Red de Gooische herberg

Red De Gooische Herberg!!

Na alle sloop in de binnenstad van Hilversum en de foeilelijke nieuwbouw die ervoor in de plaats is gekomen, willen ze nu ook De Gooische Herberg slopen!!
Daarvoor in de plaats willen ze er een zogenaamde “discoflat” neer zetten. Dit houdt in: nog zo’n foeilelijke toren met luxe appartementen, parkeergelegenheden en een discotheek in de kelder!

En wij zijn tegen!!

Niet alleen omdat er al genoeg lelijke torens in de binnenstad zijn verrezen, er gezien de stagnerende verkoop van luxe appartementen er volgens ons geen vraag is naar dure luxe appartementen, er al de nodige discotheken in de binnenstad zitten, maar vooral omdat er nog maar weinig originele panden in de binnenstad te vinden zijn!!

De Gooische Herberg is op het moment het enige originele Hilversums gebouw welke je ziet als je de binnenstad binnenkomt vanaf het station en dat willen we graag zou houden!! Vandaar deze webpagina.

Dus als je een Hilversums hart hebt, houdt van de oude binnenstad, tegen foeilelijke nieuwbouw bent of gewoon wat hebt met de Gooische Herberg, teken dan deze petitie en deel het met je netwerk !

Hoe meer mensen tegen zijn, hoe groter de kans dat De Gooische Herberg blijft!! Gerestaureerd en wel en weer zal schitteren zoals het hoort!