deze is gesloten en zal 6-12-2019 verwijderd worden

Welkom bij de petitie!

Er is een mogelijkheid om je stem anoniem te doen!

Graag aangeven in opmerkingen waar je voor tekent:

Reiskosten

Gratis koffie/ thee

Kerstpakket

Afgelopen jaar heeft de OR in meerdere vergaderingen met de bestuurder aangegeven dat onze werknemers een stukje waardering missen in de vorm van een extraatje of betere secundaire arbeidsvoorwaarden. onze werkgever is aan het inventariseren wat men hiermee kan. Om ons punt extra kracht bij te zetten, willen we jullie vragen onze petitie te tekenen. Deze zullen we aanbieden aan de bestuurder tijdens de eerstvolgende overlegvergadering.   Uit een enquête onder ons medewerkerspanel blijkt dat de meeste collega’s reiskosten, gratis koffie en thee en een kerstpakket als een grote blijk van waardering zien. De petitie hebben we dan ook ingericht op basis van deze drie mogelijkheden.

Tot snel!

Door te tekenen geef ik Ondernemingsraad toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.