Petitie tegen het verbod op zwarte piet

Beste Nederlanders,

Zoals jullie weten is er al lange tijd een discussie gaande over onze Zwarte Piet.
Het zou discriminerend zijn tegenover de donkere mensen, omdat dit terug zou slaan op de koloniale tijd, waarbij de blanke man hoog op het paard zat en de slaven achter hem aan huppelden. Er is nu geen enkel kenmerk meer terug te zien dat onze Sinterklaas zijn pieten als slaven behandeld. Al lange tijd word er gediscusseerd over de strijd tussen vrijheid van meningsuiting en discriminatie. Dit keer word mede door de hype van sociale media deze discussie in een verkeerd beeld gezet, namelijk de relatie tussen Sinterklaas en Zwarte Piet. Doordat deze discussie hierin word geplaatst word onze cultuur geschaad. Mensen zoals Prem Radhakishun, die op dinsdag 14 oktober zich slecht uitliet over Zwarte Piet bij De Wereld Draait Door, proberen hiermee op de verkeerde manier aandacht te krijgen voor deze discussie.

We leven op dit moment in een moderne tijd, kom op zeg! Bovendien wordt nu onze cultuur vergald door hoogstens 30 van de 17 miljoen Nederlanders die officieel bezwaar hebben aangetekend. Niet logisch om hiervoor de VN in te schakelen voor onderzoek.
Bovendien weet de VN, welke onderzoekers heeft van niet-Nederlandse afkomst niet hoe onze cultuur in elkaar zit. Ons Sinterklaasfeest is voor ons een monument zoals het Vrijheidsbeeld dat is van de Amerikanen.  En dat is een punt wat niet begrepen word bij de VN. Bovendien mogen we ook Vlaanderen niet vergeten, welke net zoals Nederland al jaren het Sinterklaasfeest viert.
En nu heeft de VN besloten dat het Sinterklaasfeest, het (kinder)feest dat al jaren onderdeel van onze cultuur is, nu mogelijk afgeschaft word! En wat wat moeten we tegen onze kinderen gaan zeggen, als het Sinterklaasfeest straks het Sinterklaasfeest niet meer bestaat of niet meer zoals we dat kennen?

Of we hiermee wat bereiken? Wie weet, maar het is in ieder geval een signaal van het volk aan het Rijk.

Strijd voor onze cultuur, teken de petitie en deel dit met zoveel mogelijk mensen!

Bekijk, like en deel deze facebookpagina: https://www.facebook.com/zwartepietenmoetenbijven

Door te tekenen geef ik Tim Heusschen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.