Marco Borsato terug op de Radio, wij staan 100% achter Marco

Marco Borsato wordt geboycot op de radio stations omdat hij beschuldigd wordt van seksueel grensoverschrijdend gedrag zonder dat er bewijs is! Er is dan wel aangifte tegen hem gedaan maar er is op dit moment omtrent de aangifte een ijzige stilte ontstaan. Daarom willen wij als fans zolang het niet bewezen is dat Marco gewoon weer gedraaid wordt op de radiostations.

Wij als fans kunnen ons totaal niet vinden in wat er in de media beweerd wordt. Er is eigenlijk nog geen enkel hard bewijs naar voren gekomen

Daarom staan wij 100% achter Marco!

Ps. Kijk in je e-mail om de handtekening te bevestigen! Vriendelijk Bedankt

Als er iemand is die een idee heeft wat we met de handtekeningen kunnen doen of aan wie we ze kunnen overhandigen en zo ja, hoe. Laat het me weten via mail: susanne_schellen@hotmail.nl of via prive bericht op Facebook!266328371_4627104047402843_74045136240364020_n1.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Susanne Schellen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.