Niet van mijn belastingcenten!

De Nederlandse staat en de Europese unie geven/schenken jaarlijks kapitalen aan geld en goederen aan de Palestijnse staat, waarmee direct een indirect de het terrorisme tegen Israël wordt gesponsord, de Palestijnse staat gebruikt deze "inkomsten" uitsluitend als zelfverrijking, er gaat nagenoeg geen rooie cent naar de bevolking die gegijzeld wordt door diverse terroristische organisaties, de palestijnse autoriteit is een Farce Majeur! Ik ben er van overtuigd dat dit middel van pressie (lees geen schenkingen meer) de palestijnse autoriteit gedwongen wordt aan de onderhandelingstafel plaats te nemen, de terroristen aanpakt en de rust hersteld, rust in de regio, rust aan de onderhandelingstafel, rust voor Israël, rust voor de palestijnse bevolking, want die willen in weerwil van andere geluiden gewoon een dak boven hun hoofd, eten, drinken en een veilige toekomst zonder angst, dit geldt OOK voor de Israëlische bevolking!

Het ongevraagd gebruik maken van onze belastinggelden houden echter het probleem in stand, wilt u dit!!??

Ik streef naar een enorme hoeveelheid stemmen, genoeg om een vuist te kunnen maken richting de politiek! Ik roep voor - en tegenstanders van de Palestijnse staat en Israël Op deze petitie te ondertekenen, gebruik uw verstand!

ONDERTEKEN NU!

Door te tekenen geef ik Willem de Visser toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.