Red de Chicken Sensation!

Een echte sensatie voor de smaakpapillen!

De Chicken Sensation is een lang, zacht broodje met sesam- en lijnzaadjes, krokante kip, verse tomaat, sla en rode ui en een heerlijke honing-mosterdsaus.

Na jarenlang trouwe dienst is de Chicken Sensation ontslagen bij McDonald's®. Zonder aankondiging is de burger vervangen en verstoten. En als we nu konden zeggen ach er zijn nog 10 andere lekkere kipburgers maar nee de enige echte, overheerlijke kipburger met die sensationele honing-mosterdsaus is verdwenen.

En een wrap, Chili chicken of standaard McChicken komen niet in de buurt van De Chicken Sensation! En in België is de Sensation er nog wel! Ben jij fan van dit broodje of gun jij de fans hun favoriete broodje terug? Teken en deel dan snel deze petitie. Iedereen kan het verschil maken, als we dat samen doen!

Door te tekenen geef ik Elise van Manen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.