Red de historisch houtwal aan de Blaakweg van het zonnepark

1. IMG-20210419-WA0001.jpgGemeente Ede heeft plannen voor een zonnepark aan de Blaakweg in Harskamp. Hierdoor dreigt onze minstens 130 jaar oude historische houtwal te verdwijnen. Deze 600 meter lange houtwal op een aarden rug is karakteristiek voor buurtschap "Westeneng". En behoort tot één van de vier historische houtwallen in deze buurtschap. Gemeente Ede en de projectontwikkelaar Solarcentury geven beide geen zekerheid over de toekomst van deze historische houtwal. Teken de petitie als jij ook voor behoud bent van deze historische houtwal.

Teken ook de petitie tegen zonnepark op landbouwgrond

www.petities.com/petitie_tegen_zonnepark_op_landbouwgrond

Comité zonnepark Blaakweg    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Comité zonnepark Blaakweg toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.