Grootouderverstoting

Oproep aan Nederland
STOP GROOTOUDERVERSTOTING
Beste mensen
Ik zou dit normaal nooit doen, maar ik wil een oproep doen aan alle opa’s en oma’s die slachtoffer zijn van grootouderverstoting, zelf ben ik ook slachtoffer alleen mijn kleinkind is te jong om het te beseffen. In Nederland zijn er zoveel kleinkinderen die het wel beseffen, ze zijn de dupe van een echtscheiding of een ruzie. In de meeste gevallen gaat het gewoon om een machtsstrijd maar men realiseert zich niet dat dit het kleinkind beschadigd, ik ben er inmiddels achter dat ik niet de enige ben, ik schrok van het aantal opa’s en oma’s wat hetzelfde mee maken daarom deze oproep, is er geen weg om dit te stoppen hier in Nederland?  Nederland is er in de politiek  mee bezig maar het is nog niet rond. Dus ik dacht, waarom geen oproep om  hier dit probleem op te lossen. Ik zal er zelf niet beter op worden en hoeft ook niet maar ik wil voor mijn gevoel iets doen. Zelf heb ik mijn kleinkind al langer dan een jaar niet meer gezien, hij zal me waarschijnlijk niet eens meer kennen, is pijnlijk, maar je leert ermee omgaan, het gemis blijft. Dus laat dit alsjeblieft stoppen vooral voor die kleinkinderen wat wel het besef hebben en hun opa’s en of oma’s moeten missen!!! DEEL DIT ZO VEEL MOGELIJK!!!!