Red Bravis Bergen!

Ons ziekenhuis moet blijven!Red_Bravis_Bergen_(1).png

In Bergen op Zoom verdwijnt het ziekenhuis. Wij zijn tegen de sluiting van het ziekenhuis en komen hier tegen in actie. Help mee!

Wij zijn de bewoners van gemeente Bergen op Zoom, Tholen, Woensdrecht, Reimerswaal en omstreken.

Het ziekenhuis in onze stad gaat verdwijnen, tenminste als het aan de zorgverzekeraars ligt die hebben bepaald dat er een nieuw Bravis ziekenhuis moet worden gebouwd in Roosendaal. Een bizarre beslissing aangezien de twee ziekenhuizen nu een gebied bedienen dat ruim voldoende is om twee volwaardig ziekenhuizen op te laten functioneren. Hoogste tijd om ons als inwoners van onze gemeente te verenigen tegen dit belachelijke besluit!

We eisen dat het ziekenhuis in Bergen op Zoom open blijft.

Door te tekenen geef ik Red Bravis Bergen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.