Petities.com

Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor

Opmerkingen

#3401

Mijn leven nu al 2,5 jaar stilstaat. Ik woon alleen. Mijn sociale netwerk wordt steeds vager. Eens per 3 maanden heb ik een gesprek dat mij weer wat perspectief geeft. Als dat stopt, ga ik mn huisarts bellen. En de praktijkondersteuner en kom ik op de wachtlijst voor psychotherapie. Allemaal minder effectieve oplossingen die mogelijk meer kosten.

Jacqueline Keuning (Haarlem, 2026-04-03)

#3403

Mijn dochter heeft long-covid en moest haar werk in de zorg opgeven, maar ook het normale plezier in haar leven. De 'boei' C-Support is haar houvast en mag niet verdwijnen.

Hein Stienstra (Ermelo, 2026-04-03)

#3410

Ik zelf ook long covid en zit bij c support en dit hard nodig is!!!!

Eva De jong (Amsterdam, 2026-04-03)

#3418

Ik onderteken dit omdat ik mij en vele anderen in de steek gelaten voel door het kabinet. Mijn leven is mij afgenomen door een wereldwijd virus. C support is er voor ons, staat ons bij en weet waar ze het over hebben. Ze snappen ons en staan voor ons! Nu het kabinet nog!!!

Katinka Kahlman (Hoogland, 2026-04-03)

#3425

Nederland

Marion Geijsel (Ouderkerk Aan De Amstel, 2026-04-03)

#3427

Omdat deze groep mensen blijvend zorg nodig hebben.

Annette Jansen (Delft, 2026-04-03)

#3433

Nederland

Marjolijn Howard (Vlaardingen, 2026-04-03)

#3437

Ik zelf ook long covid heb en t schandalig vind dat we eigenlijk niet gezien worden.

Jane Tuinstra (Epe, 2026-04-03)

#3440

Ik vind dat longcovid patienten beter gesteund moeten worden

Eveline Nagel (Nieuwerkerk, 2026-04-03)

#3442

Het hard nodig is.

Herman Snuverink (Limbricht, 2026-04-03)

#3444

Ik onderteken omdat ikzelf inmiddels 4,5 jaar Post-Covid heb en niet in staat zal zijn om de energie op te brengen om te vechten voor de zorg die ik nodig heb. Daarvoor hebben ik en alle anderen met Post-Covid C support voor nodig. Dit omdat in de reguliere zorg er nog steeds veel te weinig kennis en begrip voor Post-Covid is.

Vivi Van Eekelen (Helmond, 2026-04-03)

#3445

Mijn vriendin al meer dan 3 jaar last van long-covid heeft en C-support haar heel veel goede hulp heeft kunnen bieden

Gianni Brauwers (Spijkenisse, 2026-04-03)

#3447

Omdat deze groep patiënten, die onzichtbaar voor de buitenwereld zijn geworden, zo ongelofelijk hard steun en hulp nodig hebben!!!

Marion Kuiper (Oosterbeek, 2026-04-03)

#3457

Ik wil dat iedereen recht heeft op adequate zorg.

Gonda Schalij (Waddinxveen, 2026-04-03)

#3465

Er juist voor deze patiënten eindelijk goede hulp is en moet blijven

Ingrid van Rooy (Ospel, 2026-04-03)

#3469

Ik heb ook al 5 jaar long covid. Belachelijk dat er zoveel stopt qua financiering etc.

Maurice Bogers (Halsteren, 2026-04-03)

#3470

Ik heb een schoondochter met post covid

Henk Doevendans (Sneek, 2026-04-03)

#3471

Meerdere vrienden getroffen zijn door Long-COVID, en de slachtoffers hiervan verdienen het leven wat ze voorheen hadden terug.

F Bongers (Beek en Donk, 2026-04-03)

#3473

Een familielid heel veel last hiervan heeft met weinig uitzicht.

Nel Doevendans (Sneek, 2026-04-03)

#3474

Ik onderteken omdat ik vind dat veel artsen in een regulier ziekenhuis nog steeds de kennis niet bezitten. Tevens heb ik geen huisarts, was aangesloten bij Co-Med huisartsen en val nu in een diep gat.

Tanja Mast (Enschede, 2026-04-03)

#3481

Ik onderteken omdat we al deze mensen niet in de kou mogen laten staan. Pak hen hun laatste restje hoop niet af

Els Kuipers (Roosendaal, 2026-04-03)

#3486

Ik verwacht dat de minister op haar schreden terugkeert. Uit ervaring met een partner met post-COVID weet ik hoe belangrijk C-Support is in haar leven en met haar herstel

Hans Doevendans (Sneek, 2026-04-03)

#3490

Deze mensen mogen niet vergeten worden

Janke Bosma (Sneek, 2026-04-03)

#3496

Dit soort complexe onduidelijke ziektes net als ME niet goed in ons huidige gezondheidszorg worden opgevangen en er meer nodig is

Hans Dekkers (Weesp, 2026-04-03)

#3499

Mijn vriendin dezelfde klachten heeft en al 6mnd bedlederig is met de gordijnen dicht. We zoeken naar een lichtpuntje hoop

Lennard Tetteroo (Den Hoorn, 2026-04-03)

#3501

İk ben ook slachtoffer van covid geweest. Daroom onderteken ik deze oproep

Ertuğrul Gültekin (Rotterdam, 2026-04-03)

#3502

Omdat ik weet via vrienden die hiermee leven,hoe deze ziekte je leven beperkt en bepaalt.

Tanneke Meijer (De Wilgen, 2026-04-03)

#3517

Het heel hard nodig is!

Annette de Weerd-Zonderland (Olst, 2026-04-03)

#3525

Ik onderteken omdat ik Q -koorts heb en net als de covid patienten niet ons houvast Q en C support kwijt kunnen.

Carla Van mook (Vlijmen, 2026-04-03)

#3526

Mijn dochter van 26 heeft post covid. Eens was zij een energieke jonge vrouw. Ze studeerde, werkte ernaast, ging naar festivals en deed aan andere sociale activiteiten. Ze had veel mensen om zich heen. Nu staat haar leven stil, dat van de anderen is doorgegaan. Alleen haar beste 2 vrienden zijn over gebleven. Haar studie kon ze niet afmaken vanwege haar ziekte. De meeste dagen is ze aan huis en bed gekluisterd.Jill is slechts 26 jaar.

Gina VN Fijk (Den Haag, 2026-04-03)

#3531

Nederland

Lincy Van dijk (Leidschendam, 2026-04-03)

#3534

Deze patiënten recht hebben op gedegen hulp en informatie! Ze worden vergeten, dat kan echt niet in ons welvarende land, laat hen niet stikken!!

Marijn Neelen (Rotterdam, 2026-04-03)

#3538

Ik zelf ook Post Covid heb.

Petra Davelaar (Sommelsdijk, 2026-04-03)

#3543

Ik verwacht dat de minister op haar schreden terugkeert. Uit ervaring met een partner met post-COVID weet ik hoe belangrijk C-Support is in haar leven en met haar herstel

Hans Doevendans (Sneek, 2026-04-03)

#3545

Omdat er een informatieplatform moet zijn voor alle (huis)artsen en hulpverleners die nog steeds ontkennen dat Post-Covid (en CVS/ME) echt is buiten dat het voor de omgeving en patiënten nog steeds het enige platform is waar wetenschappelijke uitkomsten eerlijk en begrijpelijk worden gedeeld. Dit is alles wat veel mensen vaak nog hebben. Neem niet dit ook nog weg van de mensen die altijd hard gewerkt hebben en nu ziek zijn geworden!

Shelley Van Druenen (Betrkhout, 2026-04-03)

#3571

Onder de aandacht brengen, belangrijk!

tineke meijer (Leeuwarden, 2026-04-03)

#3575

Ik bij vrienden maar ook leerlingen zie wat een enorm effect het kan hebben op het leven van hen en de mensen dichtbij

Marloes Aben (Rotterdam, 2026-04-03)

#3586

Netherlands

Kim Harsta (Tiel, 2026-04-04)

#3590

Ik al weer bijna 4 jaar niet meer in staat ben normaal te functioneren en als ik dit toch probeer met heftige PEM geconfronteerd word

Frank Droogers (Woerden, 2026-04-04)

#3592

Ook ik mantelzorger ben voor een covid patiënt

Ike Struben (Lijnden, 2026-04-04)

#3593

Ik onderteken omdat mijn man iedere dag worstelt met deze ziekte.

Kitty Mötter (Dongen, 2026-04-04)

#3595

Ik heb zelf lc. Gelukkig ben ik grotendeels hersteld

Joke Klinkum (Vaassen, 2026-04-04)

#3596

Ik onderteken omdat we nog steeds onderzoek en ondersteuning nodig hebben door de gevolgen van Covid. Laat ons niet in de steek.

Carla Heugten van (Leende, 2026-04-04)