Revius Lyceum IJSVRIJ Dinsdag 12-12-2017

Lieve lieve Revianen,

Vandaag was een enerverende dag. Wij hadden allemaal last van hetzelfde probleem. Sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw. Dan heb ik het nog niet eens over de gladheid die daar nog is bijkwam. Wel gingen we er allemaal op een andere manier mee om: de één bleef thuis en de ander waagde zich met gevaar voor eigen leven op de gladde wegen.
Code rood is niet zomaar een dingetje en moeten we uiterst serieus nemen. Het is belangrijk dat we als Revianen in het vervolg dezelfde beslissing nemen. We moeten iets verzinnen wat ons allen verenigt, overkoepelt en goed warm houdt. Waarschijnlijk denken jullie bij dit koude weer meteen aan het bouwen van een iglo, maar wij bedoelen daarmee natuurlijk het tekenen van deze petitie.
Erg leuk dat school ons wil laten leren, maar als we moeten kiezen tussen educatie en je eigen veiligheid lijkt ons de keuze snel gemaakt. Teken dus de petitie en verzeker je ervan morgen veilig thuis te mogen blijven! Gelieve je reviaandoorn email te gebruiken voor het tekenen van deze petitie.

PS: Hoop jullie morgen niet te zien!

Vertegenwoordiger der Revianen

Vertegenwoordiger der Revianen    Neem contact op met de schrijver van de petitie