PLN-B op Paaspop 2021!

Met z'n allen zitten we nu thuis.... Daar waar we nu zouden moeten genieten van de muziek, de sfeer en elkaar op Paaspop...

Het is niet anders, we houden ons vast aan het feit dat we volgend jaar er weer met z'n allen zullen staan. En wat is er mooier dan als Schijndelaren genieten van Schijndelaren. Zoals het past bij Paaspop zullen we als Superhelden verkleed gaan en staan we, op die befaamde zondagavond 19:00u, zij aan zij te wachten op onze helden, de muziekhelden van Schijndel. We zullen intens genieten van..... PLN-B!!

Die beats knallen om onze oren, we gaan van links naar rechts als één grote Schijndelse familie.

PLN-B op de bühne van Paaspop 2021 en wij als Superhelden 2.0 als het beste publiek ever. Dat willen we toch allemaal?!

Dit willen we toch weer meemaken?! https://youtu.be/67-WNQxZy0E

Ondertekend deze petitie en ben er mede verantwoordelijk voor dat onze helden draaien op ons feest van het jaar!

Door te ondertekenen, machtig ik Superman om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.