Petitie bestuur GBSC

Wij

leden van de studentenorganisatie Giving Back Students community

constateren

dat er in aanloop naar, en tijdens het proces van, de sollicitaties voor het nieuwe bestuur der Giving Back students community er grote misstappen zijn gemaakt en er sprake is van vriendjespolitiek en onprofessioneel handelen van het huidige bestuur van de Giving Back students community,

en verzoeken

aan het bestuur van Giving Back om over te gaan tot nieuwe, onafhankelijke, sollicitaties ter vorming van het bestuur van de Giving Back students community omdat er grote misstappen zijn gemaakt, en Giving Back, als facilitator en financieel geldschieter, vriendjespolitiek en onprofessionaliteit niet zou moeten faciliteren dan wel indirect aanmoedigen.

Leden der Giving Back students community    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Leden der Giving Back students community toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.