Petities.com

Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen

Opmerkingen

#3002

Niemand apart zou mogen zijn van zijn kind tijdens ziekte en laatste fase. Financiële zorgen zouden opgevangen moeten worden. Om bij je gezin te zijn is waar het om draait, niet om geld

Lauren Schiferli (Alkmaar, 2023-01-18)

#3007

Ik onderteken omdat ik het noodzakelijk vind voor kinderen en ouders om bij elkaar te kunnen zijn in zo'n moeilijke periode.
De stress van verminderd inkomen is het laatste waar ouders zich dan druk om zouden moeten maken.

Monique den Breejen (Ridderkerk, 2023-01-18)

#3010

Ouders op alle momenten bij hun zieke kind moet/kunnen zijn , zonder zich druk te moeten maken om hun werk!!! Je bent dan gewoon niet in staat om te werken.

Carin Chan (Julianadorp, 2023-01-18)

#3014

Jade en haar ouders ken, en heb veel sterkte wens

Bianca Vijverberg (Naaldwijk, 2023-01-18)

#3019

Het niet meer als normaal moet zijn dat ouders bij hun ernstig zieke kinderen moeten kunnen zijn.

Danielle Van oosten (Hellevoetsluis, 2023-01-18)

#3027

Ik onderteken dit omdat dit nodig is. Hoe hou je dit anders vol. Meer geld hiervoor ipv van geld naar het buitenland.

Nathalie van der Arend (Monster, 2023-01-18)

#3035

.

Gitta Gootjes (Broek Op Langedijk, 2023-01-18)

#3036

Ik in mijn familie heb meegemaakt hoe belangrijk dit is

Wilma Seinen (Zeist, 2023-01-18)

#3037

Ik heb zelf de spanning ervaren of ik financiële zorgen zou krijgen toen mijn dochter kanker kreeg.

Rogier de Ruijter (Haarlem, 2023-01-18)

#3040

Ouders bij hun ziek kind(je) moeten kunnen zijn!!!

Kristel Chappin (Maastricht, 2023-01-18)

#3048

Iedere ouder bij zijn zieke kind zou moeten zijn ipv te werken om rond te komen
Een kind heeft je dan het hardste nodig

Barbara Odijk (Willemstad, 2023-01-18)

#3049

Ik het belachelijk vind dat hier geen regeling voor is. En zeker in een land als Nederland! Niks zo belangrijk als dat je als ouders bij je zieke kind kan zijn!!

Nikky Maas (Helmond, 2023-01-18)

#3058

Mijn neefje Leukemie heeft. Zijn ouders, mijn broer en schoonzusje, hebben gelukkig geen problemen gehad ivm fijne werkgevers. Maar het kan ook anders.

Krista De Jong (Sneek, 2023-01-18)

#3067

Dit is zo nodig!

Wendy Harmanus (Rijen, 2023-01-18)

#3069

Elk kind een ouder nodig heeft in deze situatie!

Bianca Korf (Maarssen, 2023-01-18)

#3072

Helaas uit ervaring weten we dat dat slecht is geregeld.
Vooral voor zzp-ers.
Gelukkig was onze verzekering coulant,en hadden we toch nog iets qua inkomen.

Mariska Eerhart (Nuland, 2023-01-18)

#3076

Het noodzakelijk is dat ouders bij hun kinderen moeten zijn en nergens anders aan hoeven te denk,

Ingeborg Tuinstra (Weert, 2023-01-18)

#3077

Eens

Claudia Groen (Zierikzee, 2023-01-18)

#3078

Ik het belangrijk vind dat kinderen in kwetsbare omstandigheden hun ouder (s) hard nodig hebben!!

Hilde Morren (Urk, 2023-01-18)

#3081

Hoe kan het toch dat er in dit land waar we alles regelen dit niet geregeld is!

Johan Keimpema (Vlaardingen, 2023-01-18)

#3085

Ik hier zelf mee te maken heb gehad

S Schagen (Heerhugowaard, 2023-01-18)

#3088

Ik onderteken omdat ik het heel belangrijk vindt dat ouders bij hun zieke kind moeten kunnen zijn en dan geen financiële zorgen moeten hebben!!

Magda Mulder (Genemuiden, 2023-01-18)

#3094

Ik onderteken omdat ik vind dat ouders met een ziek kind al genoeg moeten doorstaan. Ze moeten hierbij meer ondersteund worden.

Saskia Timmermans (Breukelen, 2023-01-18)

#3095

Ik weet als geen ander hoe het is om in deze situatie te zitten. Er is niets vreselijker dan er nog meer stress bij te krijgen, om zaken wat op dat moment randzaken zijn. Het zijn wellicht de laatste momenten die je hebt met je kind en daar wil je gewoon volledig bij zijn!

Bea van der Veen (Harkema, 2023-01-18)

#3097

Dit is essentieel voor kind en ouders

Liedeke Klaassen (Dorst, 2023-01-18)

#3099

Ik onderteken deze petitie omdat het voor veel ouders een groot gemis is dat er niets voor ze is geregeld indien zij onverhoopt met een langdurig ziek kind te maken krijgen.

Harry Spoelstra (Haarlem, 2023-01-18)

#3100

Ik onderteken omdat het voor ouder en kind van levensbelang is dat de ouder er 100% voor het kind kan zijn. Werken als je kind een doodsstrijd levert is toch niet te doen? En je zorgen om geld terwijl je al zo onnoemelijk veel zorgen hebt over je kind… dat is toch onmenselijk? Dat moet echt anders, er moet een vangnet komen voor deze ouders.

Annelies Ludwig-Kaan (Dalen, 2023-01-18)

#3102

Je moet gewoon bij je kind kunnen zijn en je geen zorgen hoeven maken over je financiën. Het is toch niet te doen om te werken als je kind doodziek in het ziekenhuis ligt en aan het vechten is voor zijn/haar leven.

S Vd hoorn (Nieuw vennep, 2023-01-18)

#3104

Ik onderteken dit omdat ik als ouder van een meervoudig gehandicapt en chronisch ziek kind weet hoe moeilijk, stressvol en belemmerend het is wanneer je je zorgen moet maken over andere zaken waardoor je er niet volledig voor je zieke kind kan zijn. Dit moet onvoorwaardelijk kunnen. Ouders hebben deze steun (op alle gebieden) keihard nodig en verdienen dit!

Jill Anthonissen (Zoetermeer, 2023-01-18)

#3107

Om iets te kunnen doen voor ouders met een ernstig ziek kind

Kim Weever (IJsselmuiden, 2023-01-18)

#3112

Ik onder teken dit omdat ik voor een regeling/ vangnet ben voor ouders met een kind wat ernstig ziek is.

Angelique Verra (S gravenzande, 2023-01-18)

#3113

Ik onderteken omdat ik vind dat ouders van ernstig zieke kinderen, bij hun kind moeten kunnen zijn, zonder zich zorgen te moeten maken over de financiële zaken. Ze hebben dan al meer dan genoeg aan hun hoofd!

Anita Bakker (Tolbert, 2023-01-18)

#3117

Het lijkt me verschrikkelijk als je kind een ernstige ziekte krijgt, daarbij woont Jade , bij mijn dochter en kleindochters in de straat achter, dus ik hoor van hun ook vaak over Jade. Sterkte

Henriette Honing (s Gravenzande, 2023-01-18)

#3119

Ik onderteken dit met klem maat het zo broodnodig is!

Marieke Van der Pol (Rosmalen, 2023-01-18)

#3121

Er kan voor iedereen altijd wat geregeld worden, ook voor mensen die hier niet eens vandaan komen en ouders met ernstig zieke kinderen worden wel aan hun lot overgelaten....te triest voor woorden....

Nancy de Zeeuw - Clement (Veenendaal, 2023-01-18)

#3123

Dit hoort gewoon goed geregeld te zijn! Een ziek kind is al meer dan genoeg!

Karin Pels (Rosmalen, 2023-01-18)

#3133

Onze vrienden een kindje met kanker hebben en we de zorgen gezien hebben

Mieke Limburg (IJsselmuiden, 2023-01-18)

#3139

ik onderteken omdat iedere ouder bij zijn of haar kind wil zijn en dat kinderen hun ouders nodig hebben in hun strijd.
Tonny Brouwers

Tonny Brouwers (Roosendaal, 2023-01-18)

#3141

Ik teken ondat: We bij vrienden zien hoe veel impact een ziek kind heeft en wat dat met hun dagelijkse leven doet, met nog 3 andere kinderen.

Evelien Prins (Malden, 2023-01-18)

#3150

Er altijd een ouder hij het zieke kind hoort te zijn. Zonder dat ouders zich zorgen hoeven te maken over de rekening.

Hannie Heus (Alkmaar, 2023-01-18)

#3152

Deze ouders ongevraagd voor grote onkosten komen te staan reiskosten parkeerkosten en dan ook nog eens ziekhuiskosten en medicijnen

Karin Staalduinen (De lier, 2023-01-18)

#3157

Ik sta achter de motivatie van René Kops. Ouders zouden hierin ontzorgd moeten worden en de kostbare tijd met hen kind goed kunnen besteden.

Manuela Konings (Middelaar, 2023-01-18)

#3163

Omdat ik weet hoe erg t is als ouders geen ondersteuning krijgen .
Dit is een extra last die niet te overzien is voor de getroffenen

John Kerpentier (Oeffelt, 2023-01-18)

#3164

Ik onderteken omdat het tijd is dat hier verandering in komt.

Julia Pannekoek (Kudelstaart, 2023-01-18)

#3165

Ik vind dat dit nodig is

Paula Van den akker (Zoetermeer, 2023-01-18)

#3169

Omdat wij ook bijna 2jaar in deze rollercoaster hebben gezeten.
Onze werkgever was heel meegaand maar we waren er ons ook van bewust dat dit niet voor iedereen geld. Daarom teken ik graag!

Dana Keijzer (Sliedrecht, 2023-01-18)

#3170

Iedere ouder het recht heeft om doorbetaald te krijgen als zijn of haar kind ernstig ziek wordt.

Joyce van der Aa (Den Bosch, 2023-01-18)

#3179

Ik onderteken het omdat mijn ouders het ook hebben meegemaakt toen ik ziek was

Ceren Kadioglu (Rotterdam, 2023-01-18)

#3182

Ik zelf ook zwaar ziek ben en men papa (nu ondertussen 4jaar bijna) telkens moet laten “ziek thuis” schrijven om voorr mij te kunnen zorgen en toch nog iets financieel in het laatje te krijgen

Amber Dens (Rumst, 2023-01-18)

#3186

Het bizar is dat ouders van zieke kinderen geen rechten hebben en voor langdurig zorgverlof voor hun eigen kinderen afhankelijk zijn van de coulance van hun werkgevers. Dit kan echt niet.

Chantal Kalis (Rosmalen, 2023-01-18)

#3192

Het is cruciaal om als ouders bij je kind e zijn!!

Gerdien Marsman (Den ham, 2023-01-18)

#3194

Ik dit zelf heb meegemaakt. Mijn zoon heeft een hartafwijking

Marleen Branderhorst (Sprang-Capelle, 2023-01-18)