RED JEUGDVAKANTIELAND!!

Jeugdvakantieland is een populair evenement met een hele lange historie. 10 dagen lang is er van alles te doen voor kinderen van 4 t/m 12 jaar.  Zo kun je je rijbewijs halen in de verkeerstuin, een professionele duik nemen in het water, bungyjumpen en goochelen. Of misschien ga je wel liever voetballen, knutselen, koekjes bakken en dansen. Het kan allemaal! Jeugdvakantieland vol met leuke, spannende en spectaculaire activiteiten. Het programma is een mix van sport, spel, fun en educatie. Dit alles verspreid over 5 hallen en een aantal buitenlocaties.

Het college van Rotterdam is van plan om jeugdvakantieland uit de begroting te schrappen! Dit houd in dat met ingang van 2015 er geen subsidie meer is voor Jeugdvakantieland en het niet meer mogelijk is Jeugdvakantieland te organiseren.

Dit zou inhouden dat Jeugdvakantieland 2014 de laatste keer was!!! LAAT DIT NIET GEBEURDEN EN TEKEN DE PETITIE!!!

Clown Dommie, Stichting de Mikkies    Neem contact op met de schrijver van de petitie