Red jong gezin! Red hun toekomst! Zeg NEE tegen oneerlijke beslissing!

Lieve mensen , We zijn jong gezin dat meer dan 9 jaar (bewerkt: al 10 jaar geworden) in Nederland woont. Onze 2 zonen (8 en 3) zijn in Nederland geboren, ze zijn intelligent, netjes opgevoed, en doen het goed op school. Wij zijn gevlucht uit Azerbeidzjan en wonen al meer dan 9 jaar in angst, in onzekerheid, zonder toekomst. We zijn goed geïntegreerd, spreken vloeiend Nederlands, wij zijn sociaal actief, en passen in de Nederlandse maatschappij. We willen zo graag eindelijk in rust leven, ons leven weer vorm geven, op eigen benen staan en niet van een uitkering leven. Wij willen een eigen bedrijf opbouwen, belasting betalen, voor onze sociale omgeving werken om het nog beter te maken. Wij zijn nooit met politie in aanraking geweest. Begin 2019 hebben we aanvraag ingediend voor het Kinderpardon. De aanvraag is door de IND afgewezen omdat we 2 keer buiten de toezicht van de overheid geweest. De reden was dat we werden bedreigd met uitzetting door de DT&V(Dienst Terugkeer en Vertrek) en in angst en paniek korte tijd onderdoken.  Dit is de enige reden dat de aanvraag afgewezen werd. We hebben alle bewijsstukken aan de IND gegeven waar we altijd gewoond hebben in Nederland  in 9 jaar. De IND heeft dat niet geaccepteerd. Dat voelt heel scheef voor ons. Wij zijn bang en hebben dringend jullie hulp en steun nodig om in veiligheid te kunnen leven en onze kinderen te kunnen laten opgroeien.  Wij vragen jullie: Help ons alstublieft door deze petitie te tekenen, kleine moeite voor u, voor ons betekent het alles!  Wij hopen dan op clementie van de IND en politiek. Van uit ons hart; dank u wel! Cavid, Gunel, en Mikail en Simon

Door te ondertekenen, machtig ik Cavid Aliyev om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.