Laat de mossel niet in zijn schelpie zitten

Beste vrienden en collega's,

Tot ons grote ongenoegen hebben wij moeten vernemen dat de mossel van het menu is gehaald bij het komende bedrijfsuitje in de Tuinen in Nieuwe Niedorp. Hoewel er begrip is voor mogelijke allergische reacties van deze en genen, hebben wij tevens vernomen dat een aantal personen bezwaar maakten omdat zij onbekend zijn met de mossel en uit angst deze niet durven te nuttigen. Schandalig! Hoe zou jij je voelen als je bij voorbaat wordt genegeerd omdat je er iets anders uitziet of iets anders ruikt?

De mossel heeft nog nooit iemand kwaad gedaan en verdient een kans zich te bewijzen op de eettafel. Gelukkig heeft enig rondvragen op de wandelgangen ons geleerd dat er wel degelijk steun is voor de mossel en wij zijn dan ook van mening dat we met een gezamenlijke inspanning ervoor kunnen zorgen dat deze heerlijke zeevrucht niet van de kaart verdwijnt. Steun ons doel, onderteken deze petitie en laat de mossel niet in zijn schelpie zitten.

Vriendelijke bedankt namens de mosselgemeenschap!

Mosselen

Door te tekenen geef ik Jelle toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.