Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Opmerkingen
#3002
Niemand apart zou mogen zijn van zijn kind tijdens ziekte en laatste fase. Financiële zorgen zouden opgevangen moeten worden. Om bij je gezin te zijn is waar het om draait, niet om geldLauren Schiferli (Alkmaar, 2023-01-18)
#3007
Ik onderteken omdat ik het noodzakelijk vind voor kinderen en ouders om bij elkaar te kunnen zijn in zo'n moeilijke periode.De stress van verminderd inkomen is het laatste waar ouders zich dan druk om zouden moeten maken.
Monique den Breejen (Ridderkerk, 2023-01-18)
#3010
Ouders op alle momenten bij hun zieke kind moet/kunnen zijn , zonder zich druk te moeten maken om hun werk!!! Je bent dan gewoon niet in staat om te werken.Carin Chan (Julianadorp, 2023-01-18)
#3014
Jade en haar ouders ken, en heb veel sterkte wensBianca Vijverberg (Naaldwijk, 2023-01-18)
#3019
Het niet meer als normaal moet zijn dat ouders bij hun ernstig zieke kinderen moeten kunnen zijn.Danielle Van oosten (Hellevoetsluis, 2023-01-18)
#3027
Ik onderteken dit omdat dit nodig is. Hoe hou je dit anders vol. Meer geld hiervoor ipv van geld naar het buitenland.Nathalie van der Arend (Monster, 2023-01-18)
#3035
.Gitta Gootjes (Broek Op Langedijk, 2023-01-18)
#3036
Ik in mijn familie heb meegemaakt hoe belangrijk dit isWilma Seinen (Zeist, 2023-01-18)
#3037
Ik heb zelf de spanning ervaren of ik financiële zorgen zou krijgen toen mijn dochter kanker kreeg.Rogier de Ruijter (Haarlem, 2023-01-18)
#3040
Ouders bij hun ziek kind(je) moeten kunnen zijn!!!Kristel Chappin (Maastricht, 2023-01-18)
#3048
Iedere ouder bij zijn zieke kind zou moeten zijn ipv te werken om rond te komenEen kind heeft je dan het hardste nodig
Barbara Odijk (Willemstad, 2023-01-18)
#3049
Ik het belachelijk vind dat hier geen regeling voor is. En zeker in een land als Nederland! Niks zo belangrijk als dat je als ouders bij je zieke kind kan zijn!!Nikky Maas (Helmond, 2023-01-18)
#3058
Mijn neefje Leukemie heeft. Zijn ouders, mijn broer en schoonzusje, hebben gelukkig geen problemen gehad ivm fijne werkgevers. Maar het kan ook anders.Krista De Jong (Sneek, 2023-01-18)
#3067
Dit is zo nodig!Wendy Harmanus (Rijen, 2023-01-18)
#3069
Elk kind een ouder nodig heeft in deze situatie!Bianca Korf (Maarssen, 2023-01-18)
#3072
Helaas uit ervaring weten we dat dat slecht is geregeld.Vooral voor zzp-ers.
Gelukkig was onze verzekering coulant,en hadden we toch nog iets qua inkomen.
Mariska Eerhart (Nuland, 2023-01-18)
#3076
Het noodzakelijk is dat ouders bij hun kinderen moeten zijn en nergens anders aan hoeven te denk,Ingeborg Tuinstra (Weert, 2023-01-18)
#3077
EensClaudia Groen (Zierikzee, 2023-01-18)
#3078
Ik het belangrijk vind dat kinderen in kwetsbare omstandigheden hun ouder (s) hard nodig hebben!!Hilde Morren (Urk, 2023-01-18)
#3081
Hoe kan het toch dat er in dit land waar we alles regelen dit niet geregeld is!Johan Keimpema (Vlaardingen, 2023-01-18)
#3085
Ik hier zelf mee te maken heb gehadS Schagen (Heerhugowaard, 2023-01-18)
#3088
Ik onderteken omdat ik het heel belangrijk vindt dat ouders bij hun zieke kind moeten kunnen zijn en dan geen financiële zorgen moeten hebben!!Magda Mulder (Genemuiden, 2023-01-18)
#3094
Ik onderteken omdat ik vind dat ouders met een ziek kind al genoeg moeten doorstaan. Ze moeten hierbij meer ondersteund worden.Saskia Timmermans (Breukelen, 2023-01-18)
#3095
Ik weet als geen ander hoe het is om in deze situatie te zitten. Er is niets vreselijker dan er nog meer stress bij te krijgen, om zaken wat op dat moment randzaken zijn. Het zijn wellicht de laatste momenten die je hebt met je kind en daar wil je gewoon volledig bij zijn!Bea van der Veen (Harkema, 2023-01-18)
#3097
Dit is essentieel voor kind en oudersLiedeke Klaassen (Dorst, 2023-01-18)
#3099
Ik onderteken deze petitie omdat het voor veel ouders een groot gemis is dat er niets voor ze is geregeld indien zij onverhoopt met een langdurig ziek kind te maken krijgen.Harry Spoelstra (Haarlem, 2023-01-18)
#3100
Ik onderteken omdat het voor ouder en kind van levensbelang is dat de ouder er 100% voor het kind kan zijn. Werken als je kind een doodsstrijd levert is toch niet te doen? En je zorgen om geld terwijl je al zo onnoemelijk veel zorgen hebt over je kind… dat is toch onmenselijk? Dat moet echt anders, er moet een vangnet komen voor deze ouders.Annelies Ludwig-Kaan (Dalen, 2023-01-18)
#3102
Je moet gewoon bij je kind kunnen zijn en je geen zorgen hoeven maken over je financiën. Het is toch niet te doen om te werken als je kind doodziek in het ziekenhuis ligt en aan het vechten is voor zijn/haar leven.S Vd hoorn (Nieuw vennep, 2023-01-18)
#3104
Ik onderteken dit omdat ik als ouder van een meervoudig gehandicapt en chronisch ziek kind weet hoe moeilijk, stressvol en belemmerend het is wanneer je je zorgen moet maken over andere zaken waardoor je er niet volledig voor je zieke kind kan zijn. Dit moet onvoorwaardelijk kunnen. Ouders hebben deze steun (op alle gebieden) keihard nodig en verdienen dit!Jill Anthonissen (Zoetermeer, 2023-01-18)
#3107
Om iets te kunnen doen voor ouders met een ernstig ziek kindKim Weever (IJsselmuiden, 2023-01-18)
#3112
Ik onder teken dit omdat ik voor een regeling/ vangnet ben voor ouders met een kind wat ernstig ziek is.Angelique Verra (S gravenzande, 2023-01-18)
#3113
Ik onderteken omdat ik vind dat ouders van ernstig zieke kinderen, bij hun kind moeten kunnen zijn, zonder zich zorgen te moeten maken over de financiële zaken. Ze hebben dan al meer dan genoeg aan hun hoofd!Anita Bakker (Tolbert, 2023-01-18)
#3117
Het lijkt me verschrikkelijk als je kind een ernstige ziekte krijgt, daarbij woont Jade , bij mijn dochter en kleindochters in de straat achter, dus ik hoor van hun ook vaak over Jade. SterkteHenriette Honing (s Gravenzande, 2023-01-18)
#3119
Ik onderteken dit met klem maat het zo broodnodig is!Marieke Van der Pol (Rosmalen, 2023-01-18)
#3121
Er kan voor iedereen altijd wat geregeld worden, ook voor mensen die hier niet eens vandaan komen en ouders met ernstig zieke kinderen worden wel aan hun lot overgelaten....te triest voor woorden....Nancy de Zeeuw - Clement (Veenendaal, 2023-01-18)
#3123
Dit hoort gewoon goed geregeld te zijn! Een ziek kind is al meer dan genoeg!Karin Pels (Rosmalen, 2023-01-18)
#3133
Onze vrienden een kindje met kanker hebben en we de zorgen gezien hebbenMieke Limburg (IJsselmuiden, 2023-01-18)
#3139
ik onderteken omdat iedere ouder bij zijn of haar kind wil zijn en dat kinderen hun ouders nodig hebben in hun strijd.Tonny Brouwers
Tonny Brouwers (Roosendaal, 2023-01-18)
#3141
Ik teken ondat: We bij vrienden zien hoe veel impact een ziek kind heeft en wat dat met hun dagelijkse leven doet, met nog 3 andere kinderen.Evelien Prins (Malden, 2023-01-18)
#3150
Er altijd een ouder hij het zieke kind hoort te zijn. Zonder dat ouders zich zorgen hoeven te maken over de rekening.Hannie Heus (Alkmaar, 2023-01-18)
#3152
Deze ouders ongevraagd voor grote onkosten komen te staan reiskosten parkeerkosten en dan ook nog eens ziekhuiskosten en medicijnenKarin Staalduinen (De lier, 2023-01-18)
#3157
Ik sta achter de motivatie van René Kops. Ouders zouden hierin ontzorgd moeten worden en de kostbare tijd met hen kind goed kunnen besteden.Manuela Konings (Middelaar, 2023-01-18)
#3163
Omdat ik weet hoe erg t is als ouders geen ondersteuning krijgen .Dit is een extra last die niet te overzien is voor de getroffenen
John Kerpentier (Oeffelt, 2023-01-18)
#3164
Ik onderteken omdat het tijd is dat hier verandering in komt.Julia Pannekoek (Kudelstaart, 2023-01-18)
#3165
Ik vind dat dit nodig isPaula Van den akker (Zoetermeer, 2023-01-18)
#3169
Omdat wij ook bijna 2jaar in deze rollercoaster hebben gezeten.Onze werkgever was heel meegaand maar we waren er ons ook van bewust dat dit niet voor iedereen geld. Daarom teken ik graag!
Dana Keijzer (Sliedrecht, 2023-01-18)
#3170
Iedere ouder het recht heeft om doorbetaald te krijgen als zijn of haar kind ernstig ziek wordt.Joyce van der Aa (Den Bosch, 2023-01-18)
#3179
Ik onderteken het omdat mijn ouders het ook hebben meegemaakt toen ik ziek wasCeren Kadioglu (Rotterdam, 2023-01-18)
#3182
Ik zelf ook zwaar ziek ben en men papa (nu ondertussen 4jaar bijna) telkens moet laten “ziek thuis” schrijven om voorr mij te kunnen zorgen en toch nog iets financieel in het laatje te krijgenAmber Dens (Rumst, 2023-01-18)
#3186
Het bizar is dat ouders van zieke kinderen geen rechten hebben en voor langdurig zorgverlof voor hun eigen kinderen afhankelijk zijn van de coulance van hun werkgevers. Dit kan echt niet.Chantal Kalis (Rosmalen, 2023-01-18)
#3192
Het is cruciaal om als ouders bij je kind e zijn!!Gerdien Marsman (Den ham, 2023-01-18)
#3194
Ik dit zelf heb meegemaakt. Mijn zoon heeft een hartafwijkingMarleen Branderhorst (Sprang-Capelle, 2023-01-18)