Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post


Gast

#217 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:10

#214: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Islam is islam zoals het opgeschreven staat in het boek ,sorry ik zie weinig gematigde moslims zei alleen maar een toename van het salafisme in dit land , zie andere moslims ook traditionelere fudamentelere islam aan hangen het wordt alleen maar erger, er is sinds de tweede wereldoorlog alleen maar tegen het cristendom aangeschopt en deze lafaards zijn te bang om tegen de pislam aan te schoppen omdat ze er bang voor zijn deze domheid hoort hier niet kijk wat er in Turkije gebeurt meer dan 60% van de Turken in ons land stemmen deze idioot , allemaal beneveld door het islam facisme en dan ga jij beweren dat dat dat gematigde moslims zijn , er zit nu eenmaal een denkwijze in jouw hoofd maar nadenken doe je niet , het gaat om het zinnetje eigen schuld , en ik heb helemaal geen religie jehova's zijn ook religie idioten maar heb nog nooit een jehova geweld horen prediken, wat ik nu zeg is volgens jouw natuurlijk niet waar maar de pure islam is daesh taliban en het kapitalistische saoudie Arabië 

Reacties


Gast

#219 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 13:16:21

#217: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hoeveel moslims zijn er in ons land? Staan die allemaal op de barricaden, lopen die allemaal met bomgordels of kalashnikovs rond? Sorry hoor, maar van al die moslims in ons land heb ik toch echt wel minder last, VEEL minder last dan van het schoelje met hun islamofobie.

Dat jij geen gematigde moslims ziet, is omdat jij ziende blind bent. Je woordkeuze spreekt boekdelen.