Kom op voor de Witte (prefeer blank) man

In deze roerige tijden waarin te pas en te onpas de racisme kaart wordt getrokken wil ik bij deze op komen voor de "witte" man oftewel de blanke man. Waarom zouden de witte mannen uit het westers beeld moeten verdwijnen? Het is nog steeds Nederland, westers cultuur. Als er ergens een land bestaat die tolerant is t.o.v andere nationaliteiten dan is dat Nederland dus waarom moeten onder meer de mannelijke straatnamen zoals de Witte de Witstraat verdwijnen? Waarom verloochenen we steeds meer onze eigen afkomst en geschiedenis? Ik ben getrouwd met een blanke man en daar ben ik trots op. Dat hoeft niet uitgesproken te worden alsof WIT ineens een onsmakelijk gebeuren is. Net zo min als andere huidskleuren. Stop met deze waanzin. En anders gelijke monniken gelijke kappen. Dan denk ik aan Westerse vrouwen die dan als een straat vernoemd mogen worden in een islamitisch land. Nederlandse politieke partijen in overige landen etc. Ben er klaar mee. U ook? Leven en laten leven. De wereld is van iedereen maar de wereld past niet in zijn geheel in een klein land als Nederland.

Door te tekenen geef ik Miranda van der Leest toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen. We zullen deze petitie adverteren voor mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.