Parkeren Nijlstraat

De gemeente wilt in onze wijk twee elektrische laadpalen plaatsen. In eerste instantie was het idee om de laadpalen in de woonwijk zelf neer te zetten. Hier is bezwaar tegen in gediend waardoor deze nu op twee parkeerplaatsen naast ons sportcentrum komen. Hier zijn wij het niet mee eens.

De parkeerplaatsen waar deze laadpalen staan zullen constant bezet zijn wat, volgens ons, de volgende problemen op gaat leveren;

- Bezoekers moeten bij een volle parkeerplaats in de woonwijk parkeren, waardoor zij de drukke weg moeten oversteken.
- Bezoekers van de fysiotherapie praktijk moeten bij een volle parkeerplaats in de woonwijk parkeren. Vele van hen zijn niet mobiel en moeten met een rolstoel, rollator of krukken de weg oversteken, dit is een onnodige en onveilige situatie.
- Kinderen van de dansschool worden afgezet. Ouders gaan bij een volle parkeerplaats in de wijk parkeren waardoor koplampen in woningen schijnen. Dit is een ergernis voor de bewoners.
- Parkeerplaats vol betekent dat ouders de auto op de weg neerzetten om de kinderen in en uit te laten stappen
- Op de parkeerplaatsen rondom ons sportcentrum hebben we te maken met langparkeerders zoals caravans, campers en vrachtwagens. Ook zijn er parkeerders die naar Schiphol gaan en hun auto voor langere tijd op de parkeerplaatsen rondom het sportcentrum neerzetten.  Hierdoor zijn er continu minder parkeerplekken beschikbaar.

Waarom deze petitie? Wij willen bezwaar in gaan dienen tegen de komst van deze laadpalen en vragen hiervoor steun. Wanneer je deze petitie tekent help je ons om parkeerproblemen te voorkomen.

Alvast bedankt!
Team Waterland Sports

Door te ondertekenen, machtig ik Waterland Sports om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.