Deze patiënten hebben niet de energie om te vechten of gehoord te worden. Daarom moeten we dit samen doen, met hen en voor hen! Teken de petitie om C-support te behouden, zodat niemand er alleen voor
Opmerkingen
#2201
Ik onderteken deze petitie, omdat er familieleden van mij long covid hebben en niet erkend wordt.Tonnie Robbertsen (Landgraaf, 2026-04-02)
#2205
Het is onmenselijk deze ernstig zieke patiënten en hun dierbaren in de kou te laten staan.Vicky Lisander (Amsterdam, 2026-04-02)
#2213
Ik zelf long covid heb en C-support enorm handig is om mijn hulpverleners te informeren.Maria de Hoogh (Utrecht, 2026-04-02)
#2216
Omdat ik mantelzorger ben en ook mensen ken met long covid en weet hoe zwaar en beperkend dit is.En omdat ik teleurgesteld ben dat de politiek het niet begrijpt.
Taco van Haarlem (Utrecht, 2026-04-02)
#2221
C-Support moet blijven! Het is zó belangrijk voor alle long-covid patiënten.Esmee Kessels (Wessem, 2026-04-02)
#2224
ik erg graag iets doe om te helpenMarijke Hamm (Heeze, 2026-04-02)
#2225
Mijn dochter long covid heeft en nog lang niet beter is.Corrie Van der Horst (Boekel, 2026-04-02)
#2226
C-support voelt als een anker. Aangezien er nog steeds geen behandeling is voor LC, helpt C-support ons met een centraal punt te zijn waar we met alles rond LC terecht kunnen.Natasja Oosting (Dordrecht, 2026-04-02)
#2235
Ik zelf post Covid heb en ik het belangrijk vind dat er een aanspreekpunt isLoes Knaapen (Erp, 2026-04-02)
#2236
Ik onderteken, omdat ik 4 jaar geleden heel veel heb gehad aan de verstrekte info van C support. Ben van mening dat het erger kan voorkomen, als je in het begin al weet waar je op moet letten bij Long Covid.Diana Van der Sluis (Zwolle, 2026-04-02)
#2240
Ikzelf long covid heb.Roland Motter (Dongen, 2026-04-02)
#2245
Ik in mijn omgeving zie dat een steungroep echt van meerwaarde isCorline van Heerde (Zwolle, 2026-04-02)
#2247
Ik heb zelf Long Covid, en ondanks t feit dat ik nog wel iets kan ben ik een groot deel van mijn leven kwijt. Arbeidsongeschikt, sociale contacten op een minimum, telkens afwegen wat kan en alsnog enorm last van PEMMonique Kuiper (Ede, 2026-04-02)
#2257
Je niet iemand voor de troepen uit kan sturen en die dan gewond achterlaat.mick Jaarsveld (Nagele, 2026-04-02)
#2265
Zelf sinds nov'20 LC. C-Support MOET blijven!Thea Haan-Zuidema (Burgum, 2026-04-02)
#2273
Ik onderteken de petitie, omdat ik ook een familielid heb met Long Covid, POTS en PEM! De onderzoekscentra moeten open blijven.Anja Wijnen (Oirsbeek, 2026-04-02)
#2274
Ik heb zelf nu 3,5 jaar long covid. Ik wist niets en niemand wist iets. Na een paar maanden kwam ik in contact met c-support en wat was ik blij om met mensen te spreken die er meer van wisten.Meer recent heb ik overlegd met mijn huisarts over medicatie zoals antihistaminica en LDN. Mijn huisarts wist hier niets van, zijn kon gelukkig telefonisch overleggen met c-support en ze kon daarna de medicatie voorschrijven. Dus ook hier is c-support onmisbaar. Ook nu weten de huisartsen nog niet wat ze kunnen doen.
Daarnaast is het echt heel belangrijk voor alle patiënten met een Pais ziekte dat er geld voor onderzoek vrij blijft komen.
Yvonne Eekhuis
Yvonne Eekhuis (Deventer, 2026-04-02)
#2277
Ik vind dat er veel meer onderzoek moet komen naar deze ontwrichtende ziekte....Lucie Furer (Boven-Leeuwen, 2026-04-02)
#2283
Ik dagelijks zie wat voor gevolgen deze ziekte bij een jonge vrouw die in de bloei van haar leven zou moeten zijn hier tegenover allemaal heeft,en dat het onbekend (of ontkennend) hiervan is,dat er nog teveel onbegrip voor is !!!6883Jaap de Haan (Emmeloird, 2026-04-02)
#2286
BelangrijkPeter Van bijnen (Bergharen, 2026-04-02)
#2292
Als patiënt heb ik zoveel steun en goede adviezen van c-support ontvangen, dit mag niet verdwijnen. In de reguliere zorg krijgen veel patiënten verkeerde informatie, dit zal op den duur meer geld kosten.Rob Janssen (Amsterdam, 2026-04-02)
#2302
Ik onderteken omdat C Support een enorm belangrijk vangnet is voor long COVID en PAIS patiënten. Er is geen andere organisatie waar we goed terecht kunnen, hier zit kennis en een luisterend oor. Wat zo hard nodig is!!Erika Sollie (Nijmegen, 2026-04-02)
#2308
ik vind dat C-support moet blijven bestaan. Ze doen belangrijk werk voor mensen met long covid en anders verdwijnt ook hun expertise.Jorien Mondt (Egmond-Binnen, 2026-04-02)
#2311
Het te bizar voor woorden is, dat de enige laagdrempelige hulp voor post COVID nu ook nog eens wegvalt.Geert Beckers (Venray, 2026-04-02)
#2312
Omdat iedereen die hierdoor direct of indirect geraakt wordt, het nodig heeft om te weten dat ze er niet alleen voor staan. Naast meer focus en geld voor onderzoek en oplossingen moet er vooral niet bezuinigd worden hierop!Yoeri Oonincx (Oosterhout, 2026-04-02)
#2313
Ik ben zelf long covid patiënt en heb veel aan de gesprekken met C-support gehad. Daar zit de expertise en op dit moment is er nog veel te weinig expertise in de reguliere zorg.C-support is er niet alleen voor de patiënten die de ondersteuning nodig hebben, maar ook voor zorgverleners die vragen hebben.
Financiering van C-Support (en Q-Support) is van zeer groot belang voor alle patiënten en hun naasten.
Miranda op den Brouw-Sluitman (Nijmegen, 2026-04-02)
#2314
4866Carin Marx (Herten, 2026-04-02)
#2318
Ik onderteken omdat ik zelf post covid heb en weet hoe belangrijk C support is.FJ de Vries (Damwâld, 2026-04-02)
#2321
Ik onderteken deze3 petitie omdat ik ook een partner ben van een Post-COVID patient en dagelijks de worsteling zie waarmee patienten te maken op gebied van levend verlies, rouw en erkenning. C-support is van groot belang voor deze groep en andere PAIS patienten.Monique Sluitman (Nijmegen, 2026-04-02)
#2322
Omdat ik zelf long covid heb en C-support is een hele goede organisatie. Waar ik echt wat aan heb gehad en hoop in de toekomst dat ze me kunnen blijven steunen met alles wat ze doen.Sabine Bloemendal (Wolvega, 2026-04-02)
#2325
Ik onderteken omdat mijn vriendin en dochter long-covid hebben en hun leven staat stilC.J. De Vos (Haaften, 2026-04-02)
#2329
Ik zelf PAIS heb en weet hoe moeilijk het is om goede hulp te krijgenKim Rosenkamp (Kampen, 2026-04-02)
#2335
Deze organisatie voor ons in Brabant onontbeerlijk is!Andrea Klerks (Vught, 2026-04-02)
#2340
Ik heb zelf longcovid, schandalig dat hier op bezuinigd wordt,Lian Coenen (Kessel, 2026-04-02)
#2344
Ik onderteken dit omdat het va de zotte is dat DE organisatie bestaande uit mensen van het eerste uur moet stoppen omdat hier geen geld voor uit wordt getrokken. EN er hiermee de verworven deskundigheid weer verdwijnt.Esther Roelofs (Heino, 2026-04-02)
#2345
Zelf heel veel baat heb gehad bij C-support. C-Support kan betekent zoveel voor zoveel mensen dat is niet te bevatten.Marion Haarman (Schalkhaar, 2026-04-02)
#2350
Ik ben zelf post-covid patiënt en loop tegen allerlei onbegrip aan en onwetendheid van de reguliere gezondheidszorg. Ik vind dat de overheid mensen moet beschermen en niet hun moet laten 'aanmodderen'. Daarom is het zó belangrijk is dat er een organisatie is waar je terecht kunt met je vragen etc. Hierdoor voel je tenminste nog iets van ondersteuning en betrokkenheid.Anita Winkels (Assen, 2026-04-02)
#2351
Ik onderteken omdat ikzelf ook behoorlijk beperkt ben door long covid, en we nu een organisatie dreigen te verliezen die ons steunt, ons in kaart brengt en houdt en onszelf en anderen van de juiste informatie voorzietJudith Habraken (Eindhoven, 2026-04-02)
#2352
Ik onderteken omdat mijn vrouw long covid patiënt is, voor al haar lotgenoten en hun families. Pak C-support niet van ons af!Synco Zaalberg (Tholen, 2026-04-02)
#2360
Ik vind dat iedereen met deze verschrikkelijk vervelende gevolgen van COVID moeten blijven worden geholpen.Gerard Boersma (Zeegse, Tynaarlo, 2026-04-02)
#2361
Zij zelf niet op de bres kunnen springen voor hun eigen belangen. De maatschappij is groter dan het individu.L.C. Kwartsz (Haarlem, 2026-04-02)
#2363
Omdat mijn vrouw en vele anderen post covid hebben is het erg belangrijk dat er vangnet blijft voor al deze mensen, want er is geen andere plek waar post covid patiënten terecht kunnen er is veel onwetendheid bij (huis)artsen en andere instantiesRob van Lummel (Tollebeek, 2026-04-02)
#2365
Mijn moeder en vriendin zitten al 4 jaar thuis met long COVID, hartverscheurend om te zien. Jammer dat het kleine beetje hulp dat ze nog va de overheid kregen nu ook wegvaltPiet Graag (Utrecht, 2026-04-02)
#2366
Ik onderteken omdat ook ik aan long-Covid lijd. Ik heb dezelfde ervaring dat de huisarts er niets voor heeft. En dat de reguliere zorg zelfs schadelijke middelen voorschrijft. Mijn leven is op elk gebied compleet veranderd. Ik kan basis dingen niet uitvoeren. Mijn ervaring is wel dat (een combinatie) van alternatieve geneeskunde wel langzaam helpt. Dit zou onderzocht en onderbouwd kunnen worden. Als er de aandacht en de wil hiervoor is.Jana Pavlová (Boxtel, 2026-04-02)
#2368
Ik heb zelf post-COVID en enorm veel gehad aan c-support qua persoonlijke steun telefonisch, maar nog steeds door nuttige informatie die ze plaatsen. Ik kan niet begrijpen hoe ze deze subsidie stop kunnen zetten.Su Buitenhuis (Apeldoorn, 2026-04-02)
#2381
C-support zo zo zo ontzettend belangrijk werk doet.Simone Bosters (Hedel, 2026-04-02)
#2382
Er een instantie nodig is die zich bekommert om long-covid patiënten, de kennis erover bundelt en verspreidt.Jannie De Leeuw (Delft, 2026-04-02)
#2385
Deze mensen hulp nodig hebben om gezien en gehoord te blijven.Angelique De Haas (Barneveld, 2026-04-02)
#2386
Deze mensen hulp nodig hebben om gezien en gehoord te blijven.Angelique De Haas (Barneveld, 2026-04-02)
#2390
Ik onderteken omdat mijn vriendin long COVID heeft en POTS, C-Support is een grote hulp geweest tot nu toe en geholpen met het diagnostiseren en uitgeven van de juiste medicatie die nu al erg heeft geholpen en we zouden dit traject graag voortzetten met artsen die expert zijn in dit gebied!Dion Maartense (Leidschendam, 2026-04-02)
#2398
Mijn schoonzusje long covid heeft en ik zie hoeveel impact dat heeft op haar leven. En met haar duizenden mensenLenie Van Mourik (Zuilichem, 2026-04-02)
#2400
Mijn eigen dochter en een vriendin al jaren long covid hebben en gewoon niet meer meedoen in de maatschappij. Kan er aub gewerkt worden aan een oplossing??Marianne Welmers (Wolfheze, 2026-04-02)