Onno_Jacobs

De cijfers spreken boekdelen. Onno Jacobs treedt gedurende het boekjaar (lees: seizoen) 2005-’06 als financieel directeur in dienst bij Feyenoord, een boekjaar dat Feyenoord is begonnen met een negatief eigen vermogen van € 2.904.000. Ultimo juni 2010 bedroeg het eigen vermogen maar liefst € 34.822.000 negatief!
Voor achtergrondinformatie (De feiten zwart-wit en met bewijs), ga naar:  http://www.lunaticnews.nl/nieuws/directie-schermt-maasgebouw-af/

Teken NU de petitie om Onno Jacobs zo snel mogelijk het veld te laten ruimen voor iemand die wél capabel is om de zaken te runnen.

Door te tekenen geef ik Onno Rotop toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie tonen aan 3000 mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.