Gosjdieel op de Inventarislijst Vlaanderen

Gosjdieel is een eeuwenoud gebruik in onze gemeente.De officiële Inventaris Vlaanderen van het Immaterieel Cultureel Erfgoed is opgezet door de Vlaamse overheid: het verzamelt  het immateriel erfgoed en zet het in de kijker. Onze Pauwelviering, staat vandaag al op de ‘Inventaris van het immaterieel cultureel erfgoed’. Naast vele anderen. Ergoed Galmaarden-Tollembeek –Vollezele wil ook’ Gosjdieel ‘op deze Inventarislijst Vlaanderen krijgen. Deze petitie is gericht aan de Vlaamse Minister van Cultuur , die hierover moet beslissen. Ben je ook van mening dat' gosjdieel 'een plaats moet krijgen op deze Inventarislijst Vlaanderen, teken dan onze petitie.

luc Matthys-erGoed Galmaarden-Tollembeek- Vollezele    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik luc Matthys-erGoed Galmaarden-Tollembeek- Vollezele toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.