#ikbenvoorbelastingkwijtschelding

Beste Kabinet, Koning en Koningin,

Geef ons perspectief.

Geef ook ons een nieuw begin, in de vorm van belastingkwijtschelding!

Wij worden verplicht om ons werk te staken, dan voel ik mij verplicht om gevoelige snaren te raken! Toekomst perspectief kan nog maar met 1 ding. Dat is en kan op dit punt enkel nog met #ikbenvoorbelastingkwijtschelding

De wereld op zijn kop Hoe kom ik hier weer bovenop?

Letterlijk gekillt en hangend aan een strop!

Wie maakt hier een verschil, wie zegt hier stop?

Ja ik weet het, het is verschrikkelijk, er gaan mensen dood.

Maar ik word verplicht om te staan met mijn billen bloot en te eten van dit beschimmeld brood!

15 jaar bloed zweet en tranen, ik zie het nog mijn huilende kids voor de ramen!

want mammie moest werken op een eerlijke manier!

Achteraf gezien deed ik enkel de belasting een plezier!  #ikbenvoorbelastingkwijtschelding  Teken ook de petitie Voor de kleine ondernemers en voor elkaar!  Voor je buur en de kleine man!

Laat de multinationials niet profiteren!  En zorg dat ook WIJ voor altijd boter op ons brood kunnen smeren!  Het is definitief genoeg!  Geef ons perspectief, geef ons Visie!  #ikbenvoorbelastingkwijtschelding van de gemaakte schulden tijdens de covid periode, tijdens deze sociale, economische en biologische oorlog!

Ik ervaar het zelf, Ik kan het zien. Ik ben niet blind. Ik sta in een harde tegenwind, waardoor mijn geluid niet meer de juiste richting vind. Verdampt...verstampt...vermaalt....verzuipt!! Kom op mensen....enkel jullie kunnen ons helpen!  Trek ons deze donkere en doodlopende kelder uit! Ik kan het niet alleen.

Samen zijn we sterker!  All for one en niet maar een. Laat dit geluid een aardverschuiving worden, zodat ze trillen en niet meer hoeven te horen! Zelfs de wind kan deze trilling niet doen verdoven!

ZIE ALSTJEBLIEFT HET LICHT!  WE MOETEN NAAR BOVEN!

Zoveel werd ons beloofd. Maar zonder perspectief blijven we verlamd en verdoofd. Het voelt als een crimineel die ons heeft beroofd!

#ikbenvoorbelastingkwijtschelding

Liefs van een kleine horecaonderneemster met een hart van goud!

Door te ondertekenen, machtig ik Giovanna Di Palma om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.