Noord-Holland wordt Friesland-West

Beste mensen,

Wij zorgen als landbouw voor voedsel van hoge kwaliteit en een aantrekkelijk landschap. In Den Haag is men van plan deze landbouw in te ruilen voor ruimte om te bouwen, vliegen en racen. De provincie Noord-Holland gaat een stapje verder en wil nog strengere stikstofregels invoeren.

De provincie Friesland heeft wel het lef gehad om de landbouw tegemoet te komen en de regels terug te draaien. Daarom zijn wij als platteland van Noord-Holland een burgerinitiatief gestart om ons af te scheiden van de steden en aan te sluiten bij Friesland. We hebben 5.000 handtekeningen nodig om de afscheiding bij de provincie op de agenda te krijgen.We gaan overal de Friese vlag uitsteken en willen graag uw steun door deze petitie te ondertekenen.

Alvast hartstikke bedankt.

Houdt NH de hakken in het zand, gaan wij naar Friesland.

Friesland-West1.png

Door te tekenen geef ik Boeren in actie Noord-Holland toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.