Red de vijver en dieren sportpark west Malberg

Hallo allemaal,

Zoals inmiddels veel mensen gezien of gehoord hebben is de toestand van de vijver/dieren in Sportpark West Malberg ernstig slecht. De dieren sterven massaal, het water is bijna weg.

Dit park is voor veel mensen van Malberg een plek om tot rust te komen,  en een wandeling te maken in de natuur. Zeker de vijver en de dieren zijn voor jong en oud favoriet. Een van de enige wijken met een prachtig park! Leerzame lessen voor de kinderen die graag naar de dieren gaan kijken gaan verloren!

Dit mag en kan niet, wij willen dat deze vijver en dieren blijven bestaan! Zo gaan we niet met de natuur en dieren om. De eenden, vogels, vissen en schildpadden sterven een verschrikkelijke verstikkingsdood!

Teken de petitie! laten we ons samen inzetten om dit prachtige stukje natuur te behouden!

Een zeer teleurgestelde bewoner van Malberg.

Door te tekenen geef ik C.Dreessen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.