SAVE ANJO

Quoted post

Gast

#4 Re: Re:

2014-02-04 13:00

#3: - Re:

ik geef even antwoord hier op, anjo is al zijn hele leven lang op straat in de kou gezet , en uitgebuit, hij wil graag daar zitten omdat hij allang blij is dat hij 4 muren om zich heen heeft en een dak boven zijn hoofd , hij weet daarom niet door zijn geestelijke beperking dat er ook iets is voor hem wat wel goed is , vandaar dat wij dit doen, ik ken hem al zeker 40 jaar dus vandaar dat we hem ook goed kennen

Reacties

Gast

#5 Re: Re: Re:

2014-02-04 13:09:43

#4: - Re: Re:

ja dan is hij natuurlijk blij met elke vorm van wonen zolang hij maar binnen zit en ziet dan/en krijgt door zijn handicap neit alles goed mee en weet natuurlijk geen verschil in opvang dan is het inderdaad voor hem beter om eens op een andere plek mee te draaien begrijp het neit verkeerd hoor hij moet zeker uit handen van deze mensen dat is een ding wat zeker is en ik weet dat je hem al lang kent.en weet dat jou bedoeling zekers goed zijn wilde alleen aangeven dat als anjo daar echt wilde blijven dat hij neit met alle geweld er weg gehaald moet worden want dat schaad hem ook erg ook op zijn geestelijke vlak dus zou dit toch ook op de een of andere manier met anjo besproken worden wat in de lijnen van zijn beperking past weet neit of anjo de andere stichting kent en of je zelf bij hem op bezoek komt anders leg hem folders voor zodat hij iets tastbaars heeft en er ook wat naar uit kan zien en het neit onverwachts gaat worden voor hem