Nederland eist eerlijke verkiezingen! Vertrouwen komt niet terug!

Screenshot_20210403_123304.jpg

Update 9 april

Screenshot_20210409_091040.jpg

Update Rutte 1 april, overleefd net motie wantrouwen:

Aantal reacties vanuit ondertekenaars:

//

Het kan niet zo zijn dat iemand keer op keer niet meer weet wat hij gezegd heeft en daarmee weg kan komen. Al met al corruptie ten top.

//

Dat Rutte zwaar beschadigd is staat als een paal boven water. Maar wat te denken van CDA en D(esastreus)66, hoe ver staan die nu niet van de werkelijkheid af, of is deze partijen wat in het toekomstige formatie belooft?

Teken de petitie als je het niet vertrouwt en weet dat de verkiezingen al beslist zijn voordat we gaan stemmen. We eisen nieuwe verkiezingen: transparantie met controle en zonder inmenging. Tekenen kan ook anoniem. Zie hoofdlijnen en updates hieronder.

Een groot deel van de bevolking van Nederland wordt genegeerd bij de coalitie onderhandelingen iedere keer en we hebben geen eigen beleid meer door de EU.

We zijn geen vrij land meer door alle veranderingen die doorgevoerd worden door zowel de EU als onze Regering. Daar komt bij dat er veel vraagstukken zijn dat het leven radicaal gaat veranderen door internationle doelen die behaald moeten worden.
We kunnen samen in dit land voor verandering en verbetering zorgen! Het is tijd voor een politieke revolutie voor het allemaal telaat is.

Screenshot_20210319_1830182.jpg

Heb je meer ideeen zet het in de petitie. Ook een oproep voor degene niet allemaal niet vertrouwen!

OllengrenGATE wat is dat?

Het gaat om een populaire volksvertegenwoordiger Omtzigt die ze weg willen spelen blijkt uit een notitieblok die men ingezoomd heeft na een Coronatest van minister Ollengren. Wat staat er als eerste punt op agenda bij formatie: Hoe gaan we de controleur minder machtig maken. Er staat letterlijk FUNCTIE ELDERS.

Blijkbaar hebben ze op de agenda staan om een hele mooie positie elders te geven aan Pieter Omtzigt te creëren waar die geen NEE tegen kan zeggen. Dit is machtspolitiek van de bovenste plank. Van wie komt dit?

Hoe zat het met de toeslagen affaire? Het ging toen bijzonder om Pieter Omtzigt hoe ze hem toen minder kritsich konden maken.

Oh ja wie was dat ook alweer? Ollongrrr, Vicepremier die tussentijds de verkiezingsregels aanpast en dan vervolgens formateur wordt na een totaal onvoorspelde overwinning d66, dat stinkt!!!

Ollongren hoeft zicht over de kwestie niet te verantwoorden, vindt Rutte. ''Ze is nu gestopt als verkenner. Niemand gaat hier uitleg over geven.''

D66 krijgt één miljoen als gift van een techmiljardair reden: extreem linkse gedachtegoed én Bill Gates ondersteuner. Miljardair Schuurman eigenaar van firma Elastic helpt bedrijven eigen databestanden te doorzoeken en heeft onder andere Facebook, Uber en TicketMaster als klant: Zie filmpje:

schuurman_Elastic.gif

De donateur breng in één klap de campagnekas bij D66. Wat wordt de gift bij de volgende verkiezingen. Een gift van 2 miljoen? En wat wil men hier voor terug? En deze petitie delen via Facebook: Gaat dat straks echt nog rond daar meneer Schuurman Facebook als klant heeft.

Zaken die over verkiezingen worden getild, na 17 maart:

Screenshot_20210323_192657.jpg

Screenshot_20210323_193027.jpg

Screenshot_20210324_162724.jpg

Vreemde uitslagen:
Screenshot_20210323_192311.jpg

Screenshot_20210323_1927131.jpg

Screenshot_20210323_1938381.jpg

Screenshot_20210320_090739.jpg

Screenshot_20210320_091448.jpg

Screenshot_20210323_1938383.jpg

We eisen door middel van bindend referendum:

1. Bestuurders worden niet of nauwelijks meer afgerekend op resultaten. Dit moet veranderen.
  2. Gekozen burgermeesters
  3. De beste persoon voor de beste positie: talent en kunde moeten de leidende factoren zijn bij benoemingen, niet (politieke) kleur.
  4. Bij het aantreden van een nieuwe regering moeten topambtenaren en ambassadeurs, net als in de Verenigde Staten, opnieuw op hun functie solliciteren. Iedereen moet gescreend worden zodat er zo min mogelijk vriendjespolitiek plaatsvind.
  5. Een maximium van politieke partijen in tweedekamer..We hebben eenheid nodig geen verdeling. Mocht je een idee hebben zet het erbij in de handtekening!
  6. ...?
  7. ...?

Updates en research; Zie bij mededelingen dossier met achtergrond informatie

https://www.trouw.nl/ts-bda53005 via @trouw

Toetsing verkiezingssoftware en geen controle op broncode? - Themaforum: Verkiezingen - GoT (tweakers.net)

Door te ondertekenen, machtig ik G.D. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.