Invoer gratis 1 herkansing NTI tentamen

Tentamens/tentamenopdrachten maken levert van nature al een enorme berg stress op. Bij het NTI studeren is erg prettig, maar het feit dat je alle toetsen/beroepsopdrachten in één x dient te halen, omdat je anders een herkansing van €55-€75 euro moet betalen wekt nóg veel meer druk op en creëert bij veel studenten demotivatie die we kunnen missen als kiespijn!

De hoeveelheid lesgeld die we maandelijks trouw betalen geeft ons toch minstens recht op minimaal één gratis herkansing!

We verzamelen zoveel mogelijk handtekeningen en leveren dit dan netjes af bij het NTI, help mee als je voor bent!!

Door te tekenen geef ik NTI studente toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.