugd hebben die voetballen en nog veel jeugd op de wachtlijst. We hebben gewoon simpel meer velden nodig. Niet voor ONS Voorschoten ‘97 alleen, maar vooral om al onze kinderen te laten voetballen.Bram van Rijssel (Voorschoten, 2025-12-21)
#241
Ik voetbal bij voorschotenHoedayfa Aouir (Leiden, 2025-12-21)
#247
ik als lid weet dat we dit hard nodig hebbenMartin Witsmeer (Leiden, 2025-12-21)
#251
Een mooi initiatief voor beide verenigingenMarinus Van der Peet (Voorschoten, 2025-12-21)
#257
omdat ik heel graag een nieuw veld wil pleaseoscar vd peet (voorschoten, 2025-12-21)
#262
Dit voor beiden verenigingen een oplossing isJan van Tuijl (Leiden, 2025-12-21)
#263
Er meer ruimte nodig is om een ieder op een verantwoorde manier te laten genieten van zijn favoriete spelletje en de club een hele sociale functie heeft in de gemeente VoorschotenRob Cingel, van der (Voorschoten, 2025-12-22)
#264
Voorschoten '97 extra (kunstgras-) velden erg hard nodig heeft en wij als enige voetbalvereniging van het dorp een wachtlijst hebben voor jeugdspelers uit onze eigen gemeente. Omdat wij iedereen graag de kans willen geven te kunnen voetballen bij een lokale vereniging steun ik dit initiatief van harte.Dat we dit kunnen combineren met collega-vereniging HSV Adegeest is natuurlijk helemaal mooi, twee vliegen in één klap!
Remco Dubbeling (Voorschoten, 2025-12-22)
#280
Ik sta helemaal achter dit initiatief.Matthijs Ferguson (Voorschoten, 2025-12-22)
#282
Ik,verantwoordelijk ben voor elke zaterdag de veldindeling te plannen.Cor V.Ipenburg (Voorschoten, 2025-12-22)
#283
Er gewoon te weinig velden zijn en de grasvelden echt knollentuinen zijn.Ronald Brussee (Voorschoten, 2025-12-22)
#295
Omdat ik als lid merk de krapte van de huidige aantal velden.Martin du Pre (Voorschoten, 2025-12-22)
#297
Samenwerking van clubs moet altijd gestimuleerd worden en zeker als het voor dit grote velden probleem een goede oplossing biedtJennifer Monker (Voorschoten, 2025-12-23)
#298
Ik onderteken omdat ik dit een super logisch maar ook top initiatief vind!!Mariët Rottier-Talma (Voorschoten, 2025-12-23)
#302
Goed planMarco Zwaan (Voorschoten, 2025-12-23)
#314
BroodnodigDennis van Veen (Voorschoten, 2025-12-23)
#317
Voorschoten 97 te weinig velden heeft voor het huidige aantal leden en de aspirant leden op de wachtlijstBas de Bruin (Voorschoten, 2025-12-23)
#329
Voorschoten 97 moet groeien zo dat we allemaal langer kunnen trainenStijn Van meggelen (Voorschoten, 2025-12-24)
#341
Voorschoten97 heeft de ruimte hard nodig!Sjaak van de Kooy (Voorschoten, 2025-12-25)
#346
Ik begrip heb voor de wens van Voorschoten 97.Het eigenlijk ook noodzakrlijk is,willen de leden voldoende gelegenheid hebben om te sporten op het complex.
Theodorus Schaepman (Voorschoten, 2025-12-26)
#351
Het geld echt aan vervanging toe is! Zeer slecht om kinderen op te voetballen en het veld is zeer blessuregevoelig Ouders staan tot hun enkels in de modder.Vanessa Karreman (Voorschoten, 2025-12-27)
#361
Ik op voetbal zit en last ervaar van te weinig velden.Inge Westra (Voorschoten, 2025-12-29)
#364
NederlandDennis Waardenburg (Voorschoten, 2025-12-29)
#365
Ik onderteken omdat, Voorschoten’97 een van de grootste verenigingen in de regio is qua leden. Echter heeft de club te weinig goed bespeelbare velden voor het aantal leden. Zelfs het laatste grasveld zou vervangen moeten worden voor kunstgras.Robbert van der Plas (Voorschoten, 2025-12-30)
#368
Het nodig isJouke Egberts (Voorschoten, 2026-01-02)
#376
Ik Voorschoten ‘97 een warm hart toedraagFran Boersma (Den Haag, 2026-01-02)
#382
Mijn zoon nu niet normaal kan voetballen ivm te weinig velden, en de honkbal velden niet of nauwelijks gebruikt worden. Waarom geen combiveld?Monique Verhaar (Voorschoten, 2026-01-03)
#383
Ik onderteken de petitie, omdat we zo meer mensen gemakkelijk aan het sporten krijgen op een duurzame manier.Joris Van Hilten (Wassenaar, 2026-01-03)
#392
Ik teken deze petitie omdat sport in Voorschoten onder grote druk staat. Kinderen die willen voetballen of honkballen verdienen voldoende en goede sportfaciliteiten. Een combi kunstgrasveld met verlichting is een slimme toekomstbestendige oplossing waarmee meerdere verenigingen en vooral veel jeugd geholpen zijn. Dit past perfect bij samenwerken gezond bewegen en investeren in de toekomst van onze kinderen. Sport verbindt en daar moeten we als gemeente vol voor gaan.Ronald Berg (Leiden, 2026-01-05)
#395
De gezelligste voetbalvereniging voor Voorschoten en omstreken.Saskia Veenstra (Leidschendam, 2026-01-05)
#397
Dit 2 prachtige Voorschotense sportverenigingen enorm helpt en meer continuïteit geeft bij het sporten van onze kinderen, jongeren en volwassenen.Johan Koenen Koenen (Voorschoten, 2026-01-05)
#399
Omdat ik al bij voorschoten97 voetbal sinds ik 6 jaar ben. Sinds mijn 6e was het soms al drama met velden en kleedkamers hier moet echt iets mee gebeuren.Tijmen Korsloot (Sassenheim, 2026-01-05)