Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
Opmerkingen
#3801
C- support moet blijven bestaanDaniëlle Ramsteijn (Delfgauw, 2026-04-05)
#3803
Laat ze niet vallenDanny R (Gouda, 2026-04-05)
#3805
Ik er anders geen uitweg meer in zie na AL meer dan 5 jaar zo beperkt te zijn dat het mijn leven meer tegen staat dan aan staat !!!!Sander Marchal (DB, 2026-04-05)
#3813
Ik onderteken omdat ik zelf post covid heb al 6 jaar en heb veel steun gehad van c support. In onze situatie is nog niets veranderd en wij zijn nog steeds ziek daarom hebben ook nog steeds c support nodig. Dit is de enige standvastige hulp die we hebben.Tineke Deckers (Wellerlooi, 2026-04-05)
#3814
Ik onderteken omdat ik merk dat onze steun vanuit C Support nog hard nodig is omdat patiënten veel onbegrip en een gebrek aan steun ervaren.Monique Van de Graaf (Dordrecht, 2026-04-05)
#3815
... nazorg heel belangrijk is en blijft!Ina Strating (Assen, 2026-04-05)
#3816
Ik onderteken omdat ik zelf al ruim 4 jaar worstel met Longcovid en ik er heel verdrietig van wordt dat alle hulp voor onze groep afgebroken wordt. Dit kan en mag niet gebeuren.Addy Legemaate (Sas van Gent, 2026-04-05)
#3818
MedelevenG. Vliet (Driebergen, 2026-04-05)
#3819
NederlandTheo Nederpel (Rozenburg, 2026-04-05)
#3822
belangrijk is om te weten hoe er mee om te gaan en wat de oorzaak is.Karla Fidder (Gieten, 2026-04-05)
#3830
Ik onderteken omdat ik zelf ook al bijna 5 jaar ernstig geinvalideerd ben door LongCovid.Bij expertise centrum ben ik sowieso uitgesloten vd loting omdat ik als bedlegerig ben aangemeld.
Mijn huisarts heeft nog steeds ook geen kennis, zij volgt NHG richtlijnen welke al 4 jaar niet zijn geupdate.
En verwijzingen naar specialisten in ziekenhuizen worden geweigerd met als reden 'wij zijn niet gespecialiseerd in LongCovid' en vervolgens je adviseren een afspraak te maken bij het expertisecentrum.
En zo is de oneindige cirkel waar je als LongCovid patiënt terecht komt rond.
Het enige stabiele orgaan waar je als LongCovid patiënt terecht kunt voor kennis, advies, ondersteuning of luisterend oor is C-SUPPORT.
Lijkt mij heel duidelijk dat het stoppen ervan simpelweg NIET mag gebeuren!
Ingrid Willeboordse (Capelle aan den IJssel, 2026-04-05)
#3835
Er moet meer aandacht zijn voor long covid patiëntenShaya R (Rotterdam, 2026-04-05)
#3843
.....de enige hulp die Nederland te bieden heeft is euthanasie. Intriest!Sieny De (Emmen, 2026-04-05)
#3852
NederlandFemke Roffelsen (Helmond, 2026-04-05)
#3856
Ik ben zelf al 3,5 jaar long covid patiënt, loop al die tijd tegen dichten deuren. Het enige luisterende oor krijg je bij C-support en gelukkig mijn huisarts die het serieus neemt maar niet weet wat er aan te doen! Behandelingen onder de noemer long-covid worden niet vergoed! Dus geen mogelijkheid voor een alleenstaande met een wia uitkering! Er wordt door de verzekeraar keihard gezegd u kunt terecht bij het expertisecentrum! Sta al vanaf dag 1 ingeschreven. Maar de hoop op een oproep inmiddels wel weg! Van de 500.000 patiënten zijn er pas 1500 patiënten gezien en onderzocht maar er is geen behandeling nog. Ga liever gisteren weer 40 uur aan het werk als dat kon! Maar de kans is groter dat ik vanaf september in de bijstand kom omdat er geen hulp is en komt vanuit Den Haag! Ik hoop voor de dames en heren daar dat ze dit zelf of een dierbare dit nooit hoeft mee te maken. Heel hartelijk bedankt voor het wegstoppen en in de kou laten staan van alle long-covid, Q-koorts, ME/ CVS en andere PAIS patiënten!!!!! Mevrouw Sophie Hermans!!Ilse Epping (Nieuwegein, 2026-04-05)
#3857
Ook ik ben een postcovid patiënt en ik herken het verhaal van Helma.C-support is momenteel de enige plek waar ik met mijn vragen terecht kan. Waar kennis is, op verschillende vlakken rondom (over)leven met PostCovid.
Gooi deze expertise en strohalm voor een half miljoen patiënten niet weg. Er is nog geen passende behandeling, er is nog geen kennis in het 'reguliere veld'. Blijf a.u.b. investeren in C-support!
Nicole Jacobs (Veldhoven, 2026-04-05)
#3858
Omdat ook onze dochter kampt met lc. Al meer dan 3 jr. Niet te doen!!Deborah Boer (Driebergen, 2026-04-05)
#3859
C- support moet blijven bestaanDaniëlle Ramsteijn (Delfgauw, 2026-04-05)
#3874
Ik onderteken, omdat ik zelf patiënt ben en aangewezen op zorg die er niet is. Om moedeloos van te worden. De nazorg van c support trok me door deze vreselijke periode en moet me nu laten vallen.Helga Gibbels (Liège, 2026-04-05)
#3879
Deze longcovid patiënten moeten blijvende steun krijgen.Kees Fit (Heemskerk, 2026-04-05)
#3896
Het belangrijk is dat deze groep niet vergeten wordt!Masja Vissers (Haarlem, 2026-04-05)
#3897
Ik onderteken omdat v-supprt de enige is die mij steeds helpt en moed geeft!Anna Steenbakkers (Maastricht, 2026-04-05)
#3900
NederlandWouter Snoei (Haarlem, 2026-04-05)
#3901
Mensen die hier de dupe van wordennwil helpen.Ans Suiker (Venlo, 2026-04-05)
#3905
Ik onderteken omdat een patient met onbegrepen Long Covid klachten in ieder geval ergens zijn verhaal moet kwijt kunnen en ergens terecht moet kunnen voor onderzoek en / of behandeling. In plaats van - van het kastje naar de muur! Van huisarts, naar fysiotherapeut, naar cardioloog, naar Neuroloog. En dat professionals zeggen geen idee te hebben…Marjolijn van der Laan (Muiden, 2026-04-05)
#3910
Ik vind dat er ondersteuning moet blijven voor Long-COVID patiënten.Ik teken voor het doorgaan van C-support
Lenie Schoones (Sint-Michielsgestel, 2026-04-05)
#3911
Ik onderteken dit omdat mijn ex-collega uit de zorg Long-Covid heeft en zij daardoor niet een fractie meer kan zijn van de dynamische persoon die ze was😂😂😂😂 Onderzoek en behandeling zijn van het grootste belang om alle Long-Covid patiënten hun leven terug te geven!!!!!!!🍀🙏🍀🙏💪💪💪💪💪Patricia de Boers-Niesink (Schoorl, 2026-04-05)
#3913
NederlandAna Hernández Barrera (Rotterdam, 2026-04-05)
#3914
Omdat ik wil dat er aandacht aan besteed word.Eddy Poppema (Millingen aan de rijn, 2026-04-05)
#3918
Mensen om mij heen heb met post-covid en ik zie hoe heftig dat is.Nelleke Dortmans (Rosmalen, 2026-04-06)
#3927
Mijn 20 jarige dochter is al 5 jaar zeer ernstig ziek. Wij hebben alleen C support als ondersteuning in deze onmenselijk zware situatie. Laat ons niet in de steek!Manon Schrijvershof (Bergen op Zoom, 2026-04-06)
#3930
Hulp aan 450.000 Nederlanders hard nodig is.Wij willen ons leven terug
Ardian Heesakker (Beneden-Leeuwen, 2026-04-06)
#3945
Heb ook LC en vind dat C-support moet blijven bestaan.Liesbeth Molenberg (Ede, 2026-04-06)
#3947
Zelf patient ben en heel veel steun heb gehad van C support. Dit was vaak de enige plek die je echt begrijpt en met goede adviezen komt en het gevoel geeft dat je er toe doet en niet wordt vergeten.Maar ik leef ook ontzettend mee met deze groep zeer ernstig zieke mensen die verder nergens terecht kunnen. Het is echt noodzakelijk dat C support blijft voortbestaan.Rozanne Koster (Nijmegen, 2026-04-06)
#3948
Zelf patient ben en heel veel steun heb gehad van C support. Dit was vaak de enige plek die je echt begrijpt en met goede adviezen komt en het gevoel geeft dat je er toe doet en niet wordt vergeten.Maar ik leef ook ontzettend mee met deze groep zeer ernstig zieke mensen die verder nergens terecht kunnen. Het is echt noodzakelijk dat C support blijft voortbestaan.Rozanne Koster (Nijmegen, 2026-04-06)
#3949
NederlandWietske Hora Adema (Amsterdam, 2026-04-06)
#3951
Ik onderteken omdat ik long covid een vreselijke ziekte vind en ik vind dat er meer geld beschikbaar moet worden gemaakt voor onderzoek hiernaar.Sam Vermeij (Amsterdam, 2026-04-06)
#3954
Ik zelf long covid heb en hoop dat dit punt blijft bestaan zodat je toch nog ergens op de hoogte gehouden kunt worden als er mogelijkheden zijn van behandeling of iets proberen of gewoon even je hart wilt luchtenSylvia Jansen (Groesbeek, 2026-04-06)
#3956
Long covid patienten geholpen moeten wordenjan pranger (Castricum, 2026-04-06)
#3959
De ondersteuning van patiënten en hun omgeving nodig is. De kennis en kunde van C-support mag niet verloren gaan.Marlon Knaken (Velp, 2026-04-06)
#3964
Ik heel veel steun heb ( gehad) aan de ondersteuning van c support: op mijn vragen, met luisterend oor en juiste adviezen waar informatie te krijgen was over diverse onderwerpen waar wij mee te maken krijgen als je leven omslaat van alles naar niets. Huisarts heeft nog nooit gebeld of gevraagd hoe het met mij gaat en heeft geen benul wat het voor impact het heeft. In ziekenhuis ben je een nummer dus laat C support aub bestaan. Gr Ad VerhoevenAd Verhoeven (Gemonde, 2026-04-06)
#3967
Schande als deze hulp opgeheven wordt voor de mensen die de dupe zijn van het coronavirus, ze worden al aan hun lot overgelaten nu nog erger gedupeerdJaap Eindhoven (Zevenhuizen, 2026-04-06)
#3970
Omdat mijn nichtje kampt met de gevolgen van long covidAmanda van Baar (Ursem, 2026-04-06)
#3971
Ik onderteken omdat de ernst van Long-Covid onderschat is en deze zieken zeer afhankelijk zijn van anderen.Ada Jansen (Leersum, 2026-04-06)
#3977
Er nog veel te weinig kennis is over en zorg is voor deze zeer ingrijpende en invaliderende ziektes.Jose Vd Ven (Nijmegen, 2026-04-06)
#3979
6894AttieLoes Bakker-Kuiper (Nieuwehorne, 2026-04-06)
#3997
Mijn moeder long-covid heeft en ik baar op elke mogelijke manier wil ondersteunen❤️.kyano knaken (velp, 2026-04-06)