Help de familie Sardarean

Beste mensen,

Jullie hebben al een tijdje niks van ons gehoord, omdat we in een detentiecentrum hebben gezeten voor terugkeer. Bij de aanhouding is mijn broertje gevlucht en is nu spoorloos. Aangifte bij de politie heeft nog steeds tot niets geleid. Ondanks het feit dat mijn 14 jarige broertje niet bij ons was, wouden ze ons toch terugsturen naar Armenië. Deze zware situatie kon mijn moeder niet meer aan en heeft toen een zelfmoordpoging gedaan. Zij is met spoed geopereerd en is nu buiten levensgevaar. Zodra het medisch gezien weer wat beter met haar gaat, willen ze ons weer oppakken en terugsturen. Alstublieft mensen help ons hier een einde aan te maken. We hebben hier in Nederland een leven opgebouwd en nu worden we bedreigd om terug te gaan naar een land wat we niet kennen.

Help ons AUB om dit bericht zoveel mogelijk te DELEN zodat er definitief een einde komt aan de uitzetting van kinderen die hier in Nederland zijn geïntegreerd!!!

Fowzia Kilincci, Eddy ter Stege    Neem contact op met de schrijver van de petitie