#FreeJohanVanLaarhoven

Johan van Laarhoven zit door rechtstreeks toedoen van het Nederlandse Openbaar Ministerie al 5 jaar gevangen in Thailand. Johan van Laarhoven moet een straf van 75 jaar uitzitten omdat het OM verzwegen heeft aan de Thaise autoriteiten uit te leggen dat NL een gedoogsysteen heeft mbt cannabis. Hij zit dus ONSCHULDIG VAST.

1. Wij willen Kamervragen omtrent de uitspraak van de ombudsman waaruit blijkt dat de Nederlandse staat verwijtbaar is aan de onterechte detentie van Van Laarhoven
  2. Wij willen een debat over hoe Van Laarhoven zo snel mogelijk terug te halen uit Thailand.
  3. Wij willen met deze petitie Minister Grapperhuis dwingen om Johan van Laarhoven door middel van politieke dwang terug naar Nederland te halen.
  4. Wij willen dat de politiek NIET RUST VOOR HIJ TERUG IS. Desnoods willen we dat Premier Rutten zich mengt!
  5. Wij willen een deadline van maximale inspanningen. Voor het einde van 2019 moet hij thuis zijn.

Door te ondertekenen, machtig ik FREEJOHANVANLAARHOVEN om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.